ایمپلنت، از هزینه تا نگهداری

دکتر آقا زاده، جراح دندانپزشک و ایمپلنتولوژیست: هزینه‌های درمان بسته به نوع ایمپلنت‌های دندانی متغیر است، اما حتی‌الامکان بهتر است از سیستم‌های شناخته شده و موردتایید سازمان‌های معتبر دندانپزشکی استفاده شود.

دکتر آقا زاده، جراح دندانپزشک و ایمپلنتولوژیست:

نگهداری ایمپلنت چگونه است؟

رعایت بهداشت مطلوب بسیار حائزاهمیت است، بنابراین باید استفاده از نخ‌های مخصوص، برس‌های مخصوص و مسواک‌های واترپیک با دقت اطراف پایه‌های ایمپلنت تمیز شده که این کار توسط متخصصان آموزش داده می‌شود.

 هزینه درمان ایمپلنت

هزینه‌های درمان بسته به نوع ایمپلنت‌های دندانی متغیر است، اما حتی‌الامکان بهتر است از سیستم‌های شناخته شده و موردتایید سازمان‌های معتبر دندانپزشکی استفاده شود. سیستم‌های ارزان و غیراستاندارد، صدمات غیرقابل جبرانی را به بار خواهند آورد ولی ایمپلنت‌های استاندارد طول عمر نامحدودی دارند. شایان ذکر است هزینه درمان باتوجه به تجهیزات و مواد بهره‌گیری از تکنیک‌های جدید نسبت به انواع دیگر پروتز بالا نیست به‌گونه‌ای که هزینه یک واحد ایمپلنت تقریبا برابر یک بریچ سه واحدی ایده‌آل است.

 آخرین دستاوردهای کاشت دندان در سال2008 چیست؟

با استفاده از روش overdenture بیماران محترم با حداقل زمان احساس واقعی دندان طبیعی را احساس خواهند کرد.

روش جدید  immediate implantation (کاشت سریع‌) که ایمپلنت درست پس از کشیدن دندان جای‌گذاری شود.

در صورتی که ضخامت و سلامت استخوان ایده‌آل باشد، در حداقل زمان ممکن بیماران صاحب دندان‌های طبیعی و زیبا و کارآمد خواهند شد. امروز با بهره‌گیری از جدیدترین وسایل تشخیص از‌جمله توموگرافی کامپیوتری و سه بعدی و ساخت مدل راهنما کیفیتکمیت استخوان و تعیین موفقیت درمان ایمپلنت و تعیین زاویه قرارگیری ایمپلنت به‌راحتی برای تیم کاشت دندان میسر است.

 بالاخره:

بنابراین با بهره‌گیری از روش‌های جدید و تکنولوژی روز دنیا، دانش ایمپلنت آنچنان گسترش یافته که بیماران نگرانی‌های قبلی خود را نسبت به نتیجه درمان، موفقیت درمان یا درد و تروماهای ناشی از کاشت دندان برای همیشه فراموش خواهند کرد. در آخر همه باید بدانیم کاشت ایمپلنت توسط متخصص کارآمد، سهل‌تر از آن تصوری است که در ذهن داریم.

با ارائه جدول زمان‌بندی خاص برای افراد با مشاغل حساس و مسافران عزیز مقیم خارج از کشور، درمان کاشت دندان را در حداقل زمان با حداکثر کیفیت و زیبایی تامین خواهیم کرد.

دکتر آقا زاده، جراح دندانپزشک و ایمپلنتولوژیست از آمریکا است. ایشان دارای گواهینامه عالی کاشت دندان و لیزر از آمریکا و  عضو آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکاست.

شما می‌توانید برای ارتباط با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188881421

02188798786

09121244300

آدرس : تهران، خیابان ولی عصر، ابتدای توانیر، ساختمان پزشکان شماره 4، طبقه 4، واحد 23 

وب سایت: www.draghazadeh.com

aghazadeh.dentist

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ