کویتیشن چطور بدون درد و خونریزی، چربی‌سوزی می‌کند؟

zahra
کلینیک زیبایی لواسان: دستگاه کویتیشن دارای امواجی است که باعث ایجاد حباب در چربی شده و از این طریق باعث چربی‌سوزی می‌شود. این یک روش کاملا موضعی است و باعث زخم و جراحت و سوراخ شدگی بدن نمی‌شود.

کلینیک زیبایی لواسان:

دستگاه کویتیشن دارای امواجی است که باعث ایجاد حباب در چربی شده و از این طریق باعث چربی‌سوزی می‌شود. این یک روش کاملا موضعی است و باعث زخم و جراحت و سوراخ شدگی بدن نمی‌شود.

چه تعداد جلسه برای رسیدن به هدف نیاز است؟

معمولا ما 6جلسه، هفته‌ای یک‌بار را توصیه می‌کنیم. برای رسیدن به نتیجه مطلوب رعایت چند نکته لازم است. اولین نکته اینکه باید آب زیاد نوشیده شود و فرد از رژیم غذایی مناسبی تبعیت کند. با رعایت این نکات و تداوم جلسات می‌توان گفت هر جلسه بین 2تا 6سانت کاهش پیدا می‌کند. این دستگاه عوارضی ندارد. بعد از انجام عمل بیماران می‌توانند به خانه بروند و هیچ‌گونه مراقبت در نقاهت و مشکل و دردی وجود ندارد.

کویتیشن تا چه اندازه روی کاهش وزن تاثیر دارد؟

بیماران باید رژیم و ورزش را رعایت کنند چراکه این کار بیشتر روی سایز شکم تاثیر دارد و چون چربی‌ها آزاد می‌شوند باید آب زیاد مصرف شود و فعالیت بدنی هم زیاد باشد تا این چربی‌ها به‌راحتی دفع شوند.  کسانی که رژیم را رعایت کنند تا دو سایز هم می‌توانند کم کنند.

برای چه افرادی منع مصرف دارد؟

برای کسانی که کبد چرب، مشکل قلبی، فشارخون و چربی خون بالا دارند، توصیه نمی‌شود.

کویتیشن برای چه افرادی جواب‌دهی بهتری دارد؟

معمولا برای کسانی که بی‌ام‌آی بالای30 دارند، توصیه نمی‌کنیم. بی‌ام‌آی زیر30 نتیجه بهتری نشان می‌دهد چون دستگاه به‌صورت موضعی کار می‌کند.

منظور از رعایت رژیم غذایی، چه رژیمی است؟

ما رژیم غذایی مخصوص که دارای همه مواد غذایی باشد را به بیماران خود تجویز می‌کنیم، اما این رژیم غذایی طوری تنظیم شده که کالری کمتری داشته باشد. نیم ساعت بعد از انجام کویتیشن راه بروند، روزی 8لیوان آب بخورند تا نتایج خوبی به همراه داشته باشد. از دستگاه‌های بدون تاییدیه و ارزان در بازار استفاده نکنند، چون ممکن است امواج روی اعضای داخلی بدن تاثیر بگذارند و عوارض ایجاد کند.

خانم دکتر زاهدی مدیر کلینیک زیبایی لواسان:

کلینیک زیبایی لواسان متشکل از متخصص غدد، متخص تغذیه و مشاور روانشناسی و دستگاه‌های پیشرفته لاغری است. در این کلینیک ابتدا بیماران توسط متخصص غدد و متابولیسم ویزیت شده تا علت‌های چاقی و سندرم های متابولیک کشف شود و سپس رژیم‌های غذایی لاغری علمی و اصولی برحسب مورد به افراد داده شده و در مرحله بعد توسط دستگاه Med Contour  کاهش سایز صورت می‌گیرد. این دستگاه جزو قویترین دستگاه‌های لاغری در جهان است. بدون درد و عوارض جانبی بوده و دارای تاییدیه FDAاست. به علاوه در این کلینیک خدمات پوست و مو هم ارائه می‌شود. از جمله‌: 

لیزر موهای زائد الکسانداریت آمریکا، RF FRACTIONAL جهت لیفتینگ و جوانسازی صورت،‌ تزریق ژل و بوتاکس جهت برجسته کردن لب، گونه و رفع خط خنده و اخم،  میکرودرم ابریشن، PRP، مزوتراپی و خال برداری 

همچنین کلینیک زیبایی لواساندارای تاییدیه کمپانی هایی مانند LUTRONIC، CYNOSURE آمریکا، GP ایتالیا و وزارت بهداشت است.

شما می‌توانید برای ارتباط با کلینیک زیبایی لواسان با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126546961

آدرس: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی، روبروی بانک صادرات، کلینیک زیبایی لواسان، طبقه سوم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ