نگاهی کلی به بیماریهای چشمی که اپتی‌ویژن به بهبود یا درمان آنها کمک می‌کند

آبا دارو طب: به ‌دلیل سبک زندگی امروزی و شیوع برخی بیماری‌ها مشکلات چشمی در افراد افزایش پیدا کرده است، اما برخی افراد تا زمانی که مشکلات چشمی حاد نشوند، توجه خاصی به آنها نشان نمی‌دهند که این طریقه بسیار اشتباه است، چراکه قبل از بروز هر مشکلی باید از آن پیشگیری کرد.

نیچرز اونلی:

به ‌دلیل سبک زندگی امروزی و شیوع برخی بیماری‌ها مشکلات چشمی در افراد افزایش پیدا کرده است، اما برخی افراد تا زمانی که مشکلات چشمی حاد نشوند، توجه خاصی به آنها نشان نمی‌دهند که این طریقه بسیار اشتباه است، چراکه قبل از بروز هر مشکلی باید از آن پیشگیری کرد.
1. افراد مبتلا به خستگی چشمی (eye strain) و سر درد، تاری دید و خشکی چشم ناشی از آن
2. افراد بالای 50 سال در معرض بیماری شایع چشمی هستند که علائمی از جمله کاهش دید ، دیدن لکه های سیاه، کج دیدن خطوط صاف و اختلال در عملکرد شبکیه و تحلیل رفتن آن که اصطلاحا به آن Degeneration) ARMD (Age Related Macular گفته می‌شود.
3. افراد درگیر با فتوفوبیا (نور گریزی) که چشمان‌شان به نور حساسیت نشان می‌دهد، به‌خصوص در شب یا در حضور لامپ‌های فلورسنت، نور زرد و… این مشکل بروز پیدا می‌کند. این مشکل بینایی را ممکن است برخی اسکی‌بازان در پیست اسکی، رانندگان در جاده هنگام ظهر و کارگران ذوب‌آهن تجربه کرده باشند.
4. افراد مبتلا به دیابت (رتینو پاتی دیابتی) که اختلالات عروقی و خونریزی شبکیه موجب اشکالات دید و بینایی در آنان وجود دارد که دیدن لکه‌های سیاه ازجمله نشانه‌های آن است‌ (diabetic Retinopathy).
5. اشخاص هایپر تیروئیدی در معرض آسیب چشمی هستند که دارای نشانه ظاهری شخص مانند بیرون زدگی غیرعادی کره چشم‌ها از حدقه می‌شوند که ضعف بینایی و آسیب‌های چشمی از دیگر عوارض آن است. (Thyroid Eye Orbitopathy).
6. کسانی که دچار کاتاراکت یا آب مروارید شده‌اند‌ (Cataract).
7. افراد فعال در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، استفاده‌کنندگان از کامپیوتر، کسانی که تلویزیون زیاد تماشا می‌کنند، دچار ضعف، خستگی و خشکی چشم و… می‌شوند و بیشتر در معرض ابتلا به بیماری AMD هستند.

تمام این مشکلات نام برده شده را می‌توان با کمک محصول اپتی ویژن تا حد زیادی بهبود داد و حتی از بروزشان پیشگیری کرد.

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):


شما می توانید برای ارتباط با آبا دارو طب با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188344319

02188344320

آدرس: خیابان مطهری، خیابان سلیمان خاطر، پلاک ۱۱۶

وب سایت: naturesonly.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ