لیفتینگ صورت بدون درد و خون‌ریزی!

دکتر محبوبه مرادی حقیقت، پزشک پوست و مو: در‌مورد جوانسازی بهتر است بدانید که صورت‌مان در زمان جوانی به شکل 7 است و با گذشت زمان و بروز علائم پیری فرم صورت تغییر پیدا کرده و کم‌کم از شکل7 به 8 تبدیل می‌شود. در دنیای پزشکی سعی بر این است که با کمک روش‌های امروزی شکل صورت را به شکل7 بازگردانیم.

دکتر محبوبه مرادی حقیقت، پزشک پوست و مو:

در‌مورد جوانسازی بهتر است بدانید که صورت‌مان در زمان جوانی به شکل 7 است و با گذشت زمان و بروز علائم پیری فرم صورت تغییر پیدا کرده و کم‌کم از شکل7 به 8 تبدیل می‌شود. در دنیای پزشکی سعی بر این است که با کمک روش‌های امروزی شکل صورت را به شکل7 بازگردانیم. یکی دیگر از روش‌های جوانسازی، هایفوتراپی است. در این روش بدون هیچ جراحی می‌توانیم پوست نواحی از‌جمله خط خنده، ابرو، چروک پیشانی، غبغب و شلی گردن را بکشیم. تکنولوژی هایفوتراپی (دابلو) امواج اولتراسوند را در لایه‌های زیرین پوست کانونی و متمرکز می‌کند. عملکرد این دستگاه به این صورت است که  به لایه سطحی پوست هیچ آسیب و صدمه‌ای وارد نمی‌کند. 

افرادی که با مشکل شلی و افتادگی پوست مواجه هستند و از اعمال جراحی ترس بسیار دارند، می‌توانند در مدت کوتاهی این مشکل را با کمک روش هایفوتراپی رفع کنند. به‌عنوان مثال برای رفع افتادگی این نواحی می‌توانید از روش هایفو کمک بگیرید:

خط ابرو

پلک افتاده

افتادگی پوست صورت

خط خنده

چروک پیشانی

شل شدن پوست صورت

چروکی کنار چشم

رفع غبغب

لیفت گونه

بالا کشیدن ابرو

لیفت گردن

چین و چروک گردن

شفاف‌تر شدن پوست

مزیت‌های این روش چیست؟

این روش مزیت‌های زیادی دارد؛ اول اینکه بدون جراحی می‌توان عمل لیفت انجام داد. بعد از آن در هر فصلی قابل انجام است و محدودیت فصلی ندارد. لیفتینگ به نسبت قوی دارد و روشی کاملا بدون درد است. در آخر هم باید بگویم که هیچ‌گونه آسیبی در لایه فوقانی پوست یا همان اپیدرم ایجاد نمی‌کند.

افرادی که دیابت یا قند‌خون کنترل نشده دارند یا به صرع یا تشنج مبتلا هستند، نمی‌توانند جزو کاندیداهای مناسب این عمل باشند. همچنین در دوران بارداری این کار قابل انجام نیست. باید به این نکته هم اشاره کنم که اگر قصد هایفوتراپی دارید اما در آن زمان تبخال زده‌اید باید از انجام این کار ممانعت کنید. 

دکتر محبوبه مرادی حقیقت، پزشک پوست و مو:

 برای ارتباط می‌توانید با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122666825

02122666732

 آدرس: مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، جنب بانک آینده، پلاک 50، طبقه 3، واحد 10 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ