تاثیر آب یونیزه قلیایی بر قند خون بالا و دیابت‌!

شرکت سلامت قرن جدید: انستیتو تحقیقات پزشکی دانشگاهHansuh ، از 15بیمار مبتلا به دیابت، برای مطالعات بالینی دعوت به عمل آورد. متخصصان، بیماران را به دو گروه متفاوت تقسیم کردند: در گروه اول بیماران درمان با انسولین کاملا متوقف شد و به جای آن از آب یونیزه قلیایی نوشیدند. گروه دیگر به درمان خود با انسولین مانند قبل ادامه دادند. سطوح گلوکر خون در هر دو گروه کاهش یافت، سطوح گلوکز خون در گروهی که آب یونیزه استفاده می‌کردند، ثابت شد اما گروهی که تحت درمان با انسولین بودند، سطوح گلوکز خون متغیری داشتند.

شرکت سلامت قرن جدید:

انستیتو تحقیقات پزشکی دانشگاهHansuh ، از 15بیمار مبتلا به دیابت، برای مطالعات بالینی دعوت به عمل آورد. متخصصان، بیماران را به دو گروه متفاوت تقسیم کردند: در گروه اول بیماران درمان با انسولین کاملا متوقف شد و به جای آن از آب یونیزه قلیایی نوشیدند. گروه دیگر به درمان خود با انسولین مانند قبل ادامه دادند. سطوح گلوکر خون در هر دو گروه کاهش یافت، سطوح گلوکز خون در گروهی که آب یونیزه استفاده می‌کردند، ثابت شد اما گروهی که تحت درمان با انسولین بودند، سطوح گلوکز خون متغیری داشتند.

ژانویه2004: مقایسه سطوح گلوکز قبل و بعد از اجرای آزمایش: (بیماران روزانه 5 لیتر آب قلیایی یونیزه می‌نوشیدند)

کاهش قابل‌ملاحظه سطح گلوکز در بیمارانی که از آب یونیزه قلیایی استفاده می‌کردند:

برای مثال تعدادی از افراد به‌صورت زیر بودند:

1- بیمارLee  14‌ساله‌:

سطح گلوکز خون 250، بعد از نوشیدن آب یونیزه قلیایی شده در 36‌روز، سطح گلوکز خون: 204

2- بیمارHwang 17ساله سطح گلوکز خون‌:

254، بعد از نوشیدن آب یونیزه قلیایی شده در 36‌روز، سطح گلوکز خون 144

3- بیمارLee29‌ساله، سطح گلوکز‌324:

بعد از نوشیدن آب یونیزه قلیایی شده در 36‌روز، سطح گلوکز خون: 210

4- بیمارLee3 20  ساله:

سطح گلوکز خون‌400، بعد از نوشیدن آب یونیزه قلیایی شده در 36‌روز، سطح گلوکز خون: 168

آزمایشات نشان داد که آب قلیایی موثرتر از انسولین بوده است.

روفسورKuwata پزشک ژاپنی:

من بیماران دیابتی زیادی را دیده‌ام که در کنار درمان با دارو، آنها را متقاعد کردم که آب قلیایی بنوشند. بعد از نوشیدن آب قلیایی به مدت یک ماه، 15‌بیمار دیابتی انتخاب و برای آزمایشات و مطالعات بیشتر به دانشگاهTokoy فرستاده شدند.

در آغاز، بیماران دیابتی که مشکلات جدی داشتند مقداری نگران بودند، اما وقتی مدتی این آب را نوشیدند، قند خون و ادرار آنها به نسبت 300mglc  به 2   mgdcرسید. این بیماران 5 تا بیمار در روز تست قند‌خون می‌دادند. نتایج نشان داد که یک ساعت‌ونیم بعد از غذا نسبت قندخون و ادرار آنها به Loogidc به   Orgidcرسید و قند موجود در ادرار کاملا ناپدید شد.

مقایسه بین انسولین و آب قلیایی شده

با‌توجه به اینکه جذب قند‌خون همیشه از طریق گیرنده‌های آن در سلول‌های بدن به‌ویژه در سلول‌های بافت بدن صورت می‌گیرد، در این بیماری عدم فعالیت مفید رسپتورها (‌گیرنده‌ها‌) در محیط اسیدی به اثبات رسیده است، آب سلامت قرن جدید قادر است محیط قلیایی را برای گیرنده‌های قندخون در تمام بدن ایجاد کند تا با جذب گلوکز توسط گیرنده‌های سلولی مانع از افزایش قند در خون شود، ترشح انسولین در خون باعث جذب قند خون سلول‌های بدن می‌شود، انسولین در محیط قلیایی تاثیر خود را ایجاد می‌کند که در اصل آب قلیایی در کاهش مازاد اسید قند با جذب بهتر آن به رسپتورها کمک بسیار زیادی کرده و به حفظ ماهیت رسپتورها به داخل سلولی که نیاز به محیط قلیایی دارد کمک بسیار زیادی می‌کند. انسولین در محیط گرم به بدن تزریق می‌شود.

در بیماران دیابتی سنتز اسیدهای چرب کاهش و اکسیداسیون آن افزایش می‌یابد. ذخیره گلیکوژن تخلیه می‌شود و مقدار زیادی بتاهیدروکسی بوتیریک و اسید استواستیک پس از ترکیب با یون‌های قلیایی از ادرار دفع می‌شود.

سلامت قرن جدید با انتخاب نیروهای جوان و مشاوران باتجربه سعی بر آن دارد تا به تمام سوالات مشتریان پاسخ داده شود و همچنین اطلاعات کاملی در زمینه دستگاه تصفیه آب و آب یونیزه قلیایی و تاثیرات آن روی بدن و بهبود پیشگیری از بیماری‌ها دراختیارشان قرار دهد.
شماره تماس: 27680-021      30 خط

شرکت سلامت قرن جدید:

اولین مرکز وارد کننده دستگاههای تصفیه آب یونیزه قلیایی Tyent در ایران و خاورمیانه در سال 87 با هدف اعتلای فرهنگ سلامت جامعه و ارائه تحقیق و پژوهش در سطوح مختلف جامعه تاسیس گردید، این موسسه پس از اخذ گواهینامه های بین المللی درسال 87 موفق به اخذ تأئیدیه وزارت آب و فاضلاب جمهوری اسلامی ایران گردید که تأکید کننده این موضوع می باشد که این دستگاه تحت نظارت و استانداردهای سازمان جهانی غذا WHO می باشد.

شما می توانید جهت ارتباط با شرکت سلامت قرن جدید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02144355320  

تلفن: 02144355313

موبایل: 09121992448

آدرس: شهران، بلوار کوهسار، جنب کوچه مهرگان، پلاک 166، طبقه اول روبروی هایپر مارکت استار 

وب سایت: water27680.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ