چطور بدون جراحی و کمترین هزینه، ترمیم مو انجام دهیم؟!

mousavi
دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان: استفاده از سیستم ترمیم مو می‌تواند یک شبه مشکل کم‌مویی شما را حل کند، اما برای به‌دست آوردن ظاهری طبیعی و زیبا دانستن اینکه چه نوع پروتزی باید استفاده شود، ضروری است.

دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان:

استفاده از سیستم ترمیم مو می‌تواند یک شبه مشکل کم‌مویی شما را حل کند، اما برای به‌دست آوردن ظاهری طبیعی و زیبا دانستن اینکه چه نوع پروتزی باید استفاده شود، ضروری است.

همگان بر این باورند که شخصی را که از کلاه‌گیس‌ها استفاده می‌کند به‌سادگی تشخیص می‌دهند. دلیل این موضوع این است که در گذشته‌ای نه‌چندان دور مواد مورد‌استفاده ضخیم و سنگین بود و روش‌های تولید بسیار ابتدایی انجام می‌شد. از این رو اصطلاحاتی از‌قبیل فوکل مصنوعی، ‌موی مصنوعی یا موکت برای تمسخر به کار گرفته می‌شد.

اما در گذر زمان صنعت ترمیم مو مانند هر صنعت دیگری ‌تغییرات بنیادین پیدا کرده.

این روزها درک و دانش مربوط به چگونگی رشد موها به همراه تکنیک‌های مدرن و مواد اولیه بسیار کارآمد ‌محصولی را که روزگاری پوستیژ یا کلاه‌گیس خوانده می‌شد به صحن تئاتر های کلاسیک پرده و به‌جای آن سیستم‌های پروتز ترمیم موی نوین را به ‌بازار زیبایی جهان معرفی کرده است.

سیستم‌های (پروتز) ترمیم مو چگونه در بازار ارائه می‌شوند؟

دو نوع بسیار متفاوت از سیستم‌های ترمیم مو در دسترس قرار دارند‌؛ استوک‌ها (‌انبار شده‌ها‌) و کاستوم‌ها (‌طراحی شده با خصوصیات منحصر به‌فرد‌)‌.

سیستم‌های ترمیم موی استوک‌:

این محصولات تولید انبوه‌هایی از رنگ‌ها و اندازه‌های معمول در صنعت ترمیم مو هستند که غالبا از خط تولید سیستم‌های کاستوم به‌دلیل نقص‌های فنی و کیفی خارج شده و با قیمت‌هایی نه‌چندان گران در بازار عرضه می‌شوند و بسیار دیده شده که در تولید این نوع محصولات از مواد اولیه معیوب یا غیربهداشتی استفاده شده که در دراز‌مدت تاثیر نامطلوبی در سلامت فرد استفاده‌کننده خواهند گذاشت. 

در حقیقت این محصولات مانند نسخه واحدی است که برای همه مشکلات کم‌مویی تجویز شده باشد.

سیستم‌های ترمیم موی کاستوم‌:

بارزترین مزیت این نوع محصولات در این است که اندازه‌گیری و تعیین دقیق اندازه‌ها براساس الگوی منحصر به فرد هر شخص و نزدیک‌ترین نمونه به جنس و رنگ موی هر شخص مبنای اصلی کار قرار می‌گیرد و درنظر گرفتن معیار‌های طبیعی رویش موی خود شخص ‌برای دستیابی به منظری غیرقابل تشخیص از فرد بسیار مهم و لازم است.

مهم‌تر از موارد یاد شده ‌سیستم‌های کاستوم ترمیم مو از مواد اولیه‌ای بسیار لطیف‌تر و طبیعی‌تر همچنین عاری از هرگونه نقص‌های فنی یا کیفی عرضه می‌شوند، به‌ویژه تکنیک‌هایی برای ایجاد خط رویش بسیار طبیعی از ویژگی‌های این نوع محصولات است.

 

دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان:

انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان نماینده رسمی شرکت‌های  New image & hair direct تنها موسسه‌ای است که مدیریت آن زیرنظر دکتر ابراهیم نصیری اداره می‌شود. انستیتو موسان به‌دلیل تعهدی که نسبت به شخصیت افراد دارد، کادر خود را از افراد دانشگاهی که دارای بورد تخصصی هستند و در این زمینه حداقل 10سال سابقه دارند، انتخاب کرده است، چون بهداشت و سلامت مهم‌ترین عامل تداوم حیات انسان است. این موسسه تمام لوازم و کالاهای تخصصی خود را از کمپانی‌های مذکور که مورد تایید FDA آمریکاست تهیه می‌کند.  این موسسه زیر نظر  دکتر ابراهیم نصیری استاد دانشگاه و متخصص زیبایی و ترمیم مو  مدیریت می‌شود.

شما می توانید جهت ارتباط  با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188799305

02188799305

02188797077

02188664571

موبایل: 09125034383

موبایل: 09121181342


آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، پلاک ۹، واحد ۴۰۴ 

وب سایت:  www.mousan.ir


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ