توصیف چهره شما از زبان دندان‌ها

zahra
دکتر عبدالرضا محمدی، جراح دندانپزشک: آیا می‌دانستید شکل دندان‌هایتان می‌تواند چه تاثیری روی چهره شما داشته باشد و چه حسی به اطرافیان شما القا کند؟

مرکز تخصصی دندانپزشکی دکتر محمدی، جراح دندانپزشک:

آیا می‌دانستید شکل دندان‌هایتان می‌تواند چه تاثیری روی چهره شما داشته باشد و چه حسی به اطرافیان شما القا کند؟

دندان‌های گرد: چنین دندان‌هایی ظاهر را کاملا زنانه می‌کند و بعضی از دندانپزشک‌های زیبایی برای اینکه حالت لبخند بیمارشان را اصلاح کنند و به لبخند او حالتی زنانه دهند، دندان‌ها را چنین شکل می‌دهند.

 دندان‌های نوک تیز: اینکه این دندان‌ها در کجای دهان واقع شده‌ باشد، بسیار مهم است، چنین دندان‌هایی می‌تواند چهره شما را پرخاشگر نشان دهد، البته اگر دندان نیش دارای نوک کمی تیز باشد، چهره زیبا تر می‌شود چون این دندان در شکل کلی دندان‌ها نقشی مهم دارد و می‌تواند به بهبود حالت دهان کمک کند.

 دندان‌های کوچک: وقتی دندان‌ها خیلی کوچک باشند، فرد هیچ وقت نمی‌تواند یک لبخند زیبا و بزرگ داشته‌باشد حتی اگر از ته دل بخندد باز هم دندان‌های او جلوه‌ای نخواهند داشت. دندان‌های کوچک یا ناهماهنگ به فرد چهره بدون اعتماد به نفس  و ترسو را داده و علاوه بر اینها سن را نیز بیشتر نشان می‌دهد.

تاثیر لب ها بر چهره زیبا و لبخند شما

دندان‌ها یک شالوده مهم برای قسمت پایینی صورت هستند، اگر دندان‌ها خیلی کوتاه باشند، قسمت پایینی صورت به سمت داخل متمایل می‌شود چون شالوده و تکیه‌گاهی ندارد، علاوه بر اینها گوشه لب‌ ها حالت افتادگی پیدا می‌کند و لب‌ ها دیگر اندازه واقعی خود را نشان نمی‌دهند و انگار حجم خود را از دست داده‌اند و در نهایت استخوان چانه حالت افتادگی پیدا می‌کند.

پیشگیری

به طور دوره‌ای از دندانپزشک‌تان وقت بگیرید تا او حالت دندان‌ها را متناسب نگه دارد، وقتی دندانی را از دست بدهید، بافت آن منطقه تکیه‌گاه خود را از دست می‌دهد و حالت افتادگی پیدا می‌کند و حالت چهره را پیر می‌کند. وقتی ما پیر می‌شویم بافت‌های صورت حالت شلی و افتادگی پیدا می‌کند و تنها یک متخصص زیبایی می‌تواند ساختار صورت را دوباره احیا کند.

با روکش، ونیرها و مواد مخصوص شکل دندان را از جلو و عقب اصلاح می‌کنند همچنین حالت استخوان چانه را نیز به شکل متعادل و مناسب برمی‌گردانند، سعی می‌کنند حالت قرینه صورت را بازگردانند و حجم از دست رفته لب‌ها را دوباره نمایان سازند. بعضی پزشکان نیز ارتفاع دندان‌های جلویی را با روکش زیاد می‌کنند تا حالت لب‌ها خود را بهتر نشان دهد.

وقتی حالت دندان‌ها اصلاح شود، دیگر لبخندتان را مهار نخواهید کرد در نتیجه زیبایی لبخند بیشتر خود را نشان خواهد داد، از طرف دیگر خطوط ریز اطراف دهان کمتر می‌شوند و لب‌ها نیز برجسته و بزرگ‌تر جلوه می‌کنند. برای دندان‌های این بیمار از ونیر استفاده شده‌است و همین کار چهره را به طور کلی جوان کرده‌است.

دکتر عبدالرضا محمدی، جراح دندانپزشک: در سال ١٣٧١با رتبه ٥٤ درکنکور سراسری رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی (با اولویت اول) پذیرفته شد و دو سال در این دانشگاه تحصیل کرد و بعد از آن در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه تحصیل داد و در اسفند 13٧٦ فارغ التحصیل شد. بعد از گذراندن دوران طرح از سال ١٣٧٩در تهران مطب دائر کردند، از سال١٣٨٣تا کنون در محل کنونی مطب شخصی مشغول کار هستند.

جهت ارتباط با دکتر عبدالرضا محمدی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122815022

آماده عقد قرارداد با آژانسهای هواپیمایی، بانکها، شرکتهای خصوصی، با شرایط بسیار ایده آل 

جهت هماهنگی با این شماره، تماس گرفته شود:

09126385264

آدرس: کامرانیه شمالی، نبش فرمانیه غربی، جنب بانک پارسیان، ساختمان پزشکان کامرانیه (ساختمان شماره یک کامرانیه) طبقه سوم، واحد 16

dr.alimohammadi

dr.alimohammadi

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ