امتیازات surgery tape نسبت به سایر روش‌ها چیست؟

mousavi
دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان: در انستیتو زیبایی موسان، به‌جای روش جراحی که معایب و عوارض منفی فراوانی هم دارد از روش ترمیم به سبک کاملا اصولی و علمی برای زیباتر شدن و کاشت مو در خانم‌ها و آقایان استفاده می‌شود.

دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان:

امتیازات  روش ترمیمی مو  surgery tape

  1. خیلی سریع در یک جلسه عملیات ترمیم انجام می‌شود.
  2. هزینه آن نسبت به سایر روش‌ها خیلی پایین‌تر است.
  3. از نظر بهداشتی 100درصد تضمین شده است و هیچ عارضه‌ای برای پوست و مو ندارد.
  4. هر کاری که با موهای طبیعی می‌شود انجام داد با این مو هم عینا قابل اجراست.
  5. چنانچه پدیده جدیدی در پزشکی انجام شود به آسانی قابل جایگزین شدن  است.
  6. خانم‌ها هم می‌توانند از این روش استفاده کنند.

تفاوت روش شما با سایر روش‌ها چیست؟

1- در انستیتو زیبایی موسان، به‌جای روش جراحی که معایب و عوارض منفی فراوانی هم دارد از روش ترمیم به سبک کاملا اصولی و علمی برای زیباتر شدن و کاشت مو در خانم‌ها و آقایان استفاده می‌شود.

2- در روش ترمیم، موهای فرد به هر میزان و سطحی از کم‌پشتی و ریختگی که باشد با این روش می‌توان آن‌را پرپشت کرد، به‌طوری که ظاهر فرد و خط رویش آن (Hair line) کاملا طبیعی است و به هیچ عنوان قابل تشخیص نیست.

3- در این روش از هیچ‌گونه عملیات پزشکی (دارو، کاشت، جراحی و…) استفاده نمی‌شود و فرد در یک جلسه کاملا موهای طبیعی مورد‌نظر خود را به‌دست می‌آورد.

4- این روش مورد تایید‌ FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) نیز هست.

مصاحبه با یکی از کاندیداهای این روش:

من فرهاد منوچهری 28‌ساله، مهندس طراحی صنعتی هستم‌. چندین سال بود که از ریزش مو و کم‌پشتی موهایم ناراحت و افسرده بودم.

مزو‌تراپی و PRP را روش مناسبی ندیدم تا اینکه به توصیه بعضی دوستانم سراغ یکی از معروف‌ترین جراحان کاشت مو رفتم. باتوجه به تبلیغات آن مجموعه‌، خودم را به آنها سپردم ولی متاسفانه علاوه بر تحمل بیهوشی و درد با ظاهر کاملا ناخوشایندی روبه‌رو شدم به‌طوری‌که پس از چند ماه نه‌تنها موهایم رشد نکرد بلکه همان‌طور که در عکس می‌بینید ظاهر بسیار بدی پیدا کرده بودم. بعد از آن در پی راه‌حل مناسبی بودم که با موسسه زیبایی موسان آشنا شدم و با انجام ترمیم مویی که دکتر نصیری در این موسسه برایم انجام داد در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم، زیرا می‌توانم موهایم را به هر حالتی که  بخواهم درست کنم و موهایم به‌قدری طبیعی دیده می‌شود که بیشتر مردم متوجه این تغییر نمی‌شوند.

 

دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان:

انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان نماینده رسمی شرکت‌های  New image & hair direct تنها موسسه‌ای است که مدیریت آن زیرنظر دکتر ابراهیم نصیری اداره می‌شود. انستیتو موسان به‌دلیل تعهدی که نسبت به شخصیت افراد دارد، کادر خود را از افراد دانشگاهی که دارای بورد تخصصی هستند و در این زمینه حداقل 10سال سابقه دارند، انتخاب کرده است، چون بهداشت و سلامت مهم‌ترین عامل تداوم حیات انسان است. این موسسه تمام لوازم و کالاهای تخصصی خود را از کمپانی‌های مذکور که مورد تایید FDA آمریکاست تهیه می‌کند.  این موسسه زیر نظر  دکتر ابراهیم نصیری استاد دانشگاه و متخصص زیبایی و ترمیم مو  مدیریت می‌شود.

شما می توانید جهت ارتباط  با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188799305

02188799305

02188797077

02188664571

موبایل: 09125034383

موبایل: 09121181342


آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، پلاک ۹، واحد ۴۰۴ 

وب سایت:  www.mousan.ir


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ