بادی‌جت (Body – jet) چیست؟

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی نگین ایران نوین: بادی‌جت (Body - jet) روش نوینی برای خارج کردن چربی از بدن است.این روش یک عمل سرپایی کوچک است که بدون نیاز به بیهوشی و از طریق بی‌حسی موضعی در کلینیک‌ها انجام می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی نگین ایران نوین: 

بادی‌جت (Body – jet) روش نوینی برای خارج کردن چربی از بدن است. دستگاه بادی جت، ساخت کشور آلمان است که در طراحی آن از آب برای خارج کردن چربی از بدن استفاده شده است. این دستگاه با تکنولوژی مدرن‌تری نسبت به لیپوساکشن اقدام به فعالیت می‌کند. این روش یک عمل سرپایی کوچک است که بدون نیاز به بیهوشی و از طریق بی‌حسی موضعی در کلینیک‌ها انجام می‌شود. در این تکنیک با استفاده از پاشیدن آب با قدرت بالا بین چربی‌های زیر پوست به شکل کنترل شده و ایمن چربی‌های زیر پوست تکه‌تکه و جدا شده و همزمان به داخل دستگاه مکیده می‌شود.

پیکرتراشی با بادی‌جت یک پروسه کم‌تهاجمی است که با استفاده از قدرت آب به چربی‌زدایی از نواحی موردنظر می‌پردازد. افرادی که در برابر رژیم‌های غذایی و ورزش کم می‌آورند، می‌توانند از پیکرتراشی با بادی‌جت که با کمک فشار آب انجام می‌گیرد، برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی استفاده کنند. این پروسه باعث کبودی و تورم نمی‌شود و در مقایسه با روش‌های سنتی، دوره از کار افتادگی ندارد. در این روش، سلول‌های چربی به‌طور دائم برداشته شده و بدن فرم بهتری به خود می‌گیرد.

چربی که توسط فشار آب خرد شده بافت سالمی دارد و می‌توان از آن برای تزریق به نواحی دیگر بدن استفاده کرد، به‌طور مثال می‌توان از این چربی برای رفع چین و چروک صورت با تزریق چربی استفاده کرد. چربی خارج شده از بدن توسط دستگاه لیپوساکشن بافت مرده دارد و نمی‌شود از آن استفاده مفیدی کرد اما در عمل بادی‌جت به این دلیل که این چربی در آب می‌شکند و تجزیه می‌شود صدمه کمتری دیده و حدود 90-85درصد بافت سلول‌ها سالم بوده و چون این چربی‌ها حاوی سلول‌های بنیادی نیز هستند حتی بعد از تزریق به قسمت‌های مختلف بدن می‌تواند پیوند چربی دهد، به‌خصوص این چربی در افراد مسن کارایی بیشتر دارد زیرا به مرور زمان پوست بدن خاصیت کلاژن‌سازی خودش را از دست می‌دهد و چربی زیر پوست کاهش پیدا می‌کند و این چربی می‌تواند جایگزین مناسبی برای چربی‌های ازبین رفته بدن باشد. معمولا در افراد جوان‌تر این چربی در بافت سینه آنها کارایی مطلوبی می‌تواند داشته باشد و برای بزرگ کردن سینه با چربی به‌دست آمده، نتیجه مطلوبی را به همراه دارد.

در لاغری با بادی‌جت، بافت نامناسب چربی‌های زیر پوست که بعضا در مقابل رژیم غذایی و فعالیت‌های بدنی مقاوم به‌نظر می‌آیند به‌صورت کاملا حرفه‌ای و راحت و بدون آسیب به نحوی از بدن خارج می‌شوند که کارایی‌ فراوانی برای فرد داشته باشد.

بعد از انجام این عمل کبودی و تورم بافت خیلی کمتر از روش‌های دیگر است.

با استفاده از بادی‌جت می‌توان حتی سینه مردانی که مشکل بزرگی سینه و تجمع بافت چربی در سینه را دارند تاحدودی برطرف کرد، کوچک کردن سینه مردان با بادی‌جت روش موثری است.

مزایای بادی‌جت

ظاهری طبیعی بعد از بادی‌جت

– ماده پرکننده بدن به‌صورت طبیعی که همان چربی است

– کاهش عوارض و اثرات جانبی بادی‌جت نسبت به سایر روش‌ها

– ماندگاری بیشتر بادی‌جت نسبت به سایر روش‌ها

– بادی‌جت عوارض بسیار کمتر و پایین‌تری نسبت به سایر روش‌ها دارد.

– دوران نقاهت بسیار کم است.

– در این روش چربی به شکل زنده خارج می‌شود و می‌توان این چربی‌ها را به ناحیه دیگری تزریق کرد.

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی نگین ایران نوین با بهره گیری از ماهرترین، مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی و با استفاده از آخرین متدها و برخورداری از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا در حوزه زیبایی از معتبرترین مراکز زیبایی در ایران و منطقه است. این کلینیک با بیش از 15 سال تجربه ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی شامل؛ کاشت مو به روش های FIT,FUT,BHT & FUG، جوانسازی پوست (هایفوتراپی، میکرودرم، فراکشنالCO2 و…)، تناسب اندام، پیکرتراشی (Body-jet)، لیزر موهای زائد (دستگاههای Alex, IPl, ZIESS و …)، تزریق ژل و بوتاکس و انواع جراحی زیبایی(لیفتینگ با نخ، برداشتن خال، زیبایی بینی، زیبایی پلک و …) است. مشاوره رایگان توسط پزشک متخصص انجام می پذیرد.

برای ارتباط با کلینیک تخصصی نگین ایران نوین با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید: 

02188567696

02188567618

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، ابتدای خیابان 21 متری گلها، کوچه عسگری، پلاک 2، کلینیک نگین ایران نوین

iran.novin.clinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ