دکتر فکور به شما می‌گوید چطور پوستی شفاف داشته باشید؟

دکتر آرزو فکور، پزشک پوست و مو: پیری پوست یک روند تدریجی و حتمی است که با افزایش سن رخ می‌دهد و اجتناب‌ناپذیر است. پوست به مرور زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و شل و افتاده می‌شود یا رطوبت خود را از دست داده و چروک می‌خورد. عوامل زیادی در روند آن تاثیرگذارند و باعث تسریع و تشدید آن می‌شوند. در ادامه دکتر آرزو فکور به شما می‌گوید که چگونه پوست خود را به همان طراوت جوانی حفظ کنید.

دکتر آرزو فکور، پزشک پوست و مو:

پیری پوست یک روند تدریجی و حتمی است که با افزایش سن رخ می‌دهد و اجتناب‌ناپذیر است. پوست به مرور زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و شل و افتاده می‌شود یا رطوبت خود را از دست داده و چروک می‌خورد. عوامل زیادی در روند آن تاثیرگذارند و باعث تسریع و تشدید آن می‌شوند. در ادامه دکتر آرزو فکور به شما می‌گوید که چگونه پوست خود را به همان طراوت جوانی حفظ کنید.

انواع روش‌هایی که باعث شفافیت پوست می‌شوند:

  • دستگاه اسکارلت

این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌هاست که بعد از انجام  یک تا دو جلسه به وضوح تغییرات ناشی از آن قابل‌ملاحظه هستند، زیرا باعث کلاژن‌سازی و بهتر شدن قوام پوست می‌شود، ضمنا کمکی به ازبین بردن و بهتر شدن اسکارهای به‌جا مانده از آکنه می‌شود. یکی دیگر از امتیازات RF فراکشنال سفت شدن و از بین رفتن چروک‌های ریز پوست است که از نتایج قابل رویت RF فراکشنال است و اما مهم‌ترین مسئله پیشگیری از روند پیری و جلوگیری از اثرات و عوامل بیرونی پیری پوست است که اسکارلت این امکان را فراهم می‌کند.

RF Fractionalپیری شما را به تعویق می‌اندازد

در هر حال روش‌های مختلفی وجود دارد که به کمک آنها می‌توان روند پیری پوست را به تعویق انداخت. یکی از این روش‌های نوین و غیرتهاجمی که می‌توان از آن استفاده کرد RF fractional است که به بازسازی و کلاژن‌سازی پوست کمک می‌کند. این روش یک‌بار در ماه به مدت 3 ماه انجام می‌شود. برای حفظ نتایج مطلوب 6‌ ماه بعد و در‌نهایت سالی یک‌بار تکرار می‌شود. در این روش که به مدت یک ساعت روی بیمار انجام می‌شود، فقط مقداری قرمزی و التهاب مختصری است که طی 24‌ ساعت برطرف می‌شود و عوارضی  چون زخم شدن، خونریزی و کبودی مشاهده نمی‌شود و بعد از یک روز بیمار قادر است به کارهای روزمره خود برگردد. 

چه عواملی روند پیری را افزایش می‌دهند؟

1-  استرس 

2-  بیماری‌ها 

3-  نور آفتاب 

4-  یائسگی

5-  تغییرات هورمونی

6-  آلودگی هوا

7-  سیگار

8-  ژنتیک 

9-  رسیدگی نکردن به پوست و تغذیه نادرست از‌جمله عواملی هستند که باعث می‌شوند پوست افراد دچار پیری زودرس شود.

دکتر آرزو فکور، پزشک پوست و مو:

شما می توانید جهت ارتباط با دکتر آرزو فکور با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122023177

02122656857

02122656858

آدرس: زعفرانیه(مقدس اردبیلی)، پلاک 100، طبقه 4، واحد 402


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ