رژیم دکتر کرمانی رژیم دارو و نخوردن نیست!

mousavi
دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی: تنوع غذایی رژیم دکتر کرمانی، خیلی عالی است. شاید بعضی غذاهای سنتی در فهرست غذایی وجود نداشت اما برای من قابل تحمل بود و می‌توانستم باوجود غذاهای دیگر خودم را راضی نگهدارم.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

آقای مسلم فلاح‌نیت

وزن اولیه:110کیلوگرم

وزن پایانی:71کیلوگرم

کاهش وزن:39کیلوگرم

آقای مسلم فلاح‌نیت 25 ساله و ساکن مشهد، موفق شده با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، 39 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. وی از دوران چاقی خود به تلخی یاد می‌کند و می‌گوید آن‌قدر نسبت به چاقی حس بدی داشتم که بعضی اوقات از خودم بدم می‌آمد و حتی به خودم توهین می‌کردم. چاقی احساس بدی در من ایجاد می‌کرد و انگیزه و توان زیادی از من می‌گرفت.

بخش کوتاهی از صحبت‌های وی را بخوانید:

بعد از مشاهده عکس و مصاحبه رکوردداران در سایت دکتر کرمانی و اینکه می‌شود روزی عکس من هم در سایت قرار بگیرد به نتیجه گرفتنم مطمئن بودم ولی نمی‌دانستم چه مدت طول خواهد کشید. پس به راهنمایی‌های مشاوران اعتماد کردم و به توصیه آنها گوش دادم چون رژیم دکتر کرمانی رژیم نخوردن یا رژیم دارویی نبود! رژیمی همراه با ورزش بود که از بابت سالم بودن آن مطمئن بودم و می‌دانستم که فقط صبر و حوصله و انگیزه و اراده می‌خواهد.

تنوع غذایی رژیم دکتر کرمانی، خیلی عالی است. شاید بعضی غذاهای سنتی در فهرست غذایی وجود نداشت اما برای من قابل تحمل بود و می‌توانستم باوجود غذاهای دیگر خودم را راضی نگهدارم.

ورزش در کاهش وزن من نقش داشت
علاوه بر رژیم غذایی، ورزش در جریان کاهش وزن من نقش داشت. البته من اسم برنامه غذایی‌ام را رژیم نمی‌گذارم؛ رژیم بیشتر به‌معنای نخوردن است در حالی که ما تلاش می‌کنیم به اندازه نیاز بخوریم. خلاصه 70درصد کاهش وزن من از مصرف غذای موردنیاز نه بیشتر و 30درصد هم بر اثر ورزش بوده است.
نتیجه سختی کشیدن، طعم شیرینی است که دیگر چاق‌تان نمی‌کند

به آن دسته از عزیزانی که از چاقی رنج می‌برند اول خواندن کتاب «پدر ثروتمند من پدر فقیر من» را پیشنهاد می‌کنم و بعد خواندن کتاب تقویت اراده دکتر کرمانی را و سپس کتاب معجزه‌ای برای چاق‌ها. بعد از خواندن این کتاب‌ها، وارد برنامه رژیم شوید. خواندن این کتاب‌ها ترس شما را ازبین می‌برد و انگیزه و امیدتان را برای لاغر شدن بیشتر می‌کند.

اگرچه مسلم فلاح‌نیت هنگام دویدن برای لاغر شدن، احساس خوبی نداشت ولی نتیجه سختی کشیدن، طعم شیرینی است که چاق نمی‌کند بلکه شما را خوش‌اندام می‌کند.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در سال 1345 در دانشکده پزشکی پذیرفته شد و در سال 1352 از دانشکده پزشکی مدرک دکترای پزشکی‌ دریافت کرد. دکتر محمد صدق کرمانی از سال 1352 تا 1358 در بغداد مشغول طبابت بود. سال 1358 بعد از اقدام صدام به اعدام تعدادی از پزشکان متعهد، به سوریه هجرت کرد. چند ماه پس از اقامت در سوریه، به جمهوری اسلامی ایران بازگشت. او ‌پس از پایان جنگ مطب شخصی دایر کرد و به طبابت پرداخت. دکتر محمد صادق کرمانی در درمان چاقی و لاغری تبحر ویژ‌‌ای دارد.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر محمدصادق کرمانی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188371326  

وب سایت: kermany.com

drkermany

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ