بوتاکس؛ سمی برای جوانسازی

کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی مریم: در سال 2002 سازمان نظارت بر غذا و داروی ایالات‌متحده بوتاکس را در برطرف کردن چین و چروک ناحیه بین ابروها برای افراد 65-18 سال‌ تایید کرد. امروزه تزریق بوتاکس به‌عنوان یکی از رایج‌ترین روش‌های درمان زیبایی در دنیا محسوب می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی مریم:

در سال 2002 سازمان نظارت بر غذا و داروی ایالات‌متحده بوتاکس را در برطرف کردن چین و چروک ناحیه بین ابروها برای افراد 65-18 سال‌ تایید کرد. امروزه تزریق بوتاکس به‌عنوان یکی از رایج‌ترین روش‌های درمان زیبایی در دنیا محسوب می‌شود.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس درواقع از سم یک باکتری به‌نام کلستریدیوم بوتولینیوم به‌دست می‌آید و نام تجاری آن بوتولونیم تاکسیت است. این سم بعد از تزریق در ناحیه موردنظر، عضلات موجود در آن ناحیه را موقتا فلج کرده و مانع انقباض عضلات می‌شود. به این ترتیب باعث بهبود خطوط و چروک‌های ناشی از حرکات عضلات صورت، مخصوصا ناحیه پیشانی و بین ابروها و دور چشم می‌شود. البته اثر بوتاکس بعد از 3 تا 6ماه ازبین رفته و عضلات دوباره به حالت اول برمی‌گردند.

تزریق بوتاکس چگونه باعث بهبود چین و چروک‌ها می‌شود؟

بعضی از چین و چروک‌های صورت انسان بر اثر انقباض عضلات موجود زیر پوست به‌وجود می‌آید که به‌عنوان چروک‌های نوع داینامیک نام برده می‌شوند‌ مانند چروک‌های بین ابروها، دور چشم‌ها و خط خنده. تزریق بوتاکس باعث می‌شود عضلات زیر پوست نواحی که تزریق در آنجا انجام شده، به‌طور موقت فلج شود و بدین ترتیب باعث جلوگیری از پیشرفت و عمیق‌تر شدن چروک‌ها شده و در عین حال در این مدت پوست با کلاژن‌سازی، خود را بازسازی می‌کند.

کاربرد تزریق بوتاکس در صورت

  • از بین بردن خطوط اخم میان ابروها
  • از بین بردن خطوط اطراف چشم

کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی مریم:

خدمات کلینک مریم در زمینه پوست و مو: درمان بیماری های پوستی، جراحی های زیبایی، پیوند مو و ترمیم مو(کاشت مو)، تزریقات فیلر(ژل) و بوتاکس، استفاده از لیزرهای درمانی، استفاده از لیزر موهای زائد، این مجموعه مجهز به دستگاه لیزرموهای زائد الکساندرایت، دستگاه کیو سوئیچ، CO2 ، آر اف است. 
خدمات کلینیک مریم در سه بخش مختلف انجام می‌شود: 1- بخش لیزر 2- بخش زیبایی 3- بخش جراحی

برای ارتباط با کلینیک مریم با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

٠٢١٢٢٧٠٤٥٨٠

آدرس: تهران، خیابان نیاوران، بین عرفا و مژده، پلاک ٣٩٥، طبقه اول

وب سایت: www.clinicmaryam.com

clinic.maryam

clinicmaryam

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ