دستگاه غیرتهاجمی Exilis قادر است بدفرمی اندام‌های‌تان را ازبین ببرد؟

zahra
کلینیک زیبایی اکسیر شهرک غرب: در این مرحله چنانچه بنابر ارزیابی پزشکی بیمار مجاز به استفاده از دستگاه Exilis باشد پروتکل درمانی خاص این دستگاه به‌وسیله اپراتورهای مجرب و دوره‌دیده در شعبه‌‌های اکسیر برای بیمار ارائه و اجرا خواهد شد.

کلینیک زیبایی اکسیر شهرک غرب

در این مرحله چنانچه بنابر ارزیابی پزشکی بیمار مجاز به استفاده از دستگاه Exilis باشد پروتکل درمانی خاص این دستگاه به‌وسیله اپراتورهای مجرب و دوره‌دیده در شعبه‌‌های اکسیر برای بیمار ارائه و اجرا خواهد شد.

مکانیسم Exilisبه چه صورت است؟

Exilis سریع‌ترین، قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم غیرتهاجمی حال حاضر دنیا جهت اصلاح بدفرمی اندام‌ها و موثرترین سیستم در درمان شلی و افتادگی پوست بدن و صورت است و جایزه بهترین دستگاه تناسب اندام طی دو سال متوالی 2012و 2013 را در آمریکا اخذ کرده است. همچنین این دستگاه در سال2013 نیز برنده جایزه بهترین دستگاه Skin Tightening در انگلستان شده است. در این دستگاه از دو مکانیسم همزمان رادیو فرکوئنسی (RF) و اولتراسوند (ماوراء صوت) به‌طور همزمان استفاده می‌شود. بر اثر برخورد امواج به پوست کلاژن‌سازی فعال شده و موجب لیفت پوست صورت و بدن در محل درمان می‌شود. همچنین با برخورد امواج به چربی‌ها و افزایش انرژی جنبشی و گرمایی در بافت چربی،  اتصالات  بافت  فیبروز  سست شده که این آزادسازی به شکل انرژی گرمایی مشخص می‌شود.

چربی‌های آزاد شده توسط سیستم لنفاتیک جذب شده و در کبد متابولیزه می‌شوند. این پروسه منجر به کاهش حجم چربی بدن می‌شود که با رعایت رژیم غذایی مناسب همزمان و تحرک کافی فرد می‌تواند هم از اضافه وزن و هم حالت سلولیت رها شود. لازم به ذکر است این سیستم دارای تاییدیه FDA ایالات‌متحده، Medical CE اروپا همچنین مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران است.

کاربرد Exilis‌چیست؟

کار با این دستگاه به‌صورت کاملا غیرتهاجمی است به همین جهت بدون درد است. از‌جمله کاربردهای آن عبارتند از:

– کاهش سایز موضعی در نواحی مختلف بدن (بازوها، شکم، پهلوها، پشت، باسن، ران‌ها، داخل زانو و ساق پا) که در هر ناحیه با انرژی و توان خاص و متناسب قابل اجراست و پس از پروسه درمانی بیمار نیاز به استفاده از لباس‌هایی با سایز کوچک‌تر خواهد داشت.

– لیفت پوست در نواحی مختلف بدن و درمان شلی و افتادگی پوست همزمان با کاهش سایز و وزن. به‌طور مثال در افرادی که در پی زایمان یا پروسه‌های لاغری دیگر مثل رژیم غذایی دچار شلی و افتادگی پوست هستند بسیار موثر است.

– بهترین درمان جهت کاهش غبغب، جوانسازی و لیفتینگ پوست صورت و کلاژن‌سازی. تحریک کلاژن‌سازی با توان بالای RF خصوصا در ناحیه صورت باعث Tightening مناسب پوست این ناحیه از بدن می‌شود.

– فرم‌دهی در افرادی که از بدفرمی و بدشکلی بدن رنج می‌برند. این بدفرمی‌ها بیشتر در ناحیه پهلوها، پشت و بازوها مشهود است که پس از اجرای پروتکل‌های درمانی فرد رضایت کافی را پیدا می‌کند.

– درمان سلولیت و ناهمواری‌های پوست بدن و لیفت شکم پس از زایمان یا اعمال جراحی که در ناحیه شکم ایجاد بدفرمی می‌کند مانند عمل لیپوساکشن.

مزیت‌های Exilis:

– بالاترین میزان رضایت جهت کاهش سایز و فرم‌دهی در میان مردم جهان. به‌طوری که تاکنون فقط در ایالات‌متحده 7000دستگاه به فروش رفته است.

– قابلیت درمان در کوتاه‌ترین زمان، بدون درد و عوارض جانبی و هرگونه تزریق و جراحی.

– هیچ‌گونه اثر جانبی یا عوارضی به‌دنبال ندارد.

– نتایج درمان برای مدت طولانی ماندگار است.

– درمان نیاز به رژیم غذایی سنگین و مراقبت پس از درمان ندارد.

 Exilisجلسات:

– پکیج درمانی در بدن (Body) شامل 4جلسه به فاصله 10 تا 14روز و در صورت (Face) به فاصله 7 تا 10روز است. بهترین نتیجه درمان دو ماه پس از آخرین جلسه دیده می‌شود و با صلاحدید پزشک تعداد جلسات درمان قابل افزایش است. در صورت نیاز تکرار جلسات درمانی بعد از 2ماه بلامانع است.

– استفاده  همزمان  از  این  سیستم  و سیستم  X-Wave در بدن با صلاحدید پزشک معالج می‌تواند نتایج بسیار چشمگیر و رضایت‌بخشی به‌همراه داشته باشد.

در کلینیک زیبایی اکسیر شهرک غرب  شما می‌توانید توسط مجرب‌ترین پزشکان و مجهزترین دستگاه‌ها خدمات زیبایی و لاغری خود را انجام دهید.‌ انواع خدمات زیبایی و لاغری در این مرکز ارائه می‌شود‌ از‌جمله خدمات مرکز زیبایی اکسیر:  

 لیپولیز، لاغری موضعی، رفع موهای زائد، رفع افتادگی پلک، ماساژ بازتاب درمانی، درمان شلی و افتادگی پوست، جوانسازی و فرم‌دهی صورت، میکرودرم ابریژن (لایه‌برداری پوست)

برای تماس با کلینیک اکسیر شهرک غرب می‌توانید با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188361343

021883608340 

آدرس‌: تهران- شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان پارک (شهید نورانی)، پلاک‌26، ساختمان اکسیر، طبقه دوم غربی

وب‌سایت‌: www.exirclinic.com


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ