شیرینی دوران جوانی را از خودتان نگیرید!

zahra
دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی: مصاحبه با خانم رضوان ثابتی، جدیدترین رکورددار سایت دکترکرمانی

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

خانم رضوان ثابتی 28‌ساله و ساکن استان آذربایجان‌غربی، جدیدترین رکورددار سایت دکتر کرمانی است. خانم ثابتی از نوجوانی با مشکل اضافه‌وزن روبه‌رو بوده و در همان ایام، دو بار موفق به کاهش وزن می‌شود اما به‌خاطر نبود برنامه‌ای منسجم و رژیم‌های موقتی، دوباره به همان وزن اولیه خود برمی‌گردد. عدم اعتماد به نفس، مشکلات جسمی و حرکتی و حس بدی که هر چاقی ممکن است نسبت به خودش داشته باشد، باعث می‌شود وی برای لاغری تصمیم جدی بگیرد. خانم ثابتی حالا با رضایت تمام از کاهش وزن 50‌کیلوگرمی خود صحبت می‌کند و می‌گوید: احساس می‌کنم 20سال جوان‌تر شده‌ام.

بخش کوتاهی از صحبت‌های وی را بخوانید:

از وقتی که خود را شناختم، همیشه دارای اضافه‌وزن بودم و از دوران نوجوانی از من انتظار می‌رفت که متناسب با ظاهرم رفتار کنم نه متناسب با سنم. بنابراین نه می‌توانستم مثل هم سن و سال‌های خودم لباس بپوشم و نه رفتار کنم. در کل اضافه‌وزنم باعث شده بود که در دوران نوجوانی و شروع جوانی مثل افراد میانسال زندگی کنم ولی الان که باری به وزن 50کیلو را از روی دوشم برداشته‌ام شور و نشاط جوانی را در 28سالگی دوباره به‌دست آورده‌ام. احساس می‌کنم 20‌سال جوان‌تر شده‌ام. گویا دوباره 18‌ساله شده‌ام و از این امر بسیار خرسندم. تنها چیزی که من را آزار می‌دهد حسرت روزهای گذشته است.

زمانی که تصمیم به کاهش وزن گرفته بودم برای انتخاب نوع رژیم در سایت‌هایی که برای کاهش وزن راهنمایی‌ می‌کردند جست‌وجو می‌کردم که به سایت دکتر کرمانی برخوردم. چون سال‌های پیش با خواندن کتاب ایشان حدود 7‌کیلوگرم کم کرده بودم. مطالب سایت‌شان را مشتاقانه مطالعه کردم و متوجه روش ایشان برای کاهش وزن افراد چاق شدم و احساس کردم که می‌توانم با برنامه به اندام دکتر کرمانی کاهش وزن خوبی داشته باشم.

بعد از لاغری، دوستان و اقوام مرا نشناختند و از تعجب اشک می‌ریختند

به خاطر موقعیت شغلی همسرم دور از زادگاهم زندگی می‌کنم. بعد از یک ‌سالی که از گرفتن رژیم‌ام گذشته بود و من حدود 45کیلو وزن کم کرده بودم، برای تعطیلات به زادگاهم خوزستان سفر کردم که با واکنش‌های عجیب و غیر‌قابل وصف اقوام و دوستانم مواجه شدم، به‌گونه‌ای که برخی از تعجب اشک می‌رختند یا اینکه اصلا من را نشناختند. در کل همگی اراده من را تحسین می‌کردند که این باعث خوشحالی و افتخارم بود.

به جرات می‌توانم بگویم که سایت دکتر کرمانی که حاصل فعالیت مجموعه گروه به اندام است یکی از کامل‌ترین، جامع‌ترین و مفید‌ترین سایت‌ها در زمینه ارائه کمک به افراد برای کاهش و افزایش وزن است و فرهنگ صحیح تغذیه را پی‌ریزی می‌کند.

من به‌عنوان کسی که تجربه‌های خوبی از دوران نوجوانی و جوانی‌ام نداشتم به تمام افرادی که اضافه‌وزن دارند، به‌خصوص آنهایی که در سنین پایین هستند توصیه می‌کنم، شیرینی این دوران که پایه اعتماد به نفس هر انسانی است را از خود نگیرند و با کمی اراده، تحول را در زندگی آغاز کنند. باید تمام افراد چاق به این اعتقاد داشته باشند که می‌توانند خوش‌اندام باشند چراکه خواستن توانستن است.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در سال 1345 در دانشکده پزشکی پذیرفته شد و در سال 1352 از دانشکده پزشکی مدرک دکترای پزشکی‌ دریافت کرد. دکتر محمد صدق کرمانی از سال 1352 تا 1358 در بغداد مشغول طبابت بود. سال 1358 بعد از اقدام صدام به اعدام تعدادی از پزشکان متعهد، به سوریه هجرت کرد. چند ماه پس از اقامت در سوریه، به جمهوری اسلامی ایران بازگشت. او ‌پس از پایان جنگ مطب شخصی دایر کرد و به طبابت پرداخت. دکتر محمد صادق کرمانی در درمان چاقی و لاغری تبحر ویژ‌‌ای دارد.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر محمدصادق کرمانی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02188371326  

وب سایت: kermany.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ