از چاقی متنفر بودم

mousavi
دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی: در طول مدت رژیم، جز قرص مینرال هیچ دارویی استفاده نکردم. از سبزیجات و آب سرد استفاده می‌کردم و در مهمانی‌ها به‌خاطر هدفی که داشتم سعی می‌کردم خودم را بیشتر کنترل کنم.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

خانم کوثر عموری

وزن اولیه:95.500کیلوگرم

وزن پایانی:65.700کیلوگرم

کاهش وزن:30کیلوگرم

خانم کوثر عموری 27 ساله ساکن اهواز با استفاده از رژیم دکتر کرمانی، موفق به کاهش وزن 30 کیلوگرمی شده است. وی می‌گوید: از چاقی متنفر بودم و همیشه آرزوی لاغر شدن داشتم. وی قبلا نیز رژیم‌های لاغری زیادی را امتحان کرده که نداشتن برنامه غذایی اصولی، باعث عدم موفقیت وی در آنها می‌شود.

بخش کوتاهی از صحبت‌های وی را بخوانید:

این مقدار اضافه‌وزن مشکلات زیادی برایم ایجاد کرده بود. در خرید لباس خیلی اذیت می‌شدم و معمولا به مهمانی‌ها نمی‌رفتم چون اعتماد به نفس لازم برای بودن در یک جمع را نداشتم.

واقعا از چاقی متنفر بودم و همیشه آرزو داشتم لاغر شوم. تلخ‌ترین خاطره‌ای که از دوران اضافه‌وزنم دارم این بود که برای مراسم عروسی برادرم، نتوانستم لباس مناسبی پیدا کنم.

سرانجام از طریق یکی از دوستانم با رژیم دکتر کرمانی آشنا شدم ولی چون رژیم‌های بی‌برنامه زیادی داشتم امیدی به نتیجه گرفتن و موفقیت نداشتم ولی مشاورم، به من امید و انگیزه زیادی می‌داد. بیشتر از طریق تماس مستقیم با مشاورین برنامه در تماس بودم که تاثیر زیادی داشت و آنها واقعا به من روحیه می‌دادند.

دو هفته  اول رژیم، خیلی سخت بود ولی بعد از دو هفته راحت بودم و مشکلی نداشتم. تنوع غذایی رژیم دکتر کرمانی عالی بود و از بین فهرست‌های غذایی موجود در سایت، فهرست دلخواه بیشتر از همه رضایت مرا جلب کرد.

در طول مدت رژیم، جز قرص مینرال هیچ دارویی استفاده نکردم. از سبزیجات و آب سرد استفاده می‌کردم و در مهمانی‌ها به‌خاطر هدفی که داشتم سعی می‌کردم خودم را بیشتر کنترل کنم.

توصیه من به کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند این است که با برنامه جلو بروند، وزن‌شان را به آرامی کم کنند و عجله نداشته باشند و اگر هنوز تصمیم قطعی نگرفتند که وزن‌شان را کم کنند به‌عنوان یک دوست از آنها می‌خواهم که حتما این کار را انجام دهند.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در سال 1345 در دانشکده پزشکی پذیرفته شد و در سال 1352 از دانشکده پزشکی مدرک دکترای پزشکی‌ دریافت کرد. دکتر محمد صدق کرمانی از سال 1352 تا 1358 در بغداد مشغول طبابت بود. سال 1358 بعد از اقدام صدام به اعدام تعدادی از پزشکان متعهد، به سوریه هجرت کرد. چند ماه پس از اقامت در سوریه، به جمهوری اسلامی ایران بازگشت. او ‌پس از پایان جنگ مطب شخصی دایر کرد و به طبابت پرداخت. دکتر محمد صادق کرمانی در درمان چاقی و لاغری تبحر ویژ‌‌ای دارد.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر محمدصادق کرمانی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188371326  

وب سایت: kermany.com

drkermany

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ