به خستگی دوران یائسگی با مکمل دابل بول پایان دهید

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی): در این دوران بانوان سه مرحله را پشت‌سر می گذارند؛ قبل از یائسگی، یائسگی و بعد از یائسگی. در تمام این دوران میزان استروژن بالا و پایین می شود که درنهایت میزان این هورمون پایین آمده و در آخر به جایی می رسد که متوقف می شود.

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):

(یائسگی و سلامت میل جنسی) 

در این دوران بانوان سه مرحله را پشت‌سر می گذارند؛ قبل از یائسگی، یائسگی و بعد از یائسگی. در تمام این دوران میزان استروژن بالا و پایین می شود که درنهایت میزان این هورمون پایین آمده و در آخر به جایی می رسد که متوقف می شود. زمانی که استروژن بدن پایین پایین باشد امکان بروز برخی مشکلات هم شایع خواهد بود. ازجمله میل جنسی کاهش پیدا می کند، چراکه در نبود استروژن، ترشحات مخاطی سلول های واژینال شدیدا کاهش پیدا کرده و علاوه بر آن ضخامت سلول‌ها هم پایین می‌آید و در نتیجه احساس سوزش و خارش در واژن ایجاد می گردد. جینسینگ موجود در مکمل دابل بول می‌تواند تاثیر مثبتی روی این مشکل بگذارد چرا که جینسینگ عملکردی شبیه استروژن دارد، یعنی روی هورمون به هیچ عنوان تاثیر نمی‌گذارد اما در بهبود سلامت جسمانی و جنسی تاثیر گذار است. یکی دیگر از عوارض شایع در دوران یائسگی، افسردگی است که در برخی مواقع افسردگی نیست بلکه موضوعی تلقینی است. جینسینگ در برطرف کردن این مشکل هم نقش دارد.

افزایش میل جنسی:

مکمل دابل بول در افزایش میل جنسی نه‌تنها در خانم‌ها بلکه در آقایان هم تاثیرگذار است. با مصرف این مکمل میزان نیتریک اکساید بالا رفته که به‌دنبال آن مشکل نعوظ هم برطرف خواهد شد.

ناباروری آقایان:

اگر مشکل ناباروری ناشی از کاهش میزان اسپرم باشد این مکمل میتواند در رفع این مشکل کمک بسزایی داشته باشد، زیرا میزان اسپرم و همینطور تستسترون را به‌صورت طبیعی بالا برده و عوارض جانبی هم به همراه ندارد

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):


شما می توانید برای ارتباط با آبا دارو طب با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188344318


آدرس: خیابان مطهری، خیابان سلیمان خاطر، پلاک ۱۱۶

وب سایت: naturesonly.ir


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ