زوم بیلیچینگ چه فرقی با بیلیچینگ دارد؟

mousavi
کلینیک دندانپزشکی الهیه: نوعی دیگری از بیلیچینگ به‌نام زوم بیلیچینگ یا زوم ادونس بیلیچینگ است که بهترین روش در دنیاست، متاسفانه موادش در ایران به‌راحتی پیدا نمی‌شود. تاثیر این مواد تقریبا دوبرابر دیگر مواد بیلیچینگ است و تاثیرگذاری قوی‌تری دارد.

کلینیک دندانپزشکی الهیه:

حرفه‌ای‌ترین روش سفید کردن دندان در مطب در حال حاضر چیست؟

نوعی دیگری از بیلیچینگ به‌نام زوم بیلیچینگ یا زوم ادونس بیلیچینگ است که بهترین روش در دنیاست، متاسفانه موادش در ایران به‌راحتی پیدا نمی‌شود. تاثیر این مواد تقریبا دوبرابر دیگر مواد بیلیچینگ است و تاثیرگذاری قوی‌تری دارد. 

منظور از تاثیر خوب چیست؟

پیش‌بینی همه هنگام سفید کردن یک تا دو درجه سفید‌تر شدن دندان است که در زوم بیلیچینگ معمولا به‌جای یک تا دو درجه سه تا چهار درجه دندان سفیدتر می‌شود. در‌واقع دو برابر مواد دیگر تاثیرگذاری دارد. در ضمن حساسیتی که ایجاد می‌کند نسبت به بقیه مواد بسیار کمتر است.

آیا دستگاه زوم با لیزر تفاوت دارد؟

خیر دستگاه زوم نوعی لیزر است که مواد مخصوص خود را دارد و دیگر نیازی نیست که در دهان بیمار بچرخد بلکه ثابت بوده و فرکانس آن به‌تدریج زیاد شده و به‌تدریج هم کم می‌شود که دلیل پایین آمدن درصد حساسیت دندان‌ها همین موضوع است، اما زمان انجام روش در هر دو یکسان است.

علائم حساسیت دندانی چیست؟

حساسیت دندانی یک موضوع طبیعی بعد از انجام بیلیچینگ خواهد بود که ممکن است فقط در حد یک تیر کشیدن معمول دندان باشد که هنگام نوشیدن آب سرد دچار این مشکل شوند. اما آنچه به‌صورت حساسیت پیش می‌آید، تیر کشیدن شدید است که چندین‌بار تکرار شود یا بیش از یک هفته طول بکشد که البته با مصرف داروهای کلینیکی مشکل حل می‌شود و جای نگرانی جدی نیست.

کلینیک دندانپزشکی الهیه:

گروه دندانپزشکان الهیه حدود 5 سال پیش اساتید و کادر پزشکی را دور هم جمع کرد تا مراجعه‌کننده‌های ما مجبور نباشند برای انجام هر قسمت از درمان به جاهای دیگری مراجعه کنند. ما در این مرکز رادیوگرافی تخصصی، جراحی‌های فک و صورت به‌صورت تخصصی، متخصص‌های درمان ریشه، ترمیم، پروتز و متخصص ارتودنسی را در یک مرکز جمع کردیم تا با همکاری هم به بهترین وجه کار مراجعان را انجام دهیم. در این مر‌کز به‌صورت تخصصی کار ایمپلنت و همه خدمات دندانپزشکی انجام می‌شود.

شما می توانید جهت ارتباط با کلینیک دندانپزشکی الهیه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126603613

02126603616

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پل رومی، پلاک 57 ، واحد 8

وب سایت: elahiehdentalgroup

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ