روش هایی که می توان به جوانسازی و طراوت پوست کمک کرد

گروه پزشکان لیزر برنا: جوان‌سازی صورت محصول یک دارو یا مداخله درمانی خاص نیست، بلکه می‌تواند شامل موارد مختلفی مانند جوان‌سازی با انواع لیزر، انواع‌RF ، IPL‌های نوری با طیف گسترده‌، HIFUتراپی یا حتی‌ لایه‌برداری و پاکسازی با میکرودرم ابریژن تا کرم‌ها و محصولات دارویی و بهداشتی مرتبط با جوان‌سازی یا حتی جراحی‌های زیبایی و... باشد.

گروه پزشکان لیزر برنا: 

بعد از آنکه اولین نشانه‌های «پا به سن گذاشتن» را از حوالی 25سالگی با دیدن اولین خطوط کم‌عمق و ظریف اطراف چشم، خط خنده، خط اخم یا مشاهده پوستی که دیگر آن شفافیت و طراوت را ندارد یا پر از جای جوش و آکنه و زخم و لک‌های تیره شده باشد و… خواهیم دانست که باید برای جوان‌سازی هزینه کنیم، بنابراین طبیعی است که جوان‌سازی خواسته بسیاری از مراجعه‌کنندگان به مراکز زیبایی باشد ولی متاسفانه گاهی برخی مراکز یا افراد (حتی در آرایشگاه‌ها) شما را مجبور به انجام کار یا خرید محصولاتی می‌کند که ضمن گران‌قیمت بودن، بعدا متوجه خواهید شد که شما یا اصلا به آن کارها و محصولات نیازی نداشتید یا اینکه روی صورت شما اثر چندانی نداشته است. 

جوان‌سازی صورت محصول یک دارو یا مداخله درمانی خاص نیست، بلکه می‌تواند شامل موارد مختلفی مانند جوان‌سازی با انواع لیزر، انواع‌RF ، IPL‌های نوری با طیف گسترده‌، HIFUتراپی یا حتی‌ لایه‌برداری و پاکسازی با میکرودرم ابریژن تا کرم‌ها و محصولات دارویی و بهداشتی مرتبط با جوان‌سازی یا حتی جراحی‌های زیبایی و… باشد.

به‌طور کلی جوان‌سازی توسط یک یا چند دسته از مداخلات درمانی زیر انجام می‌شود:

در گروه پزشکان برنا براساس نوع پوست شما و نیاز درمانی آن و نیز براساس تجربه کاری و تخصص پزشکان ما و به‌کارگیری معتبرترین برندهای اروپا و آمریکا، سعی می‌شود مناسب‌ترین پکیج‌های جوان‌سازی به شما پیشنهاد شود تا براساس اولویت‌های زمانی و اقتصادی شما، با حداقل هزینه و کمترین صرف وقت، بهترین آثار جوانی را در چهره خود نظاره‌گر باشید.

 

گروه پزشکان برنا 

گروه زیبایی برنا براساس اندوخته‌ای از دانش و تجربه گسترده در زمینه‌های گوناگون دانش نوین لیزر پزشکی، از سال 1388 گردهم آمدند تا خدمات ویژه‌ای را در زمینه‌های مختلف پوست و مو و زیبایی، جراحی‌های زیبایی و نیز درمان بیماری‌ها توسط لیزر کم‌توان، در بهترین سطح ممکن ارائه کنند. این تجربه با هدف سلامت، زیبایی و شادابی و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا -عمدتا آمریکایی و انگلیسی- تجهیز شده است تا بتواند موثرترین و جامع‌ترین خدمات درمانی، ترمیمی و بهسازی مربوط به پوست، مو و زیبایی را در پیشرفته‌ترین سطح شناخته شده ممکن -که همواره به‌روز می‌شود- دراختیار هموطنان گرامی قرار دهد.

گروه پزشکان برنا دارای شعبه های متعدد در مناطق مختلف تهران است.

شما می‌توانید برای ارتباط با گروه پزشکان برنا با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126405925

02126405913

۰۹۱۰۱۰۰۴۸۸۰  (تماس و رزرو وقت قبلی)


آدرس: خیابان شریعتی، پایین تر از مترو قلهک، دوراهی قلهک، پلاک ۱۳۶۰(جنب داروخانه شبانه روزی قلهک)، طبقه دوم، گروه پزشکان لیزر برنا


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ