چطور با روش‌surgery tape مشکل بی‌مویی خود را درمان کنیم؟

zahra
دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان: در این روش تمام قسمت‌های تنگ شده، کم‌پشت و ریخته شده اندازه‌گیری می‌شود. بعد از این مرحله یک نمونه از سالم‌ترین موی فرد گرفته می‌شود و آن را برای کمپانی مربوطه ارسال می‌کنیم. کمپانی مذکور نزدیک‌ترین موی طبیعی به نمونه را روی کرتکس تار به تار می‌کارد و آن را به موسسه برمی‌گرداند، سپس کورتکس مذکور توسط پلیمرهای مخصوص که به آن surgery tape می‌گوییم، بدون عمل جراحی روی پوست سر فیکس می‌شود.

دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان:

در این روش تمام قسمت‌های تنگ شده، کم‌پشت و ریخته شده اندازه‌گیری می‌شود. بعد از این مرحله یک نمونه از سالم‌ترین موی فرد گرفته می‌شود و آن را برای کمپانی مربوطه ارسال می‌کنیم. کمپانی مذکور نزدیک‌ترین موی طبیعی به نمونه را روی کرتکس تار به تار می‌کارد و آن را به موسسه برمی‌گرداند، سپس کورتکس مذکور توسط پلیمرهای مخصوص که به آن surgery tape می‌گوییم، بدون عمل جراحی روی پوست سر فیکس می‌شود. 

آیا روش surgery tape محدودیت‌هایی هم دارد؟

در این روش هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد. تمام کسانی که از ریزش مو، کم‌پشتی و طاسی رنج می‌برند به‌راحتی با این روش به موی دلخواه خود می‌رسند. همچنین این افراد در‌مورد استحمام محدودیتی ندارند و می‌توانند با این مو استحمام کنند و حتی استخر و هر نوع ورزشی که می‌خواهند، انجام دهند.

آیا افرادی که دچار بیماری هستند، می‌توانند از مزایای این روش بهره‌مند شوند؟

بزرگ‌ترین امتیاز این روش این است که کلیه بیماران دیابتی، فشارخون، مشکلات  قلبی، ریوی تنفسی، آلوپسی و… بدون کوچک‌ترین نگرانی می‌توانند از این روش استفاده کنند.

آیا روش surgery tape تضمینی  است؟

 کمپانی ما دو تضمین برای این روش دارد:

الف: هیچ‌گونه عارضه پوستی برای پوست و مو به همراه ندارد.

ب: ظاهری کاملا طبیعی و غیرقابل تشخیص دارد به‌طوری که هیچ آرایشگری نمی‌تواند تشخیص بدهد. 

 

دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان:

انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان نماینده رسمی شرکت‌های  New image & hair direct تنها موسسه‌ای است که مدیریت آن زیرنظر دکتر ابراهیم نصیری اداره می‌شود. انستیتو موسان به‌دلیل تعهدی که نسبت به شخصیت افراد دارد، کادر خود را از افراد دانشگاهی که دارای بورد تخصصی هستند و در این زمینه حداقل 10سال سابقه دارند، انتخاب کرده است، چون بهداشت و سلامت مهم‌ترین عامل تداوم حیات انسان است. این موسسه تمام لوازم و کالاهای تخصصی خود را از کمپانی‌های مذکور که مورد تایید FDA آمریکاست تهیه می‌کند.  این موسسه زیر نظر  دکتر ابراهیم نصیری استاد دانشگاه و متخصص زیبایی و ترمیم مو  مدیریت می‌شود.

شما می توانید جهت ارتباط  با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188799305

02188799305

02188797077

02188664571

موبایل: 09125034383

موبایل: 09121181342


آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، پلاک ۹، واحد ۴۰۴ 

وب سایت:  www.mousan.ir


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ