سینه‌های کوچک و بزرگ را چطور به سایز نرمال تبدیل کنیم؟!

دکترکربلایی خانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی: توسط جاگذاری پروتز، اندازه سینه‌ها بزرگ می‌شود حتی با کمک پروتز می‌توان کاهش حجمی که بر اثر بارداری به‌وجود می‌آید را تصحیح کرد. اگر فردی سینه‌های متقارنی نداشته باشد، می‌تواند با کمک پروتز سینه این اختلال را درمان کند. در این جراحی معمولا از پروتزی استفاده می‌شود که توسط سالین یا ژل سیلیکون پر شده باشد.

دکترکربلایی خانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی:


توسط جاگذاری پروتز، اندازه سینه‌ها بزرگ می‌شود حتی با کمک پروتز می‌توان کاهش حجمی که بر اثر بارداری به‌وجود می‌آید را تصحیح کرد. اگر فردی سینه‌های متقارنی نداشته باشد، می‌تواند با کمک پروتز سینه این اختلال را درمان کند. در این جراحی معمولا از پروتزی استفاده می‌شود که توسط سالین یا ژل سیلیکون پر شده باشد. اما سوالی که ممکن است برای‌تان ایجاد شود این است که آیا این روش عوارضی هم به‌همراه دارد؟ باید در پاسخ به این سوال بگویم که تنها عوارضش بعد از عمل کمی درد و تورم است که با استفاده از داروهای مسکن تجویز شده این درد به حداقل می‌رسد. تورم و کبودی به‌تدریج کاهش می‌یابد که در‌نهایت سایز اولیه بعد از کاهش تورم مشخص می‌شود که البته در اکثر اوقات بعد از کاهش تورم سایز سینه‌ها یک سایز کمتر می‌شود.

دوران نقاهت:

بیمار بعد از 3‌تا 7‌روز می‌تواند به کار بازگردد. اما کارهای سنگین‌تر را می‌توانید از 2‌تا 3‌هفته بعد از عمل شروع کنید.

انواع برش:

سه نوع برش برای جاگذاری پروتز سینه وجود دارد:

1-   برش در زیر سینه (Infra mammary Fold) محلی که پستان به سینه متصل می‌شود که این روش رایج‌ترین برش است. مزیت این روش این است که سینه جای زخم را پنهان می‌کند.

2-   برش در اطراف نوک سینه که رنگ تیره‌تری دارد، زده می‌شود. ایراد این روش این است که محل برش مخفی نیست.

3-   برش زیر بغل  ایجاد می‌شود.

چه زمانی باید به فکر کوچک کردن سینه‌ها بیفتیم؟!

پستان‌های خیلی بزرگ علاوه بر ظاهر نامناسب‌شان که تاثیر منفی در اعتماد به نفس شخص دارند، مشکلات دیگری نیز برای خانم‌ها ایجاد می‌کنند که این مشکلات شامل موارد زیر است‌:

  • پشت درد
  • گردن درد
  • مشکلات منفی عدم توانایی شرکت در فعالیت‌های ورزشی

در جراحی کوچک کردن پستان با برداشتن چربی و بافت غده‌ها و پوست از سینه‌، آنها را کوچک‌تر‌، سبک‌تر‌ و سفت‌تر می‌کنند. همچنین در این عمل می‌توان  هاله نوک پستان را که تیره‌تر است، کوچک‌تر کرد.

دوران نقاهت:

بین 6 ماه تا یک‌ سال طول می‌کشد تا سینه‌ها شکل نهایی خود را به‌دست آورند. تورم و کبودی در چند روز بعد از عمل از بین می‌رود. بیمار 3تا 4 هفته نباید جسم سنگینی را بردارد یا هول بدهد. بیمار بعد از 2‌ هفته می‌تواند به کار و فعالیت‌های اجتماعی برگردد.

نتایج:

نتایج دائمی است.

تکنیک و روش عمل

در این عمل با روش جدید دو برش روی سینه انجام می‌شود؛ یک برش دور هاله اطراف نوک پستان که تیره‌تر است، انجام می‌شود و برش دیگر به‌طور عمودی از هاله دور نوک پستان تا چین زیر پستان انجام می‌گیرد.

دکترکربلایی خانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی:


دکتر علی کربلایی خانی متولد 1346 می‌باشند. ایشان در سال 1365 با رتبه ممتاز وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شدند و در سال 1376 در رشته جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شدند. ایشان مجددا برای خدمت به مناطق محروم به شهرستان بیجار از توابع استان کردستان عزیمت نموده و خدمات شایانی را برای مردم این منطقه و روستاهای اطراف به عمل آوردند. دکتر کربلایی‌خانی برای افزایش تجربه و دانش و مهارت کسب علوم جدید در رشته فوق تخصصی جراحی ترمیمی دست و اعصاب محیطی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شدند و با افزایش تجربه و تخصص خود، از این رشته نیز فارغ‌التحصیل شدند و اکنون با 15‌ سال تجربه و مهارت به‌عنوان هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشغول آموزش دانشجویان در این رشته می‌باشد.

ایشان با تجربه عظیم خود عمل‌های جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی و جراحی دست و اعصاب محیطی را با مهارت خاصی انجام می دهند.

شما می توانید جهت ارتباط با دکتر علی کربلایی خانی، با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

آدرس تهران: ونک، ولیعصر به سمت جنوب، ساختمان پزشکان 2588، بالای داروخانه دکتر فخرایی، طبقه اول، واحد 2

تلفن: 02188192610

تلفن: 02188192611

موبایل: 09128382219

آدرس کرج: چهارراه طالقانی، بالاتر از اداره پست به سمت میدان شهدا، جنب داروخانه اهورا، ساختمان امید، طبقه اول، واحد 106       

تلفن: 02632256922

تلفن: 02632265569

موبایل: 09128092958

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ