مرطوب کننده قوی لب هیدرودرم

شرکت هیدرودرم: این محصول دارای مرطوب کننده قوی، بازسازی کننده و التیام بخش لب های خشک و حساس است که باعث بهبود و پیشگیری چین و چروک های لب می شود.

شرکت هیدرودرم:

جهت تامین رطوبت مورد نیاز، افزایش نرمی و لطافت پوست لب ها می توان از مرطوب کننده قوی لب هیدرودرم استفاده کرد. این محصول دارای مرطوب کننده قوی، بازسازی کننده و التیام بخش لب های خشک و حساس است که باعث بهبود و پیشگیری چین و چروک های لب می شود. با کمک این کرم می توانید به مدت طولانی رطوبت لب ها را حفظ و افزایش دهید. همچنین مرطوب کننده قوی لب هیدرودرم بازگرداندن رطوبت از دست رفته پوست لب ها است. این کرم از لب های خشک و آسیب دیده در برابر شرایط نامطلوب جوی(سرما،باد وآفتاب) محافظت می کند. 

ویژگی‌ها و مواد موثر:

  • برای اولین بار در ایران
  • بی رنگ، مناسب جهت استفاده آقایان
  • ضد حساسیت و Hypoallergenic
  • دارای فرمولاسیون ملایم و ساختار سبک
  • افزایش حجم لب های خشک و چروک خورده
  • قابل استفاده به دفعات بر روی لب
  • مناسب برای محافظت لب ها در ورزش های زمستانی از جمله اسکی
  • وزن خالص : تیوب 4/5 گرم

مواد تشکیل دهنده این کرم چیست؟

حاوی کمپلکس مرطوب کننده،بازسازی کننده و التیام دهنده روغن کالاندولا، روغن دانه انگور، روغن کرچک ، ژل آلوئه ورا و بیزابولول است. همراه با ویتامین هایA و E و دکسپانتنول است.

ژل آلوئه ورا: مرطوب کنندگی ، التیام بخشی و نرم کنندگی طبیعی

روغن جوجوبا: رطوبت رسانی بالا بدون باقی گذاشتن اثر چربی

شی باتر: التیام دهندگی، ترمیم و رفع خشکی لب ها با اتکا به اسید های چرب موجود در ساختار خود

روغن دانه انگور: رطوبت‌رسان، احیا کننده و بازسازی کننده پوست لب

ویتامین Eاستات: جلوگیری از تشکیل چین و چروک های سطحی بر پوست لب ها

ویتامین Aپالمیتات: کمک به حفظ الاستیسیته و رطوبت پوست لب

دکسپانتنول: حفظ رطوبت، بهبود الاستیسیته و کاهش التهابات پوست لب

روش مصرف:

در طی روز به دفعات از مرطوب کننده قوی لب هیدرودرم بر روی لب ها استفاده کنید. 

شرکت هیدرودرم:

لابراتوار پارس حیان به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی در سطح خاورمیانه نقش بسزایی را در ارتباط با افزایش سطح دسترسی مردم به این گروه از محصولات ایفا کرده است. این لابراتوار با تولید بیش از200 نوع از فرآورده‌های تخصصی مرتبط با بهداشت و مراقبت از پوست و مو، دهان و دندان که از نظر کیفیـت قابـل رقابت با نمونه‌های خارجی است، به دنبال ارتقاء سطح بهداشتی و شاخص‌های زیبایی پسندی جامعه است. در جاده بی انتهای کیفیت، پارس حیان کوشش ‌می‌کند که با تولید طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی پاسخگوی نیازهای اقشار مختلف جامعه و از جمله جامعه پزشکی باشد. فرآورده‌های این شرکت با برند هیدرودرم در قالب مسئولیت پارس حیان نسبت به نیاز مصرف‌کنندگان به تنوع محصول، برند و شکل بسته‌بندی، در ارتباط با توان تولید و با بهره‌گیری از تجربیات قبلی، طراحی و تولید شده است. این گروه از محصولات با داشتن کیفیتی بالا رقیب مناسبی برای محصولات مشابه خارجی هستند و از نظر شکل بسته‌بندی و تنوع محصولات در سطح بالایی از استاندارد قرار دارندهیدرودرم با تنوع بیش از 30 نوع محصول شامل مجموعه‌های تخصصی زیر است: فرآورده‌های ضدآفتاب، روشن‌کننده، جوان‌کننده و ضد پیری، لایه‌بردار، مراقبت از پوست‌های خشک و بسیار خشک، آنتی آکنه، موبر، فرآورده‌های محافظت از لب، فرآورده‌های محافظت از ناخن …

جهت ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122056841

02122056842

سامانه پیام کوتاه:

 20009555

تلفن روابط عمومی:

02126201015

آدرس:‌تهران- بزرگراه آفریقا- خیابان شهید عاطفی غربی- پلاک 54

وب سایت: www.hydroderm.ir

hydroderm_beauty

hydroderm


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ