سوالات متداول در زمینه ترمیم مو

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت: تفاوت کار مرکز بیوتی سکرت با سایر مراکز چیست؟ ما تنها مرکزی هستیم که فقط برای خانم‌ها کار می‌کنیم، بنابراین تمام روش‌ها به صورت تخصصی برای خانم‌ها اجرا می‌شود و سعی می‌کنیم کار افراد با هم تداخل نداشته باشد. چون این موضوع باعث ناراحتی آنها می‌شود. برای همین سعی شده حالت وی‌آی‌پی داشته باشد.

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت:

افرادی هستند که کاندیدای این روش نباشند و نتوانند این روش را انجام دهند؟

خیر، همه افراد می‌توانند این کار را انجام دهند.

اگر قسمت ریخته شده به صورت تکه‌ای باشد، چطور؟

همان‌طور که گفته شد یا باید 20 تا 30درصد ریزش داشته باشند یا کسانی که به صورت ژنتیکی موی کم‌حجم دارند هم ‌‌می‌توانند از این روش استفاده کنند.  همچنین خانم‌هایی هم هستند که به مرکز ما مراجعه می‌کنند که ریزش مو ندارند ولی موهای خیلی نازک و کم‌حجمی دارند که این روش می‌تواند برای‌شان مناسب و کاربردی باشد، یعنی فرد حتما نباید بیماری خاص یا ریزش موی شدید داشته باشد بلکه برای چنین افرادی هم روش ترمیم مو مفید است. برای افرادی که موهای‌شان به‌صورت سکه‌ای خالی می‌شود، افرادی که به‌دلیل بیماری عصبی موهای خود را درمی‌آورند نیز پروتز روش خوبی است. چون در این بیماران عصبی توصیه مهم دکتر این است که به موهای خود دسترسی نداشته باشند که پروتز بهترین روشی است که این افراد به ریشه موی خود دسترسی ندارند.

ژلاتینی که برای فکیس کردن پروتز استفاده می‌شود، عوارضی ندارد؟

موادی که استفاده می‌شود همه ساخت کشور ایالات‌متحده هستند و بر پایه گیاهی درست شده‌اند. همچنین این مواد با پوست سر سازگاری دارند و ایجاد حساسیت نمی‌کنند. برای فیکس کردن همان‌طور که گفته شد از ژلاتین گیاهی استفاده می‌شود خبری از چسب‌های صنعتی و مشابه آنها نیست.  

موهای خودمان چه می‌شوند؟

بسته به موی فرد، متخصص نوع پروتز را مشخص می‌کند. در روش‌های جدید نیازی به تراشیدن موهای خود فرد نیست. فرد با این روش می‌تواند صاحب موهای پرحجمی شود که این خود تفاوت را بیان می‌کند. 

تفاوت کار مرکز بیوتی سکرت با سایر مراکز چیست؟

ما تنها مرکزی هستیم که فقط برای خانم‌ها کار می‌کنیم، بنابراین تمام روش‌ها به صورت تخصصی برای خانم‌ها اجرا می‌شود و سعی می‌کنیم کار افراد با هم تداخل نداشته باشد. چون این موضوع باعث ناراحتی آنها می‌شود. برای همین سعی شده حالت وی‌آی‌پی داشته باشد. 

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت:

عاطفه یکتا  مدیر مرکز بیوتی سکرت، با سال ها تجربه در زمینه جدیدترین تکنیک های ترمیم مو ( مناسب تمامی افرادی که از کم پشت بودن و کم حجم بودن موهای خود ناراضی هستند). 

متدهای فوق بسیار طبیعی بوده و با نهایت ظرافت طراحی و اجرا می شود؛ به طوری که حتی نزدیک ترین افراد به شما هم در طبیعی بودن آن شک میکنند. نکته حائز اهمیت در این مرکز این است که تمامی مراحل زیر نظر کارشناس دوره دیده از ایالات متحده و دارای لایسنس ترمیم مو از بزرگترین کمپانی امریکایی انجام می شود. مرکز بیوتی سکرت تنها موسسه فوق تخصصی برای بانوان و مکانی VIP برای افراد خاص است.

جهت ارتباط با انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126650857

09127183037

 آدرس: اتوبان صدر شرقی- خروجی دیباجی- پلاک 208

Beauty_secret_hairreplacement

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ