انواع روش‌های جوانسازی

کلینیک تخصصی پوست و مو ایرانیان: بعد از تزریق ژل معمولا توصیه می‌شود فرد ناحیه تزریق شده را ماساژ دهد تا ژل بهتر پخش شود و فرم بهتری بگیرد، بنابراین نگرانی درمورد جابه‌جایی ژل‌های امروزی وجود ندارد، اما درمورد بوتاکس بهتر است روزهای اول محل تزریق فشار داده نشود.

کلینیک تخصصی پوست و مو ایرانیان:

تزریق ژل:

ژل‌ها انواع مختلفی دارند؛ ژل‌های معتبر و کوتاه‌مدت (6تا 9ماهه) معمولا عوارضی ندارند، اما ژل‌های میان‌مدت (2تا 5ساله) ممکن است به‌ندرت عوارضی داشته باشند با این حال عوارض خطرناکی ندارند. نوعی ژل دائمی به‌نام ژل پاژ نیز در قدیم استفاده می‌شد که عوارض بسیار زیادی دارد. درحال حاضر فقط ژل‌های هیالورونیک اسید و برخی ژل‌های دیگر در بازار موجود است و دیگر از ژل پاژ استفاده نمی‌شود. البته مارک ژل، کشور سازنده و داشتن تاییدیه‌های پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است. ژل‌های اروپایی و آمریکایی معمولا از اعتبار بیشتری برخوردارند و عوارض مهمی ندارند.

تزریق چربی:

در بین مواد پرکننده یا فیلر، چربی بهترین آنهاست. تزریق چربی بی‌خطر است و عوارض مهمی ندارد. برای این کار چربی از بدن خود فرد گرفته می‌شود. روش آماده‌سازی چربی یعنی خارج کردن و شست‌وشوی چربی باید درست انجام شود تا نتیجه دلخواه به‌دست آید. درواقع اگر فرآیند آماده‌سازی چربی درست انجام نشود سلول‌های چربی می‌میرند و از بین می‌روند. درنتیجه بعد از تزریق تفاوتی ایجاد نمی‌شود. همچنین باید دستگاه‌های مجهزی وجود داشته باشد تا به وسیله آنها چربی آماده‌سازی و بعد تزریق شود.

بوتاکس:

بوتاکس برخلاف چربی و ژل خاصیت پرکنندگی ندارد و چین و چروک‌ها را از طریق فلج کردن عضلات از بین می‌برد. اگر برای تزریق بوتاکس مارک معتبری استفاده شود عوارض مهم و خطرناکی ندارد. با این حال به‌ندرت عوارض گذرا دیده می‌شود. برای مثال ممکن است یک مقدار عدم تقارن ابروها یا افتادگی پلک گذرا ایجاد شود، اما اگر از بوتاکس‌های چینی و غیرمعتبر استفاده نشود و پزشک مهارت کافی داشته باشد احتمال این عوارض بسیار کم می‌شود. بوتاکس‌های چینی ممکن است دارای ناخالصی باشند و باعث حساسیت شوند.

آیا بوتاکس فقط برای نیمه بالایی صورت توصیه می‌شود؟

بوتاکس باید در محل صحیح و تنها برای مشکلاتی که قابل درمان هستند تزریق شود. استفاده از آن برای هر نوع ناهنجاری غیرعاقلانه و غیرعلمی است. همان‌طور که می‌دانید بوتاکس باعث فلج شدن عضلات می‌شود، بنابراین تزریق آن در قسمت‌هایی از صورت که در آن آثار پیری یا چین عمیق ایجاد شده است مشکل را تشدید خواهد کرد. اما برای مثال اگر فعالیت عضلات در یک طرف صورت بیش از حد باشد، می‌توان با استفاده صحیح و دقیق از بوتاکس فعالیت آن را کاهش داد و تقارن بهتری در صورت ایجاد کرد. در کل استفاده از بوتاکس برای تمام مشکلات به‌خصوص در قسمت تحتانی صورت معمولا نتیجه مثبتی در پی نخواهد داشت و ممکن است عارضه ایجاد کند.

آیا مالش و دستکاری باعث جابه‌جایی ژل یا بوتاکس می‌شود؟

بعد از تزریق ژل معمولا توصیه می‌شود فرد ناحیه تزریق شده را ماساژ دهد تا ژل بهتر پخش شود و فرم بهتری بگیرد، بنابراین نگرانی درمورد جابه‌جایی ژل‌های امروزی وجود ندارد، اما درمورد بوتاکس بهتر است روزهای اول محل تزریق فشار داده نشود.

کلینیک تخصصی پوست و مو ایرانیان:

کلینیک ایرانیان با 15 سال تجربه در امر لاغری و با کامل‌ترین تیم تخصصی و با پیشرفته‌ترین دستگاههای لاغری در 4 نقطه تهران خدمات خود را به صورت کاملا حرفه‌ای و متمایز از دیگر همکاران ارائه می‌کند. کلینیک ایرانیان دارای پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت و درمان است. خدمات قابل ارائه در کلینیک ایرانیان: رفع چین و چروک، جوانسازی و لیفتینگ، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی، انواع لیزرهای پوستی، درمان اسکارهای جراحی، مراقبت های تخصصی مو و کاشت مو، کلیه خدمات، مراقبت ها و درمانهای پوستی

آدرس و تلفن تماس جهت ارتباط با کلینیک تخصصی پوست و مو ایرانیان:

کلینیک تخصصی تصویر زیبای ایرانیان (سعادت‌آباد)

آدرس: سعادت آباد، میدان شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، روبروی بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار، طبقه اول 

تلفن: 02126765431  

موبایل: 09013030357

کلینیک تخصصی سلامت ایرانیان (دولت)

آدرس: خیابان دولت، بین چهارراه دیباجی و چهارراه قنات، روبروی دبستان شفاعت، ساختمان مهر، پلاک 221، طبقه اول، واحد ا 

 تلفن: 02122574082  

موبایل: 09013030358

کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان (تهرانپارس)

آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید جنوبی، تقاطع خیابان حسینی، پلاک 42 طبقه اول واحد 2 

تلفن: 02177297979

موبایل: 09013030359

کلینیک تخصصی پوست و موی ایرانیان (زعفرانیه)

آدرس: خیابان آصف، میدان شهید اعجازی، روبروی سفارت یمن، ساختمان آصف، طبق سوم، واحد هفت 

تلفن: 20-02122176013

موبایل: 09013030356  

وب سایت:  iranianclinic.com


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ