با این غذاهای سالم زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید

zahra
دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی: آنچه می‌خوریم روی تمام بدن‌مان تاثیر می‌گذارد، هر چه سالم‌تر بهتر. اگر احساس می‌کنید در زندگی زناشویی‌تان چیزی می‌لنگد، لازم نیست سراغ داروها و انواع تبلیغات دیگر در این مورد بروید. گاهی فقط کافی است هنگام خرید چند غذای مخصوص برای خود بردارید و با کمک آنها هم میل جنسی و هم استقامت خود را بالا ببرید.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

آنچه می‌خوریم روی تمام بدن‌مان تاثیر می‌گذارد، هر چه سالم‌تر بهتر. اگر احساس می‌کنید در زندگی زناشویی‌تان چیزی می‌لنگد، لازم نیست سراغ داروها و انواع تبلیغات دیگر در این مورد بروید. گاهی فقط کافی است هنگام خرید چند غذای مخصوص برای خود بردارید و با کمک آنها هم میل جنسی و هم استقامت خود را بالا ببرید.

1– توت‌ها: متخصصان بر این عقیده هستند که توت برای بهبود زندگی جنسی حاوی مجموعه‌ای از مزایا هستند. تمشک سیاه هم میل جنسی و هم استقامت را بالا می‌برد. توت‌ها گردش خون را بالا می‌برند که تاثیر زیادی در میل جنسی دارد. همچنین اسید چرب امگا3 موجود در برخی توت‌ها باعث بهبود سلامت قلب و عروق می‌شود که در‌نتیجه روی عملکرد جنسی تاثیر مثبت دارد.

2– کلم: مزایای کلم پایان‌ناپذیر است. ویتامین‌A موجود در سبزیجات سبز برگ، باعث متعادل شدن هورمون‌ها می‌شود، ماده معدنی به‌نام ید، خلق‌و‌خو را تنظیم می‌کند. اما این همه چیز نیست، کلم باعث کاهش التهاب نیز می‌شود که عامل افزایش انعطاف‌پذیری و بالا رفتن استقامت است.

3– هندوانه: دفعه بعد که به اتاق خواب می‌رفتید، کمی از این میوه شیرین تابستانی میل کنید. تحقیقات نشان داده هندوانه در طول عملکرد جنسی تاثیری مانند ویاگرا دارد. هندوانه که 92درصد آب است، حاوی ماده مغذی به‌نام سیترولین است که باعث آرام شدن رگ‌های خونی، بهبود گردش خون و ارگاسم است.

4– بروکلی: یکی از سبزیجات مورد علاقه ما، بروکلی به‌صورت مثبتی باعث افزایش ویتامین‌C شده که باعث بهبود گردش خون در بدن انسان می‌شود، در‌نتیجه خانم‌ها ارگاسمی بهتر را تجربه می‌کنند. لازم به ذکر است این سبزی فوق‌العاده حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی است، ازجمله فیبرهای خوراکی، پتاسیم و کلسیم.

5- ادویه‌جات: دفعه بعد که خواستید عملکرد جنسی خود را تقویت کنید کافی است سری به کابینت ادویه‌ها بزنید. میخک به‌صورت سنتی در هند برای درمان اختلال نعوظ استفاده می‌شده است. زعفران باعث افزایش و بهبود عملکرد جنسی می‌شود و زنجبیل باعث تقویت میل جنسی می‌شود.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در سال 1345 در دانشکده پزشکی پذیرفته شد و در سال 1352 از دانشکده پزشکی مدرک دکترای پزشکی‌ دریافت کرد. دکتر محمد صدق کرمانی از سال 1352 تا 1358 در بغداد مشغول طبابت بود. سال 1358 بعد از اقدام صدام به اعدام تعدادی از پزشکان متعهد، به سوریه هجرت کرد. چند ماه پس از اقامت در سوریه، به جمهوری اسلامی ایران بازگشت. او ‌پس از پایان جنگ مطب شخصی دایر کرد و به طبابت پرداخت. دکتر محمد صادق کرمانی در درمان چاقی و لاغری تبحر ویژ‌‌ای دارد.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر محمدصادق کرمانی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02188371326  

وب سایت: kermany.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ