چه موهایی برای کاشت موی طبیعی استفاده می شوند

دکتر الهام وجدی، پزشک پوست، مو، زیبایی و لیزر: انواع روش های کاشت مو

دکتر الهام وجدی، پزشک پوست، مو، زیبایی و لیزر:

رایج ترین روش های کاشت موی موفق شامل:

روش پانچ کاشت موی  (punch):

موها به صورت دسته ای برداشته شده و در محل مورد نیاز با استفاده از ایجاد سوراخ هایی در پوست سر، کاشته می شود. امروزه این روش به دلیل ایجاد نمای مصنوعی (معروف به نمای عروسکی) کاربرد چندانی ندارد.

روش کاشت مو FUT

 کاشت مو طبیعی به روش fut

برداشت مو با یک نوار کوچک از ناحیه پشت سر که معمولا تحت بی حسی موضعی انجام شده و حاوی 1500 تا 2500 گرافت که حاوی 7000 تا 9000 تار مو می باشد و سپس محل عمل به ظرافت ترمیم شده و چون خط برداشت در مسیر رویش موها بوده معمولا محل ترمیم دیده نمی شود. سپس توسط تیم جراحی زیر میکروسکوپ گرافت های فولیکول های مو بصورت واحد های یک، دو و یا سه تایی جدا و آماده جهت کاشت می شود. در این روش معمولا نیاز به تراشیدن کل موهای سر فرد نبوده و فقط ناحیه ای که جهت برداشت و کاشت لازم است کوتاه می شود و سپس فولیکول های آماده شده تک تک و خیلی منظم طبق طرح از قبل تعیین شده کاشته می شود. از دیگر ویژگی های این روش سرعت عمل پیوند در طی سه تا پنج ساعت می باشد.در حال حاضر FUT مطمئن ترین و قطعی ترین روش کاشت مو در دنیا بوده و تا 97 % استفاده کنندگان از این روش به نتیجه دلخواه رسیده اند.

 روش کاشت مو FIT

بهترین روش کاشت موی طبیعی سر

بوسیله پانچ از ناحیه بانک مو، که معمولاً از پشت سر و بالای گوشها انتخاب می شود ،عمل برداشت انجام شده مجدداً بوسیله پانچ یا slit پیوند داده می شود. بطور تقریبی بسته به نیاز شخص از هر 3 الی 5 واحد فولیکولی موجود در بانک مو یکی خارج می شود، از برخی جهات روش کاشت موی FTT مانند روش FUT است، یعنی با بوجود آوردن شکاف های ریز این گرافت ها کاشته می شوند، لازم بذکر است این تکنیک به تنهائی (در روش غیر ترکیبی) معمولاًدر افرادی توصیه می شود که ناحیه کاشت موی محدود و کوچکی دارند و یا کاشت مو در قسمتهای محدودی مثل ابرو ، صورت و محل زخمهای قدیمی باشد.

دکتر الهام وجدی، پزشک پوست، مو، زیبایی و لیزر:

دکتر الهام وجدی، پزشک پوست، مو و زیبایی است که تجربه زیادی در جوان‌سازی پوست، تزریق ژل، پوست و لیزر موهای زائد دارد. لیزر موهای زائد درحال حاضر بهترین روش کاهش دائمی موهای زائد است که در عین موثر بودن عوارض لیزر موهای زائد نادر است. علت آنکه لیزر موهای زائد ‌‌به این سرعت جایگزین روش‌های دیگر کاهش موهای زائد شده است این است که به نسبت وقت و هزینه‌ای که صرف می‌شود‌، هیچ روش دیگری از نظر تاثیر و ماندگاری و سرعت‌، قابلیت رقابت با لیزر موهای زائد ‌را ندارد‌.

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر الهام وجدی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

موبایل: 09123856432  

تلفن: 02122840968

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتراز میرداماد، خیابان بهشت یکم، پلاک 44 ، طبقه دوم، واحد 6 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ