بیلیچینگ در منزل یا در مطب؟! مسئله این است!

mousavi
کلینیک دندانپزشکی الهیه: تفاوت سفید کردن در منزل با مطب در این است که در مطب در مدت 15 تا 30 دقیقه به نتیجه دلخواه‌تان خواهید رسید، اما در منزل، بین سه هفته تا یک ماه طول می‌کشد تا به نتیجه دلخواه برسید و تقریبا مشابه کاری که در مطب انجام می شود تا 70 درصد به نتیجه خواهید رسید.

کلینیک دندانپزشکی الهیه:

تفاوت سفید کردن در منزل با مطب در این است که در مطب در مدت 15 تا 30 دقیقه به نتیجه دلخواه‌تان خواهید رسید، اما در منزل،  بین سه هفته تا یک ماه طول می‌کشد تا به نتیجه دلخواه برسید و تقریبا مشابه کاری که در مطب انجام می شود تا 70 درصد به  نتیجه خواهید رسید. این روش به این صورت است که ابتدا به مطب دندانپزشک مراجعه می‌کنید، پزشک معالج یک قالب تهیه کرده و یک تمپ می‌سازد که مواد بیلیچینگ را در منزل روی تم می‌زنند و روی دندان‌های‌شان قرار می‌دهند. با‌توجه به نوع مواد بین 5 تا 20 دقیقه مواد باید روی دندان‌ها باقی بماند و بعد از آن مواد را از دهان‌شان خارج و دهان را شست‌و‌شو می‌دهند. این کار را هرشب یا یک شب در میان، بسته به نوع مواد باید انجام دهند. البته موادی که ویژه نگهداری است هفته‌ای یک‌بار باید استفاده شود و افرادی که کمتر مواد رنگدانه‌دار مصرف می‌کنند ماهی یک‌بار هم کفایت می‌کند.

این کار در مطب چند جلسه طول می‌کشد؟

 معمولا یک جلسه‌ که هر بار بین 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد. البته بسته به اینکه دندان‌های افراد چقدر حساس هستند، ممکن است برای بعضی افراد دو بار این کار را انجام دهیم. البته ما توصیه می‌کنیم که یک‌بار در مطب انجام شود و برای نگهداری، بار دوم خودشان در منزل این کار را انجام دهند و دیگر نیازی به مراجعه ندارند که این روش مقرون به‌صرفه‌تر خواهد بود.

ممکن است کسی با یک ماه استفاده اصلا جواب نگیرد؟

خیر، تقریبا بین 50 تا 70 درصد جواب خواهند گرفت.

آیا افرادی که روش در منزل را انتخاب می‌کنند باید در منزل هم این کار ادامه‌دار باشد؟

بله، دقیقا مثل مطب هر دوهفته یک‌بار یا ماهی یک‌بار باید آن را ادامه دهند.

کلینیک دندانپزشکی الهیه:

گروه دندانپزشکان الهیه حدود 5 سال پیش اساتید و کادر پزشکی را دور هم جمع کرد تا مراجعه‌کننده‌های ما مجبور نباشند برای انجام هر قسمت از درمان به جاهای دیگری مراجعه کنند. ما در این مرکز رادیوگرافی تخصصی، جراحی‌های فک و صورت به‌صورت تخصصی، متخصص‌های درمان ریشه، ترمیم، پروتز و متخصص ارتودنسی را در یک مرکز جمع کردیم تا با همکاری هم به بهترین وجه کار مراجعان را انجام دهیم. در این مر‌کز به‌صورت تخصصی کار ایمپلنت و همه خدمات دندانپزشکی انجام می‌شود.

شما می توانید جهت ارتباط با کلینیک دندانپزشکی الهیه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126603613

02126603616

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پل رومی، پلاک 57 ، واحد 8

وب سایت: elahiehdentalgroup

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ