لیفتینگ صورت با هایفو بدون درد و خونریزی

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی نگین ایران نوین: بعد از 40سالگی علائم پیری نمایان‌تر می‌شوند. یکی از علائم مهم پیری شلی و افتادگی پوست است. با این حال علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری هم روی افتادگی و شلی پوست تاثیر می‌گذارند.

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی نگین ایران نوین: 


 بعد از 40سالگی علائم پیری نمایان‌تر می‌شوند. یکی از علائم مهم پیری شلی و افتادگی پوست است. با این حال علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری هم روی افتادگی و شلی پوست تاثیر می‌گذارند. به‌عنوان مثال قرار گرفتن درمعرض آفتاب برای مدت طولانی، استعمال دخانیات، عوامل ژنتیک، تغذیه نامناسب و… با این حال در گذشته راه چاره‌ای برای این مشکل وجود نداشت، اما امروزه با کمک روش‌های جوان‌سازی این مشکل تا‌حدودی قابل درمان است و البته هیچ‌گاه نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم سد راه روند پیری شویم اما می‌توانیم سرعت بروز آنها را کاهش دهیم. یکی از روش‌های پرطرفدار امروزی روش هایفو‌تراپی است. یکی دیگر از روش‌ها لیفتینگ پوست است که پوست در جراحی کشیده می‌شد که البته این روش عاری از مشکل نیست. افراد بسیاری به‌علت نقاهت پس از جراحی و نیاز به استراحت و عدم کار کردن برای چند روز، به جا ماندن اسکار جراحی، عوارض احتمالی جراحی و بیهوشی و حتی هزینه آن چندان تمایلی به انجام آن برای اصلاح افتادگی و شلی پوست نداشتند. اما هایفو به‌دلیل عدم وجود این مشکلات امروزه توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. 

یکی از مزیت‌های این روش این است که بدون هیچ جراحی یا برشی روی پوست عمل لیفتینگ را به‌طور رضایت‌بخشی انجام می‌دهد. به‌طور کلی در هایفو (‌HIFU‌) عملا از امواج اولتراسوند مشابه امواج ماورای صوت که در سونوگرافی‌ها به کار می‌رود، استفاده می شود. معنای لغوی HIFU اولتراسوند با امواج متمرکز تقویت شده است. در این روش یک کانون حرارتی کنترل شده در الیاف بافت همبند پوست ایجاد می‌شود که منجر به تحریک روند بهبود و دوباره‌سازی الیاف کلاژن و درنهایت جوان‌سازی پوست می‌شود. به‌طور کلی بعد از درمان افراد تاحدودی تغییرات را روی پوست خود احساس می‌کنند اما به‌طور کلی بین 3‌تا 6ماه طول می‌کشد تا تغییرات قابل‌توجه نمایان شوند چرا‌که بعد از این مدت به علت روند دوباره‌سازی رشته‌های کلاژن پوست اثر هایفو بارزتر و کامل‌تر می‌شود.

برخلاف روش‌های لیزری معمولا انجام یک جلسه هایفو برای مدت یک تا یک‌سال‌و‌نیم کافی است مگر در افرادی که در سنین بالاتر مراجعه کرده‌اند یا پوست ضخیم‌تری دارند بعد از 6‌ماه نیاز به تکرار دارند.

مزیت‌های این روش:

 بدون هیچ روش تهاجمی و آسیبی به پوست می‌توان مشکل شلی و افتادگی پوست را درمان کرد. همچنین این روش برخلاف برخی روش‌های دیگر بدون ایجاد کبودی، تورم و قرمزی باعث جوان‌سازی پوست می‌شود.

چه کسانی نمی‌توانند از روش HIFU)) هایفو استفاده کنند‌؟

1- خانم‌های باردار

2- داشتن زخم یا تبخال فعال در محل مورد درمان

3- وجود پروتز فلزی یا استنت قلبى

4- بیماران صرعی

5- دیابتی‌ها

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی نگین ایران نوین با بهره گیری از ماهرترین، مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی و با استفاده از آخرین متدها و برخورداری از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا در حوزه زیبایی از معتبرترین مراکز زیبایی در ایران و منطقه است. این کلینیک با بیش از 15 سال تجربه ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی شامل؛ کاشت مو به روش های FIT,FUT,BHT & FUG، جوانسازی پوست (هایفوتراپی، میکرودرم، فراکشنالCO2 و…)، تناسب اندام، پیکرتراشی (Body-jet)، لیزر موهای زائد (دستگاههای Alex, IPl, ZIESS و …)، تزریق ژل و بوتاکس و انواع جراحی زیبایی(لیفتینگ با نخ، برداشتن خال، زیبایی بینی، زیبایی پلک و …) است. مشاوره رایگان توسط پزشک متخصص انجام می پذیرد.

برای ارتباط با کلینیک تخصصی نگین ایران نوین با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید: 

02188567696

02188567618

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، ابتدای خیابان 21 متری گلها، کوچه عسگری، پلاک 2، کلینیک نگین ایران نوین

iran.novin.clinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ