دستگاه‌هاى لاغرى چه عوارض و چه فوایدی به همراه دارند؟!

کلینیک دکتر ترانه امامی، پزشک پوست، مو و زیبایی: اگرچه ما طى آزمایشاتى که بعد از پایان درمان درخواست کردیم تاکنون هیچ‌گونه اختلالى مشاهده نکرده‌ایم اما به علت آزاد شدن سلول‌هاى چربى، امکان افزایش تری‌گلیسیرید و کلسترول خون وجود دارد، درنتیجه ما طى جلسات درمانى شما را مجبور به نوشیدن آب زیادى مى‌کنیم تا این امکان را از بین ببریم.

کلینیک دکتر ترانه امامی، پزشک پوست، مو و زیبایی:

اگرچه ما طى آزمایشاتى که بعد از پایان درمان درخواست کردیم تاکنون هیچ‌گونه اختلالى مشاهده نکرده‌ایم اما به علت آزاد شدن سلول‌هاى چربى، امکان افزایش تری‌گلیسیرید و کلسترول خون وجود دارد، درنتیجه ما طى جلسات درمانى شما را مجبور به نوشیدن آب  زیادى مى‌کنیم تا این امکان را از بین ببریم.

عوارضى چون سوختگى نیز ناشى از دستگاه‌هاى غیراستاندارد وجود دارد. همچنین بى‌حسى ناحیه‌اى و گرفتگى عضلانى که در استفاده از دستگاه کرایولیپولیز مشاهده مى‌شود (چنانچه ما را بر آن داشت که دیگر از آن استفاده نکنیم) در این دستگاه‌ها مشاهده نمى‌شود.

آیا واقعا این روش‌ها در کاهش سایز موثر هستند؟

بله سیستم ترکیبى از ٦دستگاه لاغرى و یک دستگاه شبیه‌ساز ورزش واقعا در کاهش سایز موثر است و چنانچه فرد همکارى درراستاى رعایت رژیم غذایى و ورزش در فاصله جلسات را داشته باشد کاهش وزن نیز قطعا دیده مى‌شود.

در هر جلسه چند سانت از موضع کم خواهد شد؟

میزان تغییر سایز در افراد متفاوت است به‌دلیل سن، جنس، مقاومت بافت چربی و… اما باتوجه به تجربیات به‌دست آمده این مقدار بین نیم تا یک‌ونیم سانت در هر جلسه است.

تعداد جلسات استفاده از دستگاه چگونه است؟

به‌صورت هفته‌ای یک یا دو جلسه است و مابین ۸ الی ١٥جلسه بسته به میزان چربی  ادامه می‌یابد.

آیا این روش درد هم دارد؟

خیر در این روش فرد کاملا راحت است و به هیچ  عنوان احساس درد ندارد.

تنها در استفاده از دستگاه شبیه‌ساز ورزش فرد انقباضاتى معادل ورزش‌هایى مانند درازونشست را احساس می‌کند.

آیا همه افراد می‌توانند از این روش‌ها استفاده کنند؟

محدودیت استفاده از امواج اولتراسوند در افراد دارای کبد چرب، فشارخون و چربی بالا و افراد دیابتیک، خانم‌هاى باردار، شیرده، نارسایى کلیه و نارسایى کبد است.

کلینیک دکتر ترانه امامی، پزشک پوست، مو و زیبایی:

من ترانه امامی فارغ التحصیل سال 88 از دانشگاه پزشکی هستم و حدود پنج سال است که در زمینه پوست، مو و زیبایی کار می کنم. همچنین دوره زیبایی را در کشور کانادا گذرانده ام. 

در مطب ما  خدماتی از جمله: لاغری، لیزر موهای زائد، تزریق ژل و بوتاکس، پی آر پی مزوتراپی، میکرودرم ابریژم، برداشت خال و رفع جای جوش که شامل کارهایی مانند ساکسیشن و میکرودرم میکرونیدلینگ ارائه می شود.

شما عزیزان برای ارتباط با کلینیک دکتر ترانه امامی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122915226

موبایل: 09122093956

آدرس: میرداماد، میدان محسنى، کوچه آزیتا، پلاک ١ واحد ٤

وب سایت: dr-emami

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ