(تقویت کننده سیستم ایمنی) مکمل دابل بول در رفع خستگی و تقویت سیستم ایمنی تاثیر دارد!

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی): در مرحله اول برای رفع خستگی و استرس این مکمل مورد استفاده قرار می گیرد (خستگی ام‌اس و شیمی درمانی و بیماریهای مزمن و روزانه).

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):


در مرحله اول برای رفع خستگی و استرس این مکمل مورد استفاده قرار می گیرد (خستگی ام‌اس و شیمی درمانی و بیماریهای مزمن و روزانه). مکانیسمی که در آن قرار دارد این است که وقتی درمعرض استرس قرار داریم، کورتیزول بالا رفته که متقابلا استرس و فشارخون هم بالا می رود که روی قلب تاثیر خواهد گذاشت. این تاثیرات به هیچ عنوان جنبه مثبتی ندارند و با عوارض برای فرد همراه هستند. نقش جینسینگ در مکمل دابل بول، این است که میزان کورتیزول را در بدن کاهش داده و از طریق ادرار آن را دفع میکند که از این طریق شرایط بدن را به حالت نرمال بازمی گرداند. عملکرد این مکمل به این صورت است که بدون آنکه انرژی مضاعف به بدن ببخشید خستگی را از بدن خارج می کند. فراموش نکنید که این دارو انرژی زا نیست بلکه با ترکیباتی که دارد برای رفع خستگی موثر است. نوشابه‌های انرژی زا به بدن کالری می دهند در صورتی که مکمل دابل بول قادر است چرخه‌های انرژی زای بدن را دوباره فعال و از آن طریق روی رفع خستگی تاثیرگذار باشد.

تقویت سیستم ایمنی:

مکمل دابل بول روی سیستم ایمنی تاثیر مثبت دارد و فعالیت گلبول‌های سفید را بالا می‌برد. گاهی اوقات خستگی‌های مداوم و ابتلا به سرماخوردگی های مکرر در افراد ممکن است ناشی از کاهش فعالیت گلبول‌های سفید باشد. درنتیجه فعالیت گلبول‌های سفید بالا رفته که از این طریق ایمنی بدن را هم بالا می‌برد.

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):


شما می توانید برای ارتباط با آبا دارو طب با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188344318

آدرس: خیابان مطهری، خیابان سلیمان خاطر، پلاک ۱۱۶

وب سایت: naturesonly.ir


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ