آیا افراد سیگاری و بیماران قلبی می توانند ایمپلنت کنند؟

mousavi
دکتر نریمان قره داغی، جراح و دندانپزشک: بیماران قلبی _ عروقی ابتدا باید تحت نظر پزشک مشاوره شوند و بعد از بررسی های لازم پزشک تشخیص می دهد که انجام ایمپلنت برای این فرد خطری به همراه دارد یا نه. اما افراد دیابتی باید مقدار قند خونشان تنظیم شده و کنترل شده باشد.

دکتر نریمان قره داغی، جراح و دندانپزشک:

افراد سیگاری می توانند ایمپلنت کنند؟

اوایل می گفتند مطلق است یعنی کسانی که ایمپلنت انجام داده اند نباید سیگار بکشند. باید بدانید کاشت دندان در افراد سیگاری احتمال شکست خوردن درمان ایمپلنت را زیاد می کند یعنی ممکن است ایمپلنت جوش نخورد ویا بعدها دچار عفونت شود و مجبور شوند ایمپلنت را در آورند. ضرر خاصی برای فرد ندارد ولی به هر حال ممکن است همین درگیری ها برایش مشکلاتی ایجاد کند ویا اگر عفونت کند و مراجعه نکند دجار آسیب هایی شود. به هر حال به افراد سیگاری سنگین یعنی کسانی که در روز بیش از ده سیگار می کشند توصیه می کنم یا این کار را انجام ندهند یا سیگار را ترک کنند و به این کار مبادرت ورزند به شرطی که هیچ گاه دوباره به کشیدن سیگار رو نیاورند.

افرادی که بیماری قلبی عروقی دارند یا افراد دیابتی می توانند ایمپلنت انجام دهند و پس زده نمی شود؟

بیماران قلبی _ عروقی ابتدا باید تحت نظر پزشک مشاوره شوند و بعد از بررسی های لازم پزشک متخصص قلب تشخیص می دهد که انجام ایمپلنت برای این فرد خطری به همراه دارد یا نه.

اما افراد دیابتی باید مقدار قند خونشان تنظیم شده و کنترل شده باشد. و مقدار آن زیر200 باشد و همانگونه که گفتم باید کنترل شده باشد.

دکتر نریمان قره داغی، جراح و دندانپزشک:

دکتر نریمان قره داغی، جراح و دندان‌پزشک فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران است. او گواهینامه‌های ایمپلنتEurotekinka  و ایمپلنت TBR را از کشور فرانسه و گواهینامه‌های ایمپلنت Biohorizintal‌، ایمپلنت ‌us intell‌ و ایمپلنت icoi، را از کشور ایالات متحده دریافت کردند. ایمپلنت، ارتودنسی ثابت، ترمیمی زیبایی، روت کانال تراپی و پروتزهای ثابت و متحرک خدماتی است که دکتر نریمان قره داغی ارائه می‌کند.

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر نریمان قره داغی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122274142

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، بین شریعتی و میدان محسنی (مادر) پلاک 8 طبقه همکف، نزدیک ایستگاه مترو شریعتی 

وب سایت:  drnarimangharehdaghi.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ