کم خطرترین روش جوانسازی با تزریق ژل

کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی مریم: حرکت عضلات صورت برای جویدن، لبخند زدن، گریه کردن یا قرار گرفتن درمعرض نور خورشید یا آلودگی‌های محیطی موجب فرسوده شدن پوست صورت می‏ شود که تزریق ژل یک راهکار نسبتا کم‌خطر به‌منظور جوان‌سازی پوست صورت و جوان‌تر کردن چهره شخص است.

کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی مریم:

حرکت عضلات صورت برای جویدن، لبخند زدن، گریه کردن یا قرار گرفتن درمعرض نور خورشید یا آلودگی‌های محیطی موجب فرسوده شدن پوست صورت می‏ شود که تزریق ژل یک راهکار نسبتا کم‌خطر به‌منظور جوان‌سازی پوست صورت و جوان‌تر کردن چهره شخص است. ژل‌های پر کننده صورت به منظور کاهش یا حذف چین و چروک‌های پوست صورت یا بالا بردن افتادگی پوست دارند و در برخی موارد نیز برای بزرگ کردن حجم لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ژل‌ها از موادی مانند کلاژن، اسید هیالورونیک و ﻫﯿﺪﺭﻭﮐﺴﯽ ﺁﭘﺎﺗﯿﺖ کلسیم ساخته شده‌اند.

تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل یک شیوه کمتر تهاجمی جوان‌سازی پوست است که به‌عنوان یک راهکار موقت یا نسبتا طولانی‌مدت برای رفع مشکلات چین و چروک پوست از طریق تزریق‌های متعدد مقدار اندک مواد پر کننده در نواحی خاص صورت مورداستفاده قرار می‌گیرد. تزریق ژل می‌تواند فرورفتگی‌های پوست در نواحی مشخصی را پر کند که با از‌بین رفتن بافت چربی مواجه شده‌اند. اسید هیالورونیک یک ماده پر‌کننده طبیعی در بدن انسان است. هنگامی که چین و چروک در خط خنده و اخم عمیق‌تر شود و خطوط زیبای صورت ازبین برود، لب‌ها شروع به نازک شدن می‌کنند و گوشه لب‌ها دچار افتادگی می‌شود و صورت شخص، جوانی و شادابی خود را از دست خواهد داد. ژل‌های پرکننده اسید هیالورونیک زیر این چین‌ها تزریق می‌شود تا به این روش بتوان حجم ازبین رفته را جایگزین کرده و ظاهر جوان‌تری برای صورت ایجاد کرد.

در چه محل‌هایی می‌توان از تزریق ژل استفاده کرد؟

  • تزریق ژل در لب
  • پروتز چانه
  • پروتز گونه
  • تزریق ژل برای رفع خط اخم و خنده
  • تزریق ژل برای درمان جای جوش
  • تزریق ژل برای زیبایی بینی بدون جراحی
  • تزریق ژل برای درمان چین و چروک دور چشم
  • تزریق ژل برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم
  • تزریق ژل در درمان چین و چروک پوست صورت
  • تزریق ژل برای درمان افتادگی پوست صورت و گردن

عوارض تزریق ژل

تزریق ژل برخلاف سایر روش‌های جراحی دارای ریکاوری بسیار کوتاه بوده همچنین احتمال چسبندگی پس از عمل را ندارد. در عین حال در برخی موارد احتمال بروز عوارض موقت شامل کبودی و قرمزی یا خونریزی در ناحیه محل تزریق وجود دارد که این علائم معمولا بین 48 تا 72ساعت پس از تزریق ازبین می‌روند. البته در موارد بسیار نادر احتمال واکنش‌های آلرژیک نیز پس از تزریق ژل وجود دارد.

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل‌های پرکننده در مردان و زنان می‌تواند یک روش مناسب برای مبارزه با علائم بالا رفتن سن باشد. پس از تزریق ژل امکان مشاهده نتایج سریع برای بیمار وجود دارد، درحالی که برای دیدن نتیجه اعمال جراحی خطرناک زیبایی باید ماه‌ها صبر کرد، ضمن اینکه تزریق ژل امکان تکرار و تصحیح مشکلات باقی‌مانده را برای دفعات متعدد دارد، اما عمل‌های جراحی زیبایی امکان تکرار ندارند و تکرار آنها نیز لزوما موجب ایجاد نتیجه موردانتظار نخواهد شد.

کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی مریم:

خدمات کلینک مریم در زمینه پوست و مو: درمان بیماری های پوستی، جراحی های زیبایی، پیوند مو و ترمیم مو(کاشت مو)، تزریقات فیلر(ژل) و بوتاکس، استفاده از لیزرهای درمانی، استفاده از لیزر موهای زائد، این مجموعه مجهز به دستگاه لیزرموهای زائد الکساندرایت، دستگاه کیو سوئیچ، CO2 ، آر اف است. 
خدمات کلینیک مریم در سه بخش مختلف انجام می‌شود: 1- بخش لیزر 2- بخش زیبایی 3- بخش جراحی

برای ارتباط با کلینیک مریم با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

٠٢١٢٢٧٠٤٥٨٠

آدرس: تهران، خیابان نیاوران، بین عرفا و مژده، پلاک ٣٩٥، طبقه اول

وب سایت: www.clinicmaryam.com

clinic.maryam

clinicmaryam

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ