آیا می‌دانید‌ لمینیت‌های بی‌کیفیت چه عوارضی به همراه دارند؟!

mousavi
دکتر حمیدرضا خضرایی، جراح و دندانپزشک: از آنجا که لبخند جذاب همواره در هر عمل زیبایی مورد توجه قرار می‌گیرد با این اعمال دندانپزشک نه تنها به‌دنبال بهتر کردن زیبایی ظاهری بیمار است، بلکه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آنها نیز می‌شود.

دکتر حمیدرضا خضرایی، جراح و دندانپزشک:

از دیرباز زیبایی آن‌قدر مورد توجه و علاقه انسان بوده که آن را از صفات برجسته خدا می‌داند و همواره شنیده‌ایم که خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد. در دنیای امروز علم زیبایی‌شناسی و اصول آن تقریبا در تمام رشته‌ها نقش بسزایی دارد و هر دانش و فناوری که نام ببریم، بدون در‌نظر گرفتن اصول کاربردی زیبایی و رعایت تناسب ابعاد و هارمونی رنگ‌ها رو به زوال خواهد بود. در کنار نفوذ این علم تمام رشته‌های تخصصی و فنی رشته‌های پزشکی نیز به سرعت رو به پیشرفت هستند و در کار بازسازی اعضای مختلف بدن از این علم بهره فراوان می‌برند. به سبب علاقه شدید طبقات مختلف افراد بشر به زیباتر شدن رشته‌های مختلف پزشکی، خود را در جهت زیباتر عمل کردن و مقید بودن به اصول زیبایی همسو کرده‌اند و در این کار کاملا دخیل شده‌اند.

در روش لمینیت دندان‌ها، کیفیت حرف اول را می‌زند!

از آنجا که لبخند جذاب همواره در هر عمل زیبایی مورد توجه قرار می‌گیرد با این اعمال دندانپزشک نه تنها به‌دنبال بهتر کردن زیبایی ظاهری بیمار است، بلکه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آنها نیز می‌شود. یکی از روش‌های زیبایی که باعث تغییرات شگرفی از لحاظ زیبایی در طرح لبخند شما می‌شود «لمینیت» است. لمینیت به‌صورت یک پوسته نازک روی دندان‌ها قرار می‌گیرد. رنگ، سایز و شکل دندان را همزمان به بهترین نحو تغییر می‌دهد و چون آنها در لابراتوارهای مجهز و مواد باکیفیت بالا تهیه می‌شوند، دارای کیفیتی بی‌نظیر و ماندگاری زیادی هستند. پس در همین‌جا به این نکته پی می‌بریم که اگر شما نیاز به درمان لمینت دارید، کیفیت کار لابراتوار و کیفیت موادی که استفاده می‌کنند همراه با تخصص دندانپزشک از اهمیت بسزایی برخوردار است، چراکه کوچک‌ترین نقص و کمبود کیفیتی در این چند فاکتور باعث کم‌کیفیت شدن لمینیت شما و بد‌منظر شدن آن در صورت‌تان خواهد شد، به‌همین دلیل است که قیمت لمینیت در مکان‌های مختلف دچار نوسانات شدیدی است. البته باوجود باز شدن بازار اقتصادی ایران و وارد کردن دستگاه‌های مجهز و فناوری روز، لابراتوارهای ایران هم دارای کیفیت بالایی شده‌اند ولی در گذشته نه چندان دور رسیدن به چنین نتیجه‌ای، مجبور به ارسال قالب‌ها به کشورهای اروپایی مانند آلمان و حتی همکاری با کشور کانادا نیز بودیم.

کیفیت را فدای قیمت نکنید!

یکی از عواملی که باعث می‌شود شما دچار آسیب روحی و اقتصادی شوید، لمینیت بی‌کیفیت است، چراکه لمینیت بی‌کیفیت باعث نفوذ مواد غذایی و بزاق از کناره‌ها و پوسیدگی پنهان دندان‌های‌تان می‌شود. زمانی که شما لمینیت بی‌کیفیت را بعد از یک یا دو سال برمی‌دارید، ممکن است با صحنه‌ای مواجه شوید که برای‌تان خوشایند نباشد، حدود 10 تا 15عدد از دندان‌های شما پوسیده شده و ممکن است دچار دردهای «اندودانتیکس» شوید. در صورت بروز چنین مشکلی نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تر دارید. این یکی از کوچک‌ترین تاثیرات لمینیت بی‌کیفیت است. در کنار آن شکستن لمینیت، بد‌رنگ شدن، تغییرات رنگی شدید، تغییرات التهابی در لثه بیمار و موادی که آلرژی‌زا هستند هم وجود دارد.

دکتر حمیدرضا خضرایی، جراح و دندانپزشک:

دکتر حمیدرضا خضرایی، جراح و دندانپزشک: مدت 18سال است که در این حیطه پزشکی مشغول به کار هستم و در این مدت دوره‌هایی ازجمله دوره ایمپلنت ICOI  و دوره COSMETIC کانادا را گذارنده و عضو انجمن دندانپزشکی زیبایی آمریکا هستم و فلوشیپ ایمپلنت از  ICOI‌و سرتیفیکیت زیبایی از کانادا را دارم. 

شما می توانید برای ارتباط با مطب دکتر حمیدرضا خضرایی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02188195059  

تلفن: 02188195052  

موبایل: 09190446371

آدرس: جردن، بالاتر از خیابان میرداماد، قبادیان شرقی، پلاک 18، واحد 2 

وب سایت: jordansmiledesign.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ