درمان خستگی های روزانه، با مکمل دابل بول

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی): دابل بول یک مکمل دارویی که ترکیبی از جینسینگ و گوارانا است، میباشد. مهم‌ترین ماده‌ای که این مکمل را از مکمل‌های دیگر مستثنا می کند وجود گوارانا در آن است.

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):


دابل بول یک مکمل دارویی که ترکیبی از جینسینگ و گوارانا است، میباشد. مهم‌ترین ماده‌ای که این مکمل را از مکمل‌های دیگر مستثنا می کند وجود گوارانا در آن است.

در مورد خواص جینسینگ و گوارانا توضیح می دهید؟

جینسینگ ریشه نوعی گیاه است که اولین‌بار حدود هزار سال پیش مورداستفاده چینیها قرار ‌گرفت. این گیاه دارای خواص بیشماری در بهبود سلامت انسان است این ریشه یعنی جینسینگ، به پای انسان معروف است.

از گوارانا به‌عنوان انرژی‌زا استفاده می‌کردند، اما بعدها براساس آزمایشات مکرر، مشخص شد که گوارانا روی خستگی ناشی از ام‌اس و شیمی‌درمانی نیز، موثر است. غیر از بیمارهایی  که ذکر شدند، این گیاهان روی رفع خستگی افراد عادی هم تاثیر بسزایی دارند.

مکمل دابل بول بسته‌های 30تایی دارد که قیمت آن حدود 38هزار تومان می باشد. همان طور که ابتدا گفته شد ترکیبات این مکمل از جینسینگ و گوارانا و همچنین ویتامین های گروه ب است که در افزایش انرژی ضروری هستند.

اشاره‌ای به خواص جینسینگ:

 این داروی گیاهی از راه‌های مختلفی می‌تواند روی سلامت افراد تاثیر بگذارد. برخی از این خواص عبارتند از: تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان خستگی ناشی از سرطان و همچنین کاهش فشارخون. علاوه بر این برخی مقالات علمی ثابت کرده اند که جنسینگ می‌تواند برای درمان خستگی، افزایش هشیاری و مقابله با برخی علائم یائسگی مفید باشد.

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):


شما می توانید برای ارتباط با آبا دارو طب با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188344318

آدرس: خیابان مطهری، خیابان سلیمان خاطر، پلاک ۱۱۶

وب سایت: naturesonly.ir


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ