بدون درد و خونریزی لیفت کنید!

mousavi
دکتر نسیم رضایی تبار: هایفو بهترین و پیشرفته‌ترین روش بدون جراحی و بدون درد برای لیفت یا کشیدگی صورت است

دکتر نسیم رضایی تبار:

هایفو بهترین و پیشرفته‌ترین روش بدون جراحی و بدون درد برای لیفت یا کشیدگی صورت است

هایفو آخرین تکنولوژی سیستم ضد‌چروک و خصوصا کشیدگی و لیفت صورت است و سال٢٠١٠ تولید شده و یک سالی هست که وارد ایران شده و اغلب پزشکان همکار متخصص پوست که با این دستگاه  خصوصا مارک معروف آن به‌نام هایفو دابلو کار کرده‌اند به این نکته اذعان دارند که  رضایت از هایفو مارک دابلو نسبت به سایر لیزرهای جوانسازی و ‌چروک مثل آر‌اف سوزنی فراکشنال و لیزر سی‌او‌تو فراکشنال و سایر لیزر‌ها (افیرم‌RF و‌…) بالاتر است. علاوه بر تاثیر ضدچروک چون عمق نفوذ هایفو خیلی بالاست (تا غلاف عضله زیر پوست هم نفوذ می‌کند) باعث لیفت و کشیدگی صورت هم می‌شود.

نکته!

علت رضایت هم اولا تاثیر خوب و سریع آن علاوه بر چروک روی لیفت و کشیدگی پوست و عضله زیر پوست هست و ثانیا تک‌جلسه‌ای است و نیاز به جلسات مکرر ندارد (‌ماندگاری اثرش هم یک‌و‌نیم تا دو سال است‌) و ثالثا قرمزی و سوختگی بعد از سایر لیزر‌ها مثل CO2 فراکشنال در این لیزر وجود ندارد، لذا فرد راحت به کارش می‌رسد، فقط بهتر است ‌هایفو ترجیحا توسط پزشک انجام شود.

چرا هایفوتراپی تا این اندازه طرفدار دارد؟

اصولا ارزش و اهمیت هایفوتراپی در همین ویژگی منحصربه فرد است که سطح خارجی پوست کاملا دست نخورده باقی می‌ماند. علت این پدید این است که انرژی این امواج آنچنان بالا نیست که بتواند در نقطه برخورد با سطح پوست باعث سوختگی شوند، اما وقتی این امواج در عمق پوست با یکدیگر تلاقی کردند و کانونی شوند، می‌توانند اثر یکدیگر را تشدید و تقویت کنند و کانونی شدن امواج اولتراسوند در عمق 1.5تا 4.5 میلی‌متری پوست باعث ایجاد حرارت 65 تا 70 می‌شود و این حرارت باعث منعقد شدن موجود در آن نقطه می‌شود. الیاف کلاژن و سلول‌ها برای درک بهتر مکانیسم هایفوتراپی بهتر است به دستگاه مایکرو اشاره کنیم. البته امواج مایکرویو به‌صورت مداوم (چندین وچند دقیقه‌) ماده غذایی را هدف قرار می‌دهند اما در هایفوتراپی زمان شلیک امواج اولتراسوند به هر یک از نقاط هدف فقط کسری از ثانیه است و نقاط مجاور بعدی بلافاصله یکی پس از دیگری توسط دستگاه هایفوتراپی هدف شلیک قرار می‌گیرند به‌همین دلیل سطح بیرونی کاملا سالم و بدون عارضه باقی می‌ماند،چراکه تمام اتفاقات زیر پوست رخ می‌دهد.

دکتر نسیم رضایی تبار:

دکتر نسیم رضایی تبار: فارغ التحصیل دانشگاه تهران پزشکی آزاد اسلامی در سال 1381، سابقه فعالیت کاری در زمینه پوست، مو، زیبایی و لیزر به مدت ده سال، عضو انجمن جراحان عمومی ایران، دارای مدرک تزریق بوتاکس، ژل و مزوتراپی، کاشت مو و لیزر تراپی از انجمن جراحان ایران است.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188564498

02188372014

09100063864

آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی خیابان صرافهای جنوبی، ساختمان پزشکان 56، طبقه  سوم،  واحد7

clinic_iranara

telegram.me/joinchat

وب سایت: www.iranaraclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ