ورم بعد از جراحی بینی را چطور از بین ببریم؟

zahra
دکتر امید ابراهیمی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی: کسانی که بینی گوشتی دارند به خاطر ضخامت پوست شان تورم بینی بعد از عمل بیشتر از کسانی که بینی استخوانی دارند، خواهد بود.

دکتر امید ابراهیمی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی:

کسانی که بینی گوشتی دارند به خاطر ضخامت پوست شان تورم بینی بعد از عمل بیشتر از کسانی که بینی استخوانی دارند، خواهد بود. به طور معمول کاهش ورم بینی تا یک سال بعد از عمل ممکن است طول بکشد. البته در بینی های گوشتی این مدت زمان ممکن است طولانی تر باشد و حتی تا دو سال هم به طول بی انجامد. گاهی اوقات جراح متخصص اگر صلاح بداند برای کاهش تورم بینی از آمپول های کورتون استفاده می کند که این آمپول ها زیر پوست تزریق می شوند.  

آمپول کورتون عوارض دارد؟

کورتون باید به مقدار کم و با غلظت پایین تزریق شود. اگر توسط افراد ماهر استفاده شود عارضه ای به همراه نخواهد داشت اما اگر به درستی تزریق نشود ممکن است عارضه هایی برای فرد به همراه داشته باشد، مثل نازک شدن پوست یا ایجاد تغییر رنگ.

دکتر امید ابراهیمی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و جراح زیبایی بینی و صورت هستند. ایشان با علم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و زیبایی و صورت از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله هستند. 

شما می توانید جهت ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188876200

02188878556


آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از میدان ونک، روبروی بیمارستان دی، خیابان دوم گاندی، پلاک ۸، واحد ۱

وب سایت: www.drebrahimi.org

dromidebrahimi

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ