قبل از انجام پیکرتراشی حتما این سوالات را بخوانید!

کلینیک به آذین: یکی از جدیدترین روش‌های تخلیه چربی (پیکرتراشی) از نواحی مختلف بدن، بادی‌جت است. کلینیک به‌آذین اولین وارد کننده دستگاه بادی جت در ایران، زیرنظر متخصص زیبایی و بیهوشی با سالها تجربه در زمینه زیبایی، بیش از 300 عمل بادی جت در ایران جزو اولین‌ها و برترین‌ها در این زمینه است.

کلینیک به آذین:

پاسخ‌های علمی به سوالات در زمینه پیکرتراشی 

یکی از جدیدترین روش‌های تخلیه چربی (پیکرتراشی) از نواحی مختلف بدن بادی‌جت است. این دستگاه ساخت کشور آلمان بوده که با فشار آب کار می‌کند. در این روش با استفاده از تکنولوژی جدید معایب روش‌های قبلی برطرف شده است. بادی‌جت در اتاق عمل و محیط کاملا استریل و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. فایل زیر مجموعه‌ای از رایج‌ترین سوالات فنی در زمینه دستگاه بادی‌جت است که توسط شرکت‌human med  آلمان از تمام خریداران و پزشکانی که از این دستگاه در سراسر دنیا استفاده کرده‌اند، گردآوری شده و توسط متخصصان پلاستیک و زیبایی دنیا پاسخ داده شده است. در  ادامه مقاله‌ای که حاصل مطالعات و تجربیات چندین دپارتمان مطرح جراحی زیبایی در دنیاست، ارائه می‌شود. 

سوالات متداول در زمینه روش‌های کمک‌لاغری و پاسخ علمی به این سوالات: 

1- آیا مشاوره اولیه توسط پزشک انجام می‌گیرید؟

بله، بعد از معاینه ابتدایی و مشاوره کامل زمان عمل بادی‌جت تعیین می‌شود. در ضمن برنامه غذایی و مواردی که یک هفته قبل باید رعایت کنید، تعیین می‌شود.

2- نحوه مراقبت بیمار از ابتدا تا انتهای کار چگونه است؟

شما بیمار محترم، می‌توانید 24ساعته با مشاوران ما و تایم‌های خاص با پزشک معالج در ارتباط باشید.

3- آیا عمل جراحی در مطب صورت می‌گیرد؟

خیر، عمل جراحی کاملا در اتاق عمل و با رعایت کامل موارد بهداشتی و زیرنظر تیم پزشکی و بیهوشی صورت می‌گیرد. 

4-آیا رعایت رژیم غذایی و ورزش برای ایجاد تناسب‌اندام کافی نیست؟

توصیه می‌شود افراد چاق قبل از درخواست لیپوساکشن تلاش کنند با رعایت رژیم غذایی متعادل و انجام دادن منظم فعالیت‌های ورزشی وزن خود را متعادل و پس از آن برای خارج کردن چربی‌های مقاوم به ورزش و رژیم غذایی از لیپوساکشن کمک بگیرند زیرا افراط در رژیم گرفتن و زیاده از حد ورزش کردن در رفع چاقی‌های موضعی موثر نیست.

5-آیا نتایج لیپوساکشن با دستگاه بادی‌جت دائمی است و برگشت ندارد؟

نتایج لیپولیز با دستگاه بادی‌جت طولانی‌مدت بوده و عمل ساکشن شده نسبت به چاقی مجدد مقاوم است. اگر بیماران بعد از لیپوساکشن مجددا اضافه‌وزن پیدا کنند، این اضافه‌وزن به‌طور متناسب به کل بدن توزیع خواهد شد، با این حال توصیه می‌شود بعد از عمل کنترل وزن داشته باشند، پرخوری و کم‌تحرکی نکنند.

6-مناسب‌ترین افراد جت انجام پیکرتراشی با بادی‌جت چه افرادی هستند؟

مناسب‌ترین افراد زیر 60سال هستند که از چاقی موضعی به نواحی‌ای مثل شکم، پهلوها، پشت ران‌ها و بازوها رنج می‌برند (معمولا مقداری از چربی تجمع پیدا کرده به این نواحی به رژیم غذایی و ورزش مقاوم است).

7-آیا ممکن است بعد از لیپوساکشن به روش بادی‌جت پوست آن ناحیه برای همیشه شل وآویزان باقی بماند؟

طبیعی است که پوست ناحیه ساکشن شده پس از بیرون کشیدن چربی‌های اضافه موقتا شل و آویزان خواهد بود اما این حالت با پوشیدن شکم‌بند مخصوص پس از چند هفته برطرف شده و بدن کاملا فرم خواهد گرفت. جمع شدن و حالت گرفتن پوست ناشی از خاصیت ارتجاع‌پذیری ذاتی آن است. لازم به ذکر است که بین روش‌های از بین بردن چاقی موضعی دستگاه بادی‌جت با بهترین نتایج بعد از عمل و بهترین جمع شدگی و ترمیم پوست همراه بوده است.

8-بعد از پیکرتراشی با بادی‌جت تا چند سایز آن ناحیه از بدن کوچک‌تر شود؟

معمولا ظرف 4-2هفته ناحیه ساکشن شده به‌طور چشمگیری به یکباره متناسب خواهد شد البته اصلاح سایز طی یک الی 6ماه همچنان ادامه خواهد داشت کسانی که تدارک مراسم خاصی را دارند، بهتر است حداقل یک ماه زودتر ساکشن کرده باشند.

9-مدت مرخصی محل کار بعد از لیپوساکشن با دستگاه بادی‌جت چقدر است؟

باتوجه به اینکه این عمل کاملا سرپایی و بدون بیهوشی انجام می‌شود، شخص پس از انجام با پای خود مرکز جراحی را ترک کرده و از فردای آن روز می‌تواند بدون هیچ مشکلی در محل کار خود حاضر شود.

10- مزایای روش بادی‌جت (پیکرتراشی) نسبت به سایر روش‌ها مانند لیپوماتیک و لیپولیز چیست؟

مزیت اول:

لیفت پوست بعد از عمل به نسبت روش‌هاى مشابه بسیار بهتر و بیشتر انجام خواهد شد و مشکلاتى که بعضا در روش‌هاى قبلى مانند ایجاد ناهموارى و غیرقرینگى به وجود مى‌آمد در این روش برطرف شده است.

مزیت دوم:

در روش‌های قبلی به علت مصرف زیاد مایع حین عمل تا مدت‌ها خروج ترشحات و خونابه از محل سوراخ‌ها و احتیاج به ماساژهای دردناک جهت تخلیه ترشحات داشته که در این روش به علت زمان کوتاه‌تر عمل مایعات و ترشحات روز بعد از عمل قطع شده و احتیاج به ماساژهای تخلیه وجود ندارد.

مزیت سوم:

چربی استخراج شده در این روش کاملا زنده است و قابلیت تزریق جهت حجم‌دهی سینه و باسن را دارد در حالی که در روش‌های قبلی مقدار زیادی از چربی استخراج شده از سلول‌های مرده تشکیل شده بود و درنتیجه اگر برای تزریق استفاده می‌شد حجم زیادی از آن ازبین می‌رفت ولی در این روش بیشتر از 80درصد چربی تزریق شده به‌صورت مادام‌العمر ماندگار است.

مزیت چهارم:

دوره نقاهت این عمل یک روز است و از روز بعد فعالیت‌های عادی شروع می‌شود این درحالی است که در روش های قبلی به علت درد زیاد و ترشحات فراوان به چندین روز استراحت احتیاج است. در کل بادی‌جت در حال حاضر جدیدترین روش و کاملا بدون عارضه است و نسبتا به روش‌های قبلی با نتایج بسیار بهتر همراه است.

کلینیک به آذین:

کلینیک به‌آذین؛ اولین وارد کننده دستگاه بادی جت در ایران، زیرنظر متخصص زیبایی و بیهوشی با سالها تجربه در زمینه زیبایی، بیش از 300 عمل بادی جت در ایران جزو اولین‌ها و برترین‌ها در این زمینه است. با مجوز وزارت بهداشت و درمان.

شما می توانید جهت ارتباط با کلینیک به‌آذین با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید: 

22651708 021

09395134841

آدرس:‌ تهران، خیابان جردن،‌ بالاتر از اسفندیار، نبش عاطفی، برج صبا، طبقه4، واحد42 


وب سایت: www.behazinclinic.com

ClinicBehAzin

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ