کاشت مو، نکاتی که باید در این زمینه بدانید

mousavi
کلینیک تخصصى شن‌هاى نقره‌اى: کاشت مو (Hair Transplantation) یک روش جراحی است که برای اولین‌بار در قرن نوزدهم انجام شد و بعد‌ها ژاپنی‌ها بسیار روی آن تحقیق کردند و روش‌های جدیدی را ارائه دادند.

کلینیک تخصصى شن‌هاى نقره‌اى:

کاشت مو  (Hair Transplantation) یک روش جراحی است که برای اولین‌بار در قرن نوزدهم انجام شد و بعد‌ها ژاپنی‌ها بسیار روی آن تحقیق کردند و روش‌های جدیدی را ارائه دادند. در فرآیند کاشت مو پیازهای مو (فولیکول) به‌صورت واحد از نواحی پُر مو (اهدا کننده) به ناحیه کم مو یا خالی از مو طی یکی از متدهای ذیل انتقال پیدا می‌کنند. با‌توجه به حساسیت بالای فولیکول‌ها به هورمون مردانه (تستسترون) موهای پشت سر و نواحی اطراف گوش مقاوم‌تر هستند و می‌توانند در شرایط خاص به نواحی دیگر سر با حفظ مقاومت انتقال یابند. کاشت مو بیشتر برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن و پوشاندن محل زخم، تصادفات یا جراحت‌هایی که به‌دلیل کشیده شدن پوست است، استفاده می‌شود.

آیا همه کاندیدای مناسب برای این روش هستند؟

در هر پیاز مو یک تا ۴ رشته مو رشد می‌کند، اما درمورد پیوند مو در خط جلویی سر باید از کاشت‌های تک‌فولیکولی استفاده شود و استفاده از فولیکول‌های حاوی 4-3 عددی اشتباه است. اگر تمام اصول به‌درستی رعایت شود، تشخیص اینکه فرد کاشت مو داشته برای افراد بسیار سخت است.

چرا بعد از کاشت موها دچار ریزش می‌شوند؟

توجه داشته باشید که ممکن است موهایی که کاشته می‌شوند به‌دلیل شوکی که به‌دلیل جابه‌جایی به آنها وارد شده است، طی روزهای ابتدایی ریخته شوند اما با گذشت زمان مجددا شروع به رشد خواهند کرد. 

چه سنی برای کاشت مو مناسب است؟

کاشت مو و سن رابطه عکس دارند، پس بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید. بهترین سن برای کاشت مو از 30 سالگی است.

روش‌هایی که کاشت مو انجام می‌شود:

کاشت مو و ابرو

  • روشFUT

در این روش یک نوار کوچک از مو از پشت سر و بالای گوش برداشته شده و در نواحی مورد‌نیاز جهت کاشت استفاده می‌شود. سپس محل عمل به ظرافت ترمیم می‌شود. خط برداشت در مسیر رویش موهاست و جای ترمیم به‌راحتی قابل رویت نیست.

  • روشFIT

در این روش با استفاده از پانچ از نواحی بانک مو (پشت سر و بالای گوش‌ها) عمل برداشت صورت می‌پذیرد و سپس به‌وسیله پانچ یا slit پیوند فولیکول‌ها در مناطق موردنظر انجام می‌شود.

معمولا به افرادی که قصد کاشت در نواحی ابرو، صورت، محل زخم‌های قدیمی و ناحیه محدود و کوچک دارند روش FIT پیشنهاد می‌شود.

کلینیک شن‌های نقره‌ای آماده خدمات‌رسانی به شماست

اسکن موی سر با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تراکم مو و تشخیص بانک مو در کلینیک شن‌های نقره‌ای برای انتخاب بهترین روش کاشت دراختیار شما عزیزان است. تیم مشاوره کاشت مو و ابرو به‌صورت حضوری و رایگان «تنها با تعیین وقت قبلی» در خدمت میهمانان محترم است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلینیک تخصصى شن‌هاى نقره‌اى

کلینیک تخصصى شن‌هاى نقره‌اى داراى مجوز رسمى از وزارت بهداشت و با بیش از 10 سال تجربه در امور پزشکى افتخار دارد که با بهره‌گیرى از‌ اساتید دانشگاهى، متخصصان بنام و کادرى مجرب و به‌روزترین دستگاه‌هاى دنیا با مساحت ٨٠٠ مترمربع با فضایى بسیار شیک و با دارا بودن داروخانه تخصصى، کافى‌شاپ و روف گاردن با متخصصان پوست و مو، گوش و حلق و بینی، متخصص زنان (زیبایی)، متخصص تغذیه، متخصص بیهوشى، جراحى پلاستیک، جراح زیبایی سروگردن و جراحی عمومی در خدمت شما مهمانان عزیز می‌باشد

شما می توانید جهت ارتباط با کلینیک تخصصى شن‌هاى نقره‌اى با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02175413

آدرس‌: کامرانیه شمالى، اول لواسانى غربى، پلاک ٩٨

وب سایت: silversandsclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ