کدام روش کاشت مو مناسب شماست؟

دکتر الهام وجدی، پزشک پوست، مو، زیبایی و لیزر: یکی از مهمترین سوالات مراجعه کنندگان به کلینیک های کاشت مو این است که باید از کدام روش استفاده کنند. پاسخ این سوال آسان است.

دکتر الهام وجدی، پزشک پوست، مو، زیبایی و لیزر:

 یکی از مهمترین سوالات مراجعه کنندگان به کلینیک های کاشت مو این است که باید از کدام روش استفاده کنند. پاسخ این سوال آسان است. شما خودتان را اذیت نکنید و اگر به پزشک خود اعتماد دارید انتخاب روش را به عهده او بگذارید، اما به طور کلی بهترین روش کاشت مو دو جلسه FUT با فاصله یکسال است، زیرا در برداشت و کاشت FUT در یک جلسه مقدار زیادی مو برداشت می شود، زمان عمل کوتاهتر است و بانک موی بیمار کمتر تخریب می شود و در نتیجه کاشت، طبیعی تر خواهد شد و تراکم های بالاتری را می توان بدست آورد. اگر بیمار از جراحی ترس دارد و تمایل به بخیه زدن و بخیه کشیدن ندارد و از اسکار پشت سر (خط بخیه) نگران است و یا به هر دلیل دیگری تمایل به FUT ندارد روش FIT مناسب تر است. اگر بیمار اجازه تراشیدن موها را نمی دهد روش FUT انجام می شود، زیرا در روش ترکیبی کل موها تراشیده خواهد شد. اگر مقدار کمی مو لازم داریم (کاشت ابرو ، سبیل ، ریش و ناحیه اسکار) FIT انجام می شود.

 در برداشت مو از بدن بدلیل ناکافی بودن بانک موی پشت سر معمولا FIT ً انجام می شود.

نکته!

 بیمارانی که قسمت جلوی سر آنها خالی شده است و خط موی جلوی سر آنها وجود ندارد، مناسب ترین کاندیدای FUT هستند، در واقع بدلیل ظرافتهای خاصی که در کاشت نسبت به FIT می توان ایجاد کرد، طراحی خط مو و کاشت جلوی سر بهتر است به روش FUT انجام شود.

 اگر در یک جلسه مقدار زیادی مو لازم است معمولاً FUT بیشتر از FIT جواب می دهد و تراکمهای بالاتر را می توان ایجاد کرد.

 مدت زمان عمل FIT نسبت به FUT طولانی تر است در روش FUT مدت 3 تا 5 ساعت و در روش FIT تا 10 ساعت و گاهی بیشتر طول می کشد.

 در پایان تاکید می کنیم نظر نهایی را پزشک متخصص با توجه به شرایط متقاضی کاشت خواهد داد.

دکتر الهام وجدی، پزشک پوست، مو، زیبایی و لیزر:

دکتر الهام وجدی، پزشک پوست، مو و زیبایی است که تجربه زیادی در جوان‌سازی پوست، تزریق ژل، پوست و لیزر موهای زائد دارد. لیزر موهای زائد درحال حاضر بهترین روش کاهش دائمی موهای زائد است که در عین موثر بودن عوارض لیزر موهای زائد نادر است. علت آنکه لیزر موهای زائد ‌‌به این سرعت جایگزین روش‌های دیگر کاهش موهای زائد شده است این است که به نسبت وقت و هزینه‌ای که صرف می‌شود‌، هیچ روش دیگری از نظر تاثیر و ماندگاری و سرعت‌، قابلیت رقابت با لیزر موهای زائد ‌را ندارد‌.

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر الهام وجدی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

موبایل: 09123856432  

تلفن: 02122840968

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتراز میرداماد، خیابان بهشت یکم، پلاک 44 ، طبقه دوم، واحد 6 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ