در بخش لاغری مدیکودرما چه خدماتی ارائه می‌شود؟

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر مدیکودرما : در بخش لاغری مدیکوپلاس سنتر تهران علاوه بر آنالیز بدن، مشاوره ورزشی و تغذیه توسط کارشناس تغذیه، خدمات پوستی و RF تحت‌نظر انجمن متخصص پوست تهران ارائه می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر مدیکودرما : 

در بخش لاغری مدیکودرما   علاوه بر آنالیز بدن، مشاوره ورزشی و تغذیه توسط کارشناس تغذیه، خدمات پوستی و RF تحت‌نظر متخصص پوست  ارائه می‌شود.

– رفع چاقی‌های موضعی، کاهش سایز و از بین بردن چربی‌های سفت و پوست‌های پرتقالی و ناهمواری‌های احتمالی پس از لیپوماتیک و نیز پیشگیری و درمان افتادگی و شلی و اسکارهای پوست که بر اثر کاهش وزن، افزایش سن یا زایمان به‌وجود می‌آید. در نقاط مختلف بدن ازقبیل کشاله ران، بازوها، سینه، شکم، پهلو و ساق پا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های غیرتهاجمی روز دنیا، بدون بازگشت و عوارض، در این کلینیک انجام می‌شود.

– برای لاغری ناحیه مورد‌نظر از کامبینیشن تراپی دستگاه‌های C-actor، Cavitation، ساخت classyss ژاپن و مزوتراپی استفاده می‌شود که در 5‌جلسه 10‌سانت دور ناحیه شکم و پهلو را کم کرده و در ضمن لاغری با استفاده از امواج اکوستیک و اولتراسوند به لیفتینگ و سفت شدن پوست کمک می‌کند.

– دستگاه midas با استفاده از امواج RF و IR  برای لاغری و فرم دادن صورت، زیرگونه، غبغب، تیرگی و پف زیر و روی چشم و جوان‌سازی و لاغری و لیفتینگ پوست نواحی مختلف بدن مانند کشاله ران، بازو و حتی سینه به‌کار می‌رود.

– درمان  سلولیت (‌پوست‌های پرتقالی) با استفاده از دستگاه D- actor  و C-actor  ساختstorz  سوئیس  در این کلینیک انجام می شود.

برای دستیابی به نتیجه مطلوب و قطعی می توانید از ترکیب دستگاه های فوق به همراه ورزش و تغذیه مناسب بهره‌مند شوید. 

 کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر مدیکودرما با همکاری  بیش از 15نفر از متخصصین پوست و مو جهت لیزر و درمان ضایعات پوستی تاسیس شده است. در این مرکز درمان‌ها صرفا تحت‌نظر متخصصین زبده و با‌تجربه پوست و مو و زیبایی انجام می‌شود. هدف ما، استفاده از آخرین دستاوردهای دانش و تکنولوژی است.  کلینیک مدیکودرما مجهز به انواع دستگاه‌های لیزر و لاغری موضعی است که همگی ساخت معتبرترین کمپانی‌های آمریکا و اروپا و دارای تاییدیه FDA و اتحادیه اروپا (CE) هستند.

جهت ارتباط با کلینیک تخصصی مدیکودرما می توانید با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188197981

02188197982

02188197983

02188197984


02188197985

09101515999

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان

وب سایت: medico-derma.com

medicoderma

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ