چگونه بینی تان را در منزل عمل کنید…

mousavi
عمل زیبایی بینی با لوازم آرایش

1-      قبل از استفاده از هرگونه لوازم آرایش پوست خود را با استفاده از شیر و لوسیون مناسب تمیز کنید و بعد با آب بشویید. سپس از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید. گودی زیر چشم و دیگر گودی‌های صورت را با کانسیلر بپوشانید و با استفاده از اسفنج مثلی به صورت پرسی محو کنید. بعد از آن روی همه صورت را کرم پودر جامد یا فون مخصوص گریم بزنید و خوب آن را پخش کنید. برای گریم نیاز به یک قلم موی گریم با سایز 4 و پالت قهوه‌ای و سفید مخصوص گریم دارید. البته اگر این وسایل را در دسترس ندارید می‌توانید از دیگر قلم‌ها یا حتی نوک انگشتان و سایه قهوه‌ای و سفید استفاده کنید اما نتیجه با وسایل گریم بهتر می‌شود.

2-        قلم را به پالت قهوه‌ای آغشته می‌کنیم و سر بینی را یک خط منها می‌گذاریم و به حالت نیم دایره وصل می‌کنیم به پره‌های بینی. هرچه بینی افتاده تر باشد خط منها بالاتر می‌رود.

3-        زیر این قسمت را با استفاده از قلم از پایین به بالا تیره می‌کنیم.

4-        درون حفره‌های بینی را تیره کرده و با گوش پاک‌کن به طرف پایین محو می‌کنیم.

5-        از شروع ابروها دو خط صاف تیره روی تیغه بینی می‌کشیم.

6-        تیغه بینی را 4 قسمت کرده و دو چهارم بالایی را تا زیر پره بینی یک ذوزنقه می‌کشیم و داخل آن را کمی تیره می‌کنیم.

7-        داخل Uکه روی بینی باز مانده است را تا بالای ابروها و سه گوش بغل چشم و زیر چشم سفید می‌کنیم.

8-        کناره‌های بینی را نیز با پالت سفید روشن می‌کنیم.

9-        حالا وقت محو کردن رسیده است. یادتان باشد هرچه گریم محوتر باشد طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. نمی‌خواهید که همه بفهمند شما گریم کرده‌اید؟! پس با استفاده از یک گوش پاک‌کن قسمت‌های سفید و با استفاده از یک گوش پاک‌کن دیگر قسمت‌های تیره را خوب محو کنید. خیلی نباید گوش پاک کن را روی پوست فشار دهید چراکه ممکن است گریم‌تان پاک شود. فقط کافی است با حرکات ملایم قسمت‌های گریم شده و همچنین خط‌های بین نواحی سفید و قهوه‌ای را کاملا محو کنید. در مرحله آخر خیلی با احتیاط روی کل بینی را پنکیک بزنید تا برق بینی گرفته شود. رنگ پنکیک باید حتما با پوست‌تان منطبق باشد.

جراحی بینی

راحی بینی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ