برای درخشندگی موها چه کنیم؟

mousavi
اگر میخواهید موهای درخشان داشته باشید

ممکن است یک دوش آب سرد حال شما را بهتر کند و باعث شود هوشیارتر و سرحال‌تر شوید اما هیچ تاثیری روی درخشندگی موهای شما نخواهد داشت، اگر می‌خواهید موهایتان درخشنده شود دنبال محصولات درخشان‌‌کننده باشید، البته یک سشوار ملایم هم می‌تواند موهای شما را درخشان کند.

ماده دیگر که باید دنبال آن بگردید کلراید ستریمونیوم (Cetrimoniumchloride) است، این ماده در آب حل میشود و میتواند موها را هم حالت دهد و هم بر درخشندگی آنها بیفزاید

موادی که باید دنبالشان باشید

اگر می‌خواهید موهایتان درخشان شود روی برچسب شامپو یا هر محصول حالت‌دهنده دیگری را که می‌خرید نگاه کنید تا در آن موادی با پایه سیلیکون مثل دایمتیکون dimethione  وجود داشته باشد چون این مواد با بستن منافذ و کوتیکول‌های مو به آنها ظاهری درخشان می‌دهند علاوه بر اینها چنین موادی نمی‌گذارند موها گره بخورند. ماده دیگر کلراید به‌نتریمونیوم‌ behentrimonium chloride یک ماده چرب واکسی شکل که در کاندیشنرها(نرم‌کننده‌ها) برای از بین بردن الکتریسیته ساکن به کار برده می‌شود. ماده دیگر که باید دنبال آن بگردید کلراید ستریمونیوم(Cetrimonium chloride) است، این ماده در آب حل می‌شود و می‌تواند موها را هم حالت دهد و هم بر درخشندگی آنها بیفزاید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
سامرند حسن زاده

سامرند حسن زاده

1399-08-01 - 19:08 پاسخ

مطلبتان بسیار خلاصه و مفیده متشکرم