چرا در جوانسازی، تزریق چربی حرف اول را می‌زند؟!

دکترکربلایی خانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی: دانش نوین زیبایی‌شناسی روش حجم دادن به بافت‌های فرسوده و تحلیل رفته چهره به‌صورت سه‌بعدی را که یکی از مدرن‌ترین و هنرمندانه‌ترین شیوه‌های جراحی پلاستیک صورت می‌داند تا جایی که این روش یکی از ارکان مطرح زیباسازی صورت شده است.

دکترکربلایی خانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی:


دانش نوین زیبایی‌شناسی روش حجم دادن به بافت‌های فرسوده و تحلیل رفته چهره به‌صورت سه‌بعدی را که یکی از مدرن‌ترین و هنرمندانه‌ترین شیوه‌های جراحی پلاستیک صورت می‌داند تا جایی که این روش یکی از ارکان مطرح زیباسازی صورت شده است. حجم دادن با استفاده از تکنیک‌های متعدد مانند استفاده از پروتز‌ها، ژل و فیلرها (پرکننده‌ها) انجام می‌شود اما بین همه اینها بهترین و طبیعی‌ترین شیوه زیباسازی سه‌بعدی حجم دادن چهره از طریق تزریق چربی است، چون در این روش سلول‌های چربی از بافت فرد گرفته می‌شود در‌نتیجه امکان دفع یا جابه‌جایی احتمالی وجود ندارد از طرف دیگر این امکان را می‌دهد بافت‌های از‌دست رفته به شیوه‌ای کاملا طبیعی اصلاح شود‌. علاوه بر این در صورت انجام صحیح این روش، بافت‌های چربی تزریق شده علاوه بر سلول‌های چربی‌، سرشار از فاکتورهای رشد پلاکتی و سلول‌های بنیادی خواهد بود که نه‌تنها باعث پرشدن بافت‌های تحلیل رفته می‌شود بلکه سبب تازگی‌، طراوت و  شادابی پوست محل تزریق نیز خواهد شد که این اثر به علت وجود فاکتورهای رشد موجود در بافت تزریق شده و تمایز سلول‌های بنیادی موجود به سلول‌های تولید‌کننده کلاژن و عروق خونی بافت است.

تزریق چربی دقیقا برای درمان چه مشکلاتی بهترین راه‌حل است؟

  • ناصافی پوست انگشتان و لاغری سطح پشت دست
  • اصلاح خالی شدگی و گودی قسمت بالای چشم
  • اصلاح خالی شدگی و گودی زیر چشم
  • پر کردن گونه‌، صورت و اصلاح خط خنده
  • پر کردن اطراف چانه، پر کردن خط فک پایینی
  • کمک به اصلاح گودی‌های بالای بینی
  • خط اخم و خطوط پیشانی
  • کمک به اصلاح هرگونه ناهنجاری‌های حجمی در صورت یا اندام‌ها ناشی از ضربه، تصادف یا مسائل مادرزادی
  • بزرگ و بر‌جسته کردن باسن
  • تزریق چربی برای برجسته‌سازی ناحیه بیکینی

چربی از چه نواحی از بدن گرفته می‌شود؟

تزریق چربی با استفاده از چربی گرفته شده از خود بیمار در نواحی شکم‌، پایین تنه و ران‌ها و بالای تنه با استفاده از کانولاهای بسیار ظریف انجام می‌گیرد. این روش قابل انجام به‌ صورت سرپایی است ولی بهتر است در کلینیک مجهز انجام شود. انجام آن در مطب ممکن است خطراتی را متوجه بیمار کند ولی این روش نیاز به بستری شبانه ندارد.

چه زمانی برای تزریق چربی مناسب است؟

به جرات  می‌توان گفت تزریق چربی به شرط اینکه به شیوه درست انجام شود بسیار ماندگارتر  است، تزریق چربی شیوه‌ای است که می‌تواند به تنهایی یا همراه  با جراحی‌هایی مانند ‌جراحی پلک، کشیدن صورت و پروتزهای صورت و با کلیه عمل‌های جراحی سینه و شکم قابل انجام است. بهترین آن زمانی است که فرد کاندیدا عمل‌هایی مانند زیبایی شکم یا لیپوساکشن پهلوها، ران‌ها و شکم است.

دکتر علی کربلایی خانی متولد 1346 می‌باشند. ایشان در سال 1365 با رتبه ممتاز وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شدند و در سال 1376 در رشته جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شدند. ایشان مجددا برای خدمت به مناطق محروم به شهرستان بیجار از توابع استان کردستان عزیمت نموده و خدمات شایانی را برای مردم این منطقه و روستاهای اطراف به عمل آوردند. دکتر کربلایی‌خانی برای افزایش تجربه و دانش و مهارت کسب علوم جدید در رشته فوق تخصصی جراحی ترمیمی دست و اعصاب محیطی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شدند و با افزایش تجربه و تخصص خود، از این رشته نیز فارغ‌التحصیل شدند و اکنون با 15‌ سال تجربه و مهارت به‌عنوان هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشغول آموزش دانشجویان در این رشته می‌باشد.

ایشان با تجربه عظیم خود عمل‌های جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی و جراحی دست و اعصاب محیطی را با مهارت خاصی انجام می دهند.

شما می توانید جهت ارتباط با دکتر علی کربلایی خانی، با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

آدرس تهران: ونک، ولیعصر به سمت جنوب، ساختمان پزشکان 2588، بالای داروخانه دکتر فخرایی، طبقه اول، واحد 2

تلفن: 02188192610

تلفن: 02188192611

موبایل: 09128382219

آدرس کرج: چهارراه طالقانی، بالاتر از اداره پست به سمت میدان شهدا، جنب داروخانه اهورا، ساختمان امید، طبقه اول، واحد 106       

تلفن: 02632256922

تلفن: 02632265569

موبایل: 09128092958

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ