از بین روش‌های جوان‌سازی، هر کدام به چه کار می‌آید؟

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر مدیکودرما : روش‌های درمانی متعددی امروزه جهت رفع چین و چروک و افتادگی پوست مورداستفاده قرار می‌گیرد، از‌جمله هایفوتراپی، RF فرکشنال، ‌لیفت با نخ، تزریق چربی و ژل، مزوتراپی، PRP، لیزرهای سفت‌کننده پوست و...

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر مدیکودرما : 

روش‌های درمانی متعددی امروزه جهت رفع چین و چروک و افتادگی پوست مورداستفاده قرار می‌گیرد، از‌جمله هایفوتراپی، RF فرکشنال، ‌لیفت با نخ، تزریق چربی و ژل، مزوتراپی، PRP، لیزرهای سفت‌کننده پوست و…

هایفوتراپی:

یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین روش‌های مورد استفاده در جوان‌سازی پوست هایفوتراپی است. در این روش از امواج اولترا سوند (مشابه دستگاه سونوگرافی) جهت گرم کردن لایه‌های عمقی پوست و کم کردن چین و چروک صورت، خط خنده، غبغب و لیفت گردن، ابرو و صورت استفاده می‌شود.

نتیجه درمان به‌صورت آنی دیده می‌شود ولی اثر ماندگار درمان پس از ٢ تا ٦ماه حاصل می‌شود و معمولا تا ٢سال پایدار است. بسته به شدت چین و چروک و افتادگی پوست می‌توان درمان را در فواصل 6ماه تا یک سال تکرار کرد.

جوان‌سازی پوست و درمان مشکلات پوستی با RFفرکشنال سوزنی:

هم‌اکنون از این شیوه درمانی در زمینه‌های زیر استفاده می‌شود:

-لیفت صورت و سفت‌تر شدن پوست

-جمع شدن منافذ پوست

-درمان اسکار (جوشگاه) آکنه، جای بریدگی، جای سالک و…

-شفاف‌سازی پوست و کمک به درمان لک صورت (ملاسما) درمان ترک‌های پوستی شکم و اندام‌ها

دستگاه فرکشنال‌RF باعث تحریک کلاژن‌سازی می‌شود که تا ١٢ماه پس از انجام RF ادامه می‌یابد. معمولا RF در فواصل یک ماهه و در ٥ الی ٦‌نوبت انجام می‌شود.

مزوتراپی:

مزوتراپی یک تکنیک و روش استفاده از دارو در درمان موضعی است. این  شیوه درواقع یک درمان غیرجراحی در حیطه پزشکی زیبایی است که در آن دوزهای کم دارو در ناحیه مورد‌نظر به‌طور مکرر تزریق می‌شود. امروزه بیشترین کاربرد مزوتراپی در درمان ریزش مو و جوان‌سازی پوست صورت است.

(پی‌آر‌پی) PRP:

در شیوه پلاکت درمانی (PRP) با استفاده از فاکتورهای رشد پلاکت‌های خون، فیبروبلاست‌ها و سایر سلول‌های پوستی تحریک و باعث کلاژن‌سازی می‌شود. در این روش تنها از پلاکت خون فرد استفاده شده و از هیچ ماده خارجی استفاده نمی‌شود.

کاربرد PRPدر زیبایی:

١-روشی مکمل در درمان ریزش مو

٢- جوان‌سازی پوست صورت و دست (کاهش چین و چروک و شلی پوست)

٣- ترمیم اسکارهای ناشی از جوش (آکنه)، آبله مرغان

٤-چین و چروک، پف و کبودی زیر چشم

٥-ترمیم زخم‌های ناشی از بریدگی و سوختگی و دیابت و…

 کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر مدیکودرما با همکاری  بیش از 15نفر از متخصصین پوست و مو جهت لیزر و درمان ضایعات پوستی تاسیس شده است. در این مرکز درمان‌ها صرفا تحت‌نظر متخصصین زبده و با‌تجربه پوست و مو و زیبایی انجام می‌شود. هدف ما، استفاده از آخرین دستاوردهای دانش و تکنولوژی است.  کلینیک مدیکودرما مجهز به انواع دستگاه‌های لیزر و لاغری موضعی است که همگی ساخت معتبرترین کمپانی‌های آمریکا و اروپا و دارای تاییدیه FDA و اتحادیه اروپا (CE) هستند.

جهت ارتباط با کلینیک تخصصی مدیکودرما می توانید با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188197981

02188197982

02188197983

02188197984


02188197985

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان

وب سایت: medico-derma.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ