مزایای لاغری به روش بادی جت (body jet)

مرکز لاغری و زیبایی رزا: روش های بسیاری در دنیا برای از بین بردن چربی اضافی در بدن وجود دارد که یکی از جدیدترین این روش ها لاغری با بادی جت می باشد که برای خارج کردن چربی از فشار آب استفاده می کند . برخی از مزایای بادی جت نسبت به سایر روش ها را ذکر می کنیم تا آگاهی افراد نسبت به بادی جت برای لاغری بیشتر شود.

مرکز لاغری و زیبایی رزا:

روش های بسیاری در دنیا برای از بین بردن چربی اضافی در بدن وجود دارد که یکی از جدیدترین این روش ها لاغری با بادی جت می باشد که برای خارج کردن چربی از فشار آب استفاده می کند . برخی از مزایای بادی جت نسبت به سایر روش ها را ذکر می کنیم تا آگاهی افراد نسبت به بادی جت برای لاغری بیشتر شود .

به دلیل استفاده از فشار آب برای جداسازی بافت چربی ها از یکدیگر چربی از بادی جت بدست می آید بافت سالمی داشته که سبب می شود از آن جهت تزریق چربی به سایر اعضاء بدن استفاده کرد ، زیرا در سایر روش ها مخصوصا لیپوساکشن معموملا بافت چربی که بدست می آید مرده محسوب می شود و خاصیت استفاده مجدد ندارد پس این یکی از تفاوت بادی جت و لیپوساکشن است .

در بادی جت خونریزی در هنگام انجام کار وجود ندارد به همین دلیل تورم ، کوفتگی و درد ناحیه ای که چربی از آن خارج شده است نسبت به سایر روش ها کمتر می شود و همین امر باعث می شود فرد دوره نقاهت کمتری داشته باشد و هر چه سریعتر به فعالیت های روزانه خود برگردد.

چربی که توسط بادی جت از بدن خارج می شود بطور دائم از بین می رود و برگشت پذیر نمی باشد .

یکی از بهترین مزایای بادی جت این است که باعث جوانسازی پوست می شود مخصوصا در زیر پوست دست . به طور معمول با گذشت زمان چربی های زیر پوست خاصیت کلاژن سازی خود را از دست می دهند و این موضوع سبب می شود که تعداد چربی زیر پوست کاهش پیدا کند ، با تزریق چربی ها به زیر پوست چون بافت سالمی دارند و هنگام تخلیه از قسمت های دیگر دچار آسیب نگشته اند ، با چربی های قدیمی تر پیوند چربی می دهند و موجب می شود که خاصیت کلاژن سازی به پوست برگردد و پوست به مرور شادابی و طراوت خود را بازیابد.

چربی خارج شده برای جراحی سینه و شکل دهی باسن در خانم ها کارایی فراوان دارد .

از بادی جت می شود برای درمان ژنیکوماستی با بادی جت (بافت چربی تجمع یافته در زیر پوست سینه آقایان ) بدون درگیر شدن با خطرات جراحی استفاده کرد .

به طور کلی می توان گفت این روش حداقل مشکلات و آسیب های بعد از عمل را شامل حال فرد می سازد.

چربی های زائد شکم را چگونه از بین ببریم ؟

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده امعاء و احشاء است . ورزش نکردن مرتب و روزانه ، انجام فعالیت های نشسته و مصرف کالری بیش از نیاز ، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می شود ؛ دراین صورت عضلات شکم ، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود .

به علاوه، تجمع چربی درمنطقه شکم، به خصوص در خانم ها خطر ابتلا به دیابت و عوارض عروقی را چند برابر می کند.

برای از بین بردن چربی های اضافی شکم چه کنیم؟

این بافت چربی ، برای بدن یک انبار انرژی است و بدن مازاد نیاز خود را در آن ذخیره کرده ، در مواقع نیاز، از آن برداشت می کند . پس باید کاری کرد که بدن نیازمند انرژی بافت چربی شود.

دریافت کالری کمتر و ورزش کردن، راه رسیدن به این مقصود است. اما بعضی از چربیها بسیار سرسخت هستند و با ورزش آب نمی شوند و بعضی افراد نیز ورزش کردن برایشان مقدور نمی باشد در این حالت نیاز به برداشتن چربی آن ناحیه می باشد که با آخرین و جدیدترین متد پیکرتراشی این کار با سهولت کامل انجام می پذیرد. بادی جت روشی است که در کمتر از سه ساعت بدون بیهوشی و  عوارض می تواند به این افراد کمک کند تا به زندگی دلخواهشان برگردند و از امراض ناشی از چاقی جلوگیری کنند.

مرکز لاغری و زیبایی رزا:

مرکز لاغری و زیبایی رزا: ارایه کلیه خدمات زیبایی وجوان سازی/ توسط پزشک متخصص درمطب/ برای آگاهی از خدمات با ما تماس بگیرید. هایفو، میکرونیدلینگ، جوانسازی، بوتاکس، مزو، پی آر پی، طب سوزنی،RF وغیره

شما عزیزان برای ارتباط با مرکز لاغری و زیبایی رزا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122139022

02122139026

آدرس: سعادت آباد، کوچه نهم، درمانگاه نیایش، طبقه چهارم

Roza_beauty_center

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ