روش لیفت با نخ چیست؟

مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر شاین: امروزه روش لیفت با نخ یکی از جدیدترین روش‌هایی است که برای جوان‌سازی صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین نتایج به‌دست آمده این روش تاثیر‌گذاری بالایی داشته و بدون ایجاد هر‌گونه شکاف یا برش انجام می‌شود.

مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر شاین:

امروزه روش لیفت با نخ یکی از جدیدترین روش‌هایی است که برای جوان‌سازی صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین نتایج به‌دست آمده این روش تاثیر‌گذاری بالایی داشته و بدون ایجاد هر‌گونه شکاف یا برش انجام می‌شود. در روش لیفت با نخ هیچ نیازی به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان وجود ندارد. در این عمل نخ‌های مخصوصی به وسیله سوزن‌های بسیار باریک وارد پوست شده و پوست و عضلات آن قسمت را به بالا می‌کشند و از طرفی باعث کلاژن‌سازی و جوان‌سازی پوست نیز می‌شوند. مراقبت‌های محیطی مانند آفتاب و مصرف روزانه آب و سبزیجات به ماندگاری بالا و چند ساله این روش کمک فراوانی می‌کند.

نخی که از آن در انجام عمل لیفت با نخ استفاده می‌شود از پلی‌دی‌اکسانون یا پلی‌لاکتیک اسید ساخته شده که برای زمان‌های زیادی در جراحی قلب و چشم استفاده شده و کاملا قابل جذب است. البته انواع نخ‌های دیگری نیز وجود دارد که قابل جذب نبوده تا ۵۰سال ماندگاری دارند.

چگونگی تاثیر لیفت صورت با نخ روی پوست صورت:

وقتی که این نخ زیر پوست قرار می‌گیرد هم باعث تحریک کلاژن‌سازی شده و هم باعت تحریک ساختن الاستین و اسید هیالورونیک می‌شود که در مجموع این سه عامل نقش بسزایی در جوان‌سازی، شادابی و طراوت پوست دارند.

عمل لیفت با نخ در کدام نواحی کاربرد دارد؟

لیفت با نخ را می‌توان در همه نواحی گردن و صورت استفاده کرد. از لیفت با نخ می‌توان برای ازبین بردن چین و چروک‌های روی پیشانی، خطوط بالای لب، خط خنده و گردن و همچنین افتادگی گونه‌ها استفاده کرد.

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

در این روش ابتدا متناسب با نوع نخ و ناحیه مورد‌نظر تعداد نخ‌های مورد‌نیاز توسط پزشک متخصص تعیین می‌شود. قبل از آنکه نخ در محل مورد‌نظر قرار گیرد نقاط ورود و خروج و همچنین مسیر عبور نخ‌ها نشانه‌گذاری شده و سپس توسط یک سوزن بسیار باریک از زیر پوست و مسیر مشخص شده عبور داده می‌شود. به‌عنوان مثال برای حجیم کردن و برجسته کردن گونه‌ها از چندین نخ یا چند حلقه نخ ممکن است استفاده شود یا در ناحیه گردن معمولا از نخ‌های خاردار استفاده می‌شود تا پوست به فک پایینی چفت شود. این نخ‌ها نازک و غیرقابل رویت هستند. سوراخ‌های ایجاد شده برای قرار دادن نخ‌ها بسیار کوچک بوده و جراحت پوستی به وجود نمی‌آوردند اگر‌چه بلافاصله بعد از عمل لیفت با نخ تاثیر آن قابل مشاهده است اما در هفته‌های پس از انجام این روش فرد شاهد بهترین نتیجه خواهد بود. بافت کلی پوست بهبود یافته و محکم‌تر و ضخیم‌تر و شاداب‌تر می‌شود و چین و چروک‌ها صاف‌تر می‌شوند. این نخ‌ها معمولا پس از ۸ماه جذب بدن می‌شوند اما تاثیر لیفت با نخ ۲ تا ۵ سال باقی می‌ماند.

عوارض لیفت با نخ:

هر عمل به تناسب مزایای خود، در برخی اوقات عوارض ناخواسته‌ای نیز ایجاد می‌کند. ایجاد گودی، تورم و کبودی یکی از عوارض مهم لیفت با نخ است. درجه این مشکلات نیز بستگی به ناحیه مورد درمان و حساسیت خود فرد دارد که معمولا این آثار پس از چند روز برطرف می‌شوند. در برخی اوقات نیز احساس درد هنگام خندیدن و غذا خوردن وجود دارد که معمولا پس از یک هفته برطرف خواهد شد.

سوالات رایج لیفت با نخ:

زمان عمل لیفت با نخ بر صورت چقدر است؟

زمان انجام این عمل بسته به مهارت پزشک و ناحیه مورد استفاده دارد و بین ۴۵ تا ۶۰دقیقه طول خواهد کشید.

آیا لیفت با نخ برای افتادگی سینه و شکم کارایی دارد؟

بله، از روش لیفت با نخ می‌توان برای بالا بردن سینه و شکم نیز استفاده کرد.

آیا نخ‌ها پس از جاگذاری قابل مشاهده و لمس خواهند بود؟

خیر، نخ‌های جاگذاری شده قابل مشاهده و لمس کردن نیستند.

هزینه لیفت با نخ چقدر است؟

هزینه لیفت با نخ نسبت به جوابگویی آن در مقایسه با سایر جراحی‌های زیبایی روی صورت بسیار کمتر است.

چه زمانی بعد از لیفت با نخ نیاز به استراحت در منزل دارم؟

پس از انجام عمل لیفت با نخ هیچ نیازی به استراحت در منزل نیست.

مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر شاین:

دکتر امیر قهرمانى مدیر مرکز تخصصی لیزر شاین، دانش آموخته دانشگاه تهران با ٧ سال سابقه کار در زمینه زیبایى و گذراندن دوره هاى حرفه اى مراقبت از پوست(skin care) و کاربرد لیزر در زیبایى و اخذ مدارک معتبر بین المللى از دانشگاههاى فرانسه و سوییس است. ایشان با بهره گیرى از علم روز دنیا مفتخر به افتتاح شعبه دوم کلینیک زیبایى شاین در سعادت آباد هستند. شماره نظام پزشکى١٣٢٠٨١ دکتر قهرمانی با بکار گیرى از برترین تکنولوژى هاى روز دنیا عملکردى معجزه آسا در رفع چین و چروک و فرم دهى صورت در کمترین زمان و بهترین نتیجه را دارد. کاشت مو و ابرو با روش هاى fit وfut و ترکیبى. دیگر خدمات: تزریق بوتاکس و ژل‌هاى فرم‌دهنده با بهترین مواد، لیفتینگ صورت با نخ‌هاى جوانسازى، مزوتراپى، و…

جهت ارتباط با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122082959

02122082960

09380631020

09123598184

09124468743

آدرس: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان پنجم، پلاک 6، طبقه 4، واحد 19 

shine.clinic

shineclinic

وب سایت: shine-clinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ