بوتاکس جوان‌مان می‌کند یا مانع بروز پیری می‌شود؟

zahra
کلینیک زیبایی لواسان: بوتاکس سم بوتولینوم است که به آن بوتولینوم توکسین می‌گویند و در‌واقع یک سم ضعیف شده است که برای از‌بین بردن چروک‌های پیشانی، دور چشم و خط اخم در تمام دنیا از این ماده یعنی بوتاکس استفاده می‌شود.

کلینیک زیبایی لواسان:

بوتاکس سم بوتولینوم است که به آن بوتولینوم توکسین می‌گویند و در‌واقع یک سم ضعیف شده است که برای از‌بین بردن چروک‌های پیشانی، دور چشم و خط اخم در تمام دنیا از این ماده یعنی بوتاکس استفاده می‌شود.  ما این سم ضعیف شده را به‌صورت سطحی روی نواحی موردنظر تزریق می‌کنیم که این ماده باعث جوانسازی شده و چروک‌های ریز و سطحی ناشی از افزایش سن را از‌بین می‌برد. بیشترین بوتاکسی که در ایران مورداستفاده قرار می‌گیرد، بوتاکس دیسپورت است که از امنیت بالایی برخوردار است، ولی انواع دیگری از بوتاکس‌ها مانند آمالگام، زئومین‌ و نورونوکس نیز در بازار پزشکی موجود هستند. برای تزریق بوتاکس نمی‌توان سن خاصی را مدنظر قرار داد اما آنچه توصیه می‌شود این است که زمانی تزریق بوتاکس شروع شود که چروک‌ها داینامیک باشند و استاتیک نباشند. افرادی که سن بالاتری دارند و خط‌ها و چین و چروک‌ها خیلی عمیق هستند، ممکن است نتیجه خوبی به همراه نداشته باشند اما تا زمانی که خطوط عمیق نباشند علاوه بر جواب‌دهی بهتر، از بروز چروک‌های بیشتر پیشگیری می‌شود. 

بهترین سن برای تزریق چه سنی است؟

همان‌طور که گفته شد، نمی‌توانیم سن مشخصی را برای تزریق بوتاکس اعلام کرد اما نکته حائز‌اهمیت این است که سن حداقل باید بالای 20سال باشد. اما در برخی موارد ممکن است فردی در 22سالگی خط اخمش در حال عمیق شدن باشد و در برخی نواحی از‌جمله پیشانی دارای خطوط شود، این فرد باید زودتر مراجعه کند؛ البته برعکس این شرایط هم وجود دارد؛ کسی که در 30سالگی چروک زیادی نداشته باشد.

هر چند وقت یک‌بار باید بوتاکس را تمدید کرد؟

معمولا هر 6ماه یک‌بار توصیه می‌شود بوتاکس تمدید شود و اثر آن‌ 3الی 4ماه باقی می‌ماند.

در‌مورد فیلرها هم توضیح می‌دهید؟

فیلرها انواع مختلفی دارند که البته برخی آنها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.  فیلر هیالورونیک اسید جزء پرطرفدارترین فیلرهاست که مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. جنس این فیلر با ساختار داخل بدن کاملا توافق دارد برای همین عوارضی برای فرد به همراه ندارد. فیلرها نقش پرکنندگی در خطوط خنده، حجم دادن به گونه و لب و چانه دارند و برای همین موارد استفاده می‌شوند. این مواد به خوبی جذب می‌شوند و همان لحظه خود را نشان می‌دهند. اگر از نوع غیرمرغوب مثل ژل پاژ که دائمی هستند، باشند ممکن است باعث عفونت و حساسیت شوند. در صورتی که نوع مرغوب معمولا مشکلی ایجاد نمی‌کند و در بیشتر نواحی بدن مثل خط خنده، اخم و چانه به‌راحتی استفاده می‌شود.

خانم دکتر زاهدی مدیر کلینیک زیبایی لواسان:

کلینیک زیبایی لواسان متشکل از متخصص غدد، متخص تغذیه و مشاور روانشناسی و دستگاه‌های پیشرفته لاغری است. در این کلینیک ابتدا بیماران توسط متخصص غدد و متابولیسم ویزیت شده تا علت‌های چاقی و سندرم های متابولیک کشف شود و سپس رژیم‌های غذایی لاغری علمی و اصولی برحسب مورد به افراد داده شده و در مرحله بعد توسط دستگاه Med Contour  کاهش سایز صورت می‌گیرد. این دستگاه جزو قویترین دستگاه‌های لاغری در جهان است. بدون درد و عوارض جانبی بوده و دارای تاییدیه FDA است. به علاوه در این کلینیک خدمات پوست و مو هم ارائه می‌شود. از جمله‌: 

لیزر موهای زائد الکسانداریت آمریکا، RF FRACTIONAL جهت لیفتینگ و جوانسازی صورت،‌ تزریق ژل و بوتاکس جهت برجسته کردن لب، گونه و رفع خط خنده و اخم،  میکرودرم ابریشن، PRP، مزوتراپی و خال برداری

همچنین کلینیک زیبایی لواساندارای تاییدیه کمپانی هایی مانند LUTRONIC، CYNOSURE آمریکا، GP ایتالیا و وزارت بهداشت است.

شما می‌توانید برای ارتباط با کلینیک زیبایی لواسان با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126546961

آدرس: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی، روبروی بانک صادرات، کلینیک زیبایی لواسان، طبقه سوم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ