جای خالی دندان‌ها را با ایمپلنت پر کنید!

ضمن سپاس از حسن انتخاب شما از این مجموعه به منظور ارج نهادن به اعتماد شما طرح لبخند زمستانی را اجرا کرده ایم: تورهای طبیعت گردی و سفرهای به یاد ماندنی نوروز 96،دوچرخه های merida،اشتراک رایگان باشگاه یوگای سینا و رستوران های اجاق باشی و آترین. جهت اطلاع از شرایط طرح همین حالا تماس بگیرید.

کلینیک دندانپزشکی پردیسان:

 ایمپلنت دندان نوعی دندان مصنوعی است که برای حمایت از بازیابی دندان یا دندان‌های از دست رفته استفاده می‌شود و می‌تواند به توقف یا جلوگیری به ازبین رفتن استخوان فک کمک کند. جراحی ایمپلنت دندان یک نمونه از جراحی‌هایی است که در آن از اعضای مصنوعی برای بازیابی سلامت بیمار استفاده می‌شود، اما با این وجود، این عمل یک شکل از جراحی زیبایی دندان نیز هست. افرادی که دندان‌های خود را از دست داده‌اند، ممکن است در زمان خندیدن یا صحبت کردن خجالت بکشند. علاوه بر این، مشکلات مربوط به جویدن غذا درنتیجه دندان‌های ازدست رفته می‌تواند تاثیر منفی بر عادت‌های غذا خوردن داشته باشد و مشکلات سلامت ثانویه همچون سوءتغذیه برای فرد ایجاد کند. با جایگزینی ریشه‌های دندان از بین رفته، کاشت دندان به روش ایمپلنت می‌تواند قدرت و ثبات لازم را در دندان‌ها برای خوردن تمام غذاهای موردعلاقه شما ایجاد کند و دیگر فرد هنگام جویدن غذا احساس ناراحتی نخواهد کرد. متخصصان کلینیک پردیسان در مورد این روش و علت اهمیت بسزای آن توضیح می‌دهند.

چه عواملی باعث از بین رفتن دندان‌ها می‌شوند؟

 پوسیدگی دندان               

 موفقیت‌آمیز نبودن عصب‌کشی دندان

 بیماری لثه (پریودنتیت)

  وارد شدن آسیب به دهان (وارد شدن آسیب به دندان‌ها)

 فرسایش بیش از حد دندان‌ها

 مشکلات مادرزادی

نقش ایمپلنت در نبود دندان‌ها چیست؟

ایمپلنت دندان می‌تواند برای جایگزینی یک دندان، چند دندان یا همه دندان‌های فرد مورد‌استفاده قرار گیرد. هدف جایگزینی دندان‌ها، بازیابی عملکرد یا زیبایی دندان‌هاست. معمولا سه انتخاب برای جایگزینی دندان‌ها وجود دارد که عبارتند از:

استفاده از ابزارهای متحرک دندان (دندان مصنوعی کامل یا جزئی)

استفاده از پل‌های ثابت دندان

استفاده از ایمپلنت دندان

تصمیم‌گیری درباره اینکه کدام انتخاب برای بیمار مناسب است، بستگی به عوامل متعدد دارد.

برای استفاده از کاشت ایمپلنت‌ها باید به چه مواردی توجه کرد؟

– موقعیت دندان یا دندان‌های ازدست رفته

– مقدار و کیفیت استخوان فک که ایمپلنت دندان در آن جای‌گذاری می‌شود.

– سلامت بیمار

هزینه روش درمانی

– اولویت‌ها و ترجیح بیمار

چرا ایمپلنت، نسبت به سایر روش‌های دیگر حرف اول را می‌زند؟

جراح دندانپزشک ناحیه موردنظر را برای استفاده از ایمپلنت دندان معاینه و مناسب بودن شرایط بیمار برای استفاده از ایمپلنت را ارزیابی می‌کند. با استفاده از ایمپلنت دندان، امکان جایگزینی دندان‌های از‌بین رفته وجود دارد و مهم‌ترین مزیت این روش این است که بدون تاثیرگذاری یا تغییر در دندان‌های مجاور این کار را انجام می‌دهد، به‌همین دلیل این روش را می‌توان بهترین روش کاشت دندان دانست. علاوه بر این، به‌خاطر اینکه ایمپلنت‌های دندانی در داخل ساختار استخوانی قرار می‌گیرند، این ریشه‌ها بسیار با‌ثبات هستند و می‌توانند ظاهر و حس دندان‌های طبیعی را برای بیمار ایجاد کنند.

جایگزینی ایمپلنت به چه صورت انجام می‌شود؟

 در زمانی که ایمپلنت دندان در دهان کار گذاشته می‌شود بلافاصله یا پس از یک دوره درمان، یک پایه به ایمپلنت متصل می‌شود. این پایه ابزاری است که برای اتصال یا وصل کردن ایمپلنت به یک قالب دندانی به‌نام تاج مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاج دندان بخشی است که در دهان بیمار قابل مشاهده خواهد بود. هنگامی که تاج دندان در محل خود قرار گیرد، لازم است که از سایر دندان‌های طبیعی شما غیر‌قابل تشخیص باشد.

جایگزینی چند دندان به‌طور ثابت:

مشابه حالتی که یک دندان در دهان جایگزین می‌شود، می‌توان از پایه‌ها یا چارچوب موقت روی چند ایمپلنت دندان تا زمانی استفاده کرد که دوره درمان کامل شود.

جایگزینی دندان با استفاده از ایمپلنت متحرک:

 اگر تمام دندان‌های پایین شما ازبین رفته باشد، با‌توجه به طراحی ساختار کاشت دندان ایمپلنت متحرک، ممکن است از 2 تا  6 ایمپلنت برای حمایت از دندان مصنوعی پایین دهان استفاده شود. البته اگر تمام دندان‌های بالا از بین رفته باشند.

کلینیک دندانپزشکی پردیسان:

مؤسس کلینیک دندانپزشکی پردیسان خانم دکتر زیبا مشایخی از فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه شهید بهشتی تهران و متخصص ارتودونسی است

این مجموعه با هدف تأمین آرامش و ایجاد حس امنیت که لازمه هر مرکز درمانی است در کنار بهره‌گیری از مدرن‌ترین تجهیزات دندانپزشکی طراحی و اجرا گردیده است که شامل اتاق استریل مرکزی دارای اتوکلاو Reverberi ایتالیایی، ساکشن مرکزی Durr Dental  آلمان، کمپرسور لویلفری Durr dental آلمان، ۵ دستگاه یونیت مدرن فخر سینا، اپکس لوکیتر، root zx جهت تشخیص دقیق طول ریشه در درمانهای عصب کشی رادیوگرافی، de gotzen ایتالیا انگل و توربین‌های N.S.K استریل مخصوص هر بیمار، استفاده از با کیفیت ترین مواد مصرفی اصل، خریداری شده از شرکت‌های معتبر وارد کننده مواد و تجهیزات دندانپزشکی استفاده از فیکسچرهای معتبر که بارکد آن جهت اطمینان از اصل بودن محصول در اختیار بیمار قرار خواهد گرفت.

جهت ارتباط با کلینیک دندانپزشکی پردیسان با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02166510350

02166510992

آدرس: ستارخان، نبش بهبودی، جنب بانک اقتصاد نوین، پلاک 182

 

cpardisan

وب سایت: clinicpardisan.ir


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ