با 7 دستگاه کمک لاغری موثر و بدون عارضه آشنا شوید!

کلینیک دکتر ترانه امامی، پزشک پوست، مو و زیبایی: برای افتتاح این کلینیک قریب به یک‌سال مطالعه علمی و پژوهشی روی روش‌ها و دستگاه‌های مختلف لاغری موضعی انجام و دستگاه‌هاى فاقد کیفیت خارج شده و نتیجه استفاده از ٧ دستگاه لاغرى موثر و بدون عارضه است.

کلینیک دکتر ترانه امامی، پزشک پوست، مو و زیبایی:

برای افتتاح این کلینیک قریب به یک‌سال مطالعه علمی و پژوهشی روی روش‌ها و دستگاه‌های مختلف لاغری موضعی انجام و دستگاه‌هاى فاقد کیفیت خارج شده و نتیجه استفاده  از ٧ دستگاه لاغرى موثر و بدون عارضه است.

تکنولوژی‌های مورد استفاده در این کلینیک

یک: اندرمولولژی: شامل ٣ دستگاه

  • وکیوم کپ
  • ( Roller_ vacuum + RF)LPG
  • پرسوتراپى

دو: دستگا‌ه‌های ضدسلول چربی

  • کویتیشن  Cavitation
  • برای اولین‌بار استفاده از دستگاه RET RF
  • شوک ویو

سوم: دستگاهMuscle Stimulation Therapy یا شبیه‌ساز ورزش

اولین اقدام در کلینیک چیست؟

تمام مراجعان در بدو ورود به‌وسیله دستگاه‌ Body analyzer پیشرفته آنالیز می‌شوند و نتایج به اطلاع بیمار و اهداف درمانی مشخص می‌شود.

دستگاه بادی آنالایزر چه نقشی دارد؟

با دستگاه بادی آنالایزر از وضعیت توده‌های چربی، توده عضلانی و استخوان‌های بدن خود مطلع می‌شوید تا طبق برنامه‌ای علمی در مسیر کاهش وزن و تناسب اندام خود گام بردارید. همچنین مقدار آب، املاح و ویتامین‌های بدن را مورد ارزیابی قرار داده، نسبت به میزان استاندارد برای بدن هر فرد نیز مشخص خواهد کرد. این دستگاه قادر است میزان کالری مورد نیاز به همراه جزئیات وزن فرد ارائه می‌دهد.

سیستم اندرمولوژى:

در این سیستم با تحریک مکانیکى سلول‌هاى چربى موضعى و مقاوم به ورزش و رژیم شکسته و از سیستم لنف خارج مى‌شود.

وکیوم رولر

اثرات این سیستم‌ها در درمان سلولیت، شل کردن بافت و کندن رسوبات به‌ویژه در برقراری مجدد جریان خون و لنف و تخلیه رسوبات از بافت موضع درمان است. این سیستم در آزمایشات بافت‌شناسی ثابت شده و مورد تایید مراجع ذی‌صلاح بین‌المللی از جمله  FDAقرار گرفته است.

این دستگاه موجب افزایش جریان خون مویرگی، پاکسازی سموم بافت، افزایش سوخت‌و‌ساز، کوچک شدن سایز سلول‌های چربی، تحریک بافت همبند پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی بافت همبند پوست می‌شود. شایان ذکر است سیستم‌های رولروکیوم، ابتدا برای پیشگیری و درمان سلولیت طراحی و ارائه شدند ولی امروزه این سیستم‌ها کاربردهای فراوانی در پوست و زیبایی مانند لیفتینگ و جوانسازی و نیز در مواردی مانند ایجاد  Relaxation و تسکین درد به‌ویژه در پزشکی-ورزشی دارند.

پرسوتراپی

پرسوتراپی یا طب فشارى  یک تکنیک درناژ لنفاوی مکانیزه است که با تجمع آب در بافت بدن مقابله می‌کند. این روش براساس فشرده کردن بافت‌ها طراحی شده و برای کمک به بهبود گردش خون، سم‌زدایی بدن و تخلیه مایعات میان بافتی است.

در زمینه لاغری این روش با جابه‌جایی مولکول‌های چربی از بافت سلولیتی، آنها را به سمت لنف‌ها هدایت و به ‌وسیله غدد لنفاوی از بدن خارج می‌کند.

علاوه بر آن افرادی که:

* عمل لیپوساکشن انجام داده‌اند

* تسکین درد در پاهای متورم

* بهبود جریان خون عمومی بدن و اکسیژن‌رسانی به ریه

* آشنایی با دستگاه‌هاى مورد استفاده در سیستم ضدسلول‌هاى چربى

  • اکوستیک ویوتراپی (شاک ویو)

این دستگاه دارای دو اثر بارز است:

  • اول؛ ایجاد منافذ در سطح سلول‌های چربی و انهدام آنها
  • دوم؛ تحریک و ساختن عروق جدید برای افزایش خون‌رسانی در منطقه مورد استفاده

بدیهی است که با افزایش خون‌رسانی، سوخت‌وساز بافت دارای چربی نیز افزایش پیدا می‌کند و سوزانیدن چربی‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد.

  • کویتیشن یا کویتاسیون

کویتیشن یک واکنش طبیعی نسبت به امواج صوت با فرکانس پایین است.

با نفوذ امواج کویتیشن به داخل بدن، حباب‌های بسیار ریزی داخل سلول به‌وجود می‌آید و با تابش بیشتر این امواج، حباب‌های موجود رشد کرده و بزرگ‌تر می‌شوند و درنهایت موجب پاره شدن دیواره سلولی و خارج شدن چربی‌های انباشته شده می‌شود.

بدین ترتیب تری‌گلیسیرید آزاد شده وارد جریان عمومی خون می‌شود.

لذا ضرورت نوشیدن آب فراوان حدود 3-2لیتر در هر جلسه و انجام تمرینات ورزشی برای دفع و سوزانیدن چربی‌ها ضروری است.

  • امواج فرکانس رادیویی_Radio frequncy/RF RET

این دستگاه با استفاده از طول موجی از امواج رادیویی عمل محکم کردن پوست را انجام می‌دهد.  

درواقع نوعی فناوری است که از عمل حرارت دادن و سرد کردن برای کشیدن پوست و محکم کردن چین و چروک استفاده می‌کند. در لایه میانی پوست یا درم، رشته‌هایی به‌نام فیبربل وجود دارد.

فیبریل ماده‌ای را به‌وجود می‌آورد که پوست را استحکام می‌بخشد که با بالا رفتن سن فیبریل‌ها شل شده، پوست حالت افتاده پیدا می‌کند.

برای جلوگیری از این حالت، از دستگاه RF استفاده می‌کنند، به‌ویژه RF RET که با عمق بیشتری امواج ذکر شده را وارد لایه‌های پوست کرده و افتادگی‌های پوستی را برطرف می‌کند.

مواردی مانند‌ اسکارهای پس از زایمان، افتادگی‌های پس از عمل‌های لیپوماتیک و… ازجمله این موارد هستند.

کلینیک دکتر ترانه امامی، پزشک پوست، مو و زیبایی:

من ترانه امامی فارغ التحصیل سال 88 از دانشگاه پزشکی هستم و حدود پنج سال است که در زمینه پوست، مو و زیبایی کار می کنم. همچنین دوره زیبایی را در کشور کانادا گذرانده ام.

در مطب ما  خدماتی از جمله: لاغری، لیزر موهای زائد، تزریق ژل و بوتاکس، پی آر پی مزوتراپی، میکرودرم ابریژم، برداشت خال و رفع جای جوش که شامل کارهایی مانند ساکسیشن و میکرودرم میکرونیدلینگ ارائه می شود.

شما عزیزان برای ارتباط با کلینیک دکتر ترانه امامی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122915226

موبایل: 09122093956

آدرس: میرداماد، میدان محسنى، کوچه آزیتا، پلاک ١ واحد ٤

وب سایت: dr-emami

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ