چرا باید از براکت استفاده کنیم؟

mousavi
دکتر هومن زرنگار متخصص ارتودنسی: به آیینه نگاه کنید، آیا از لبخندتان راضی هستید؟ اگر راضی نیستید و به‌دنبال اصلاح آن هستید، به براکت و سایر دستگاه‌های ارتودنسی نیاز دارید. لبخند بخش قابل‌توجهی از جذابیت چهره شماست. برای به‌دست آوردن لبخند زیبا لازم است کمی تحمل داشته باشید و دوره درمان را طی کنید.

دکتر هومن زرنگار متخصص ارتودنسی:

به آیینه نگاه کنید، آیا از لبخندتان راضی هستید؟ اگر راضی نیستید و به‌دنبال اصلاح آن هستید، به براکت و سایر دستگاه‌های ارتودنسی نیاز دارید. لبخند بخش قابل‌توجهی از جذابیت چهره شماست. برای به‌دست آوردن لبخند زیبا لازم است کمی تحمل داشته باشید و دوره درمان را طی کنید. نامرتبی دندان‌ها و ناهنجاری‌های دیگر، علاوه بر تاثیر ظاهری، روی روش جویدن غذا، صحبت کردن، تنفس و سلامت عمومی بدن نیز تاثیرگذار است. دقت کنید درمان این مشکل به کمک براکت‌ها ممکن است، پس باید براکت‌های روی دندان را تا انت‌های درمان دوست داشته باشید.

آیا استفاده از براکت‌ها درد دارد؟

در اوایل درمان، کمی طول می‌کشد تا به داشتن براکت‌ها عادت شود. ولی بعد از آن شرایط عادی شده، درد و ناراحتی رفع می‌شود. در برخی موارد ممکن است شل شدن دستگاه‌ها و عدم مراقبت کافی، درد و ناراحتی بروز می‌یابد. در چنین مواردی به قسمت مراقبت‌ها در لوح آموزشی یا در سایت مراجعه کنید.

در زمان استفاده از براکت‌ها، آیا دوستانم به من می‌خندند؟

برخی دوستان شما همواره می‌خندند. با این حال برخی دستگاه‌ها شفاف بوده، کمتر به چشم می‌آیند. استفاده از این براکت‌ها می‌تواند احساس بهتری ایجاد کند. در کل دقت کنید، درمان ارتودنسی درمانی گران‌قیمت است. انجام چنین درمانی می‌تواند از نظر جایگاه اجتماعی باعث اعتماد به‌نفس بیشتر در بیمار ‌شود.

آیا با بودن براکت‌ها می‌توانم صحبت کنم؟

دقت کنید در ابتدای درمان، ممکن است کمی مشکل داشته باشید، ولی نگران نباشید چون بعد از یک یا دو هفته کاملا به آن عادت خواهید کرد و مشکلی نخواهید داشت.

دکتر هومن زرنگار متخصص ارتودنسی:

دکتر هومن زرنگار، دارای دکترای دندانپزشکی عمومی و متخصص ارتودنسی و ناهنجاری‌های فکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دارای بورد تخصصی ارتودنسی و مدرک فلوشیپ (فوق تخصص) ارتودنسی- جراحی فک و ناهنجاری‌های شکاف لب و کام (سندروم‌های کرانیوفاسیال) است. و همچنین عضو هیات مدیره انجمن ارتودنتیست‌های ایران است.

شما می توانید جهت ارتباط با دکتر هومن زرنگار با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

کلینیک میرداماد: بلوار میرداماد – میدان مادر – خیابان بهروز – پلاک 17 – واحد 43 

تلفن:  02122907505   –   02122273280

کلینیک سعادت آباد: سعادت آباد – میدان کاج – ابتدای سرو شرقی – پلاک ۷۸ – واحد ۲۸

تلفن:  02122087354  –   02122084454

کلینیک زعفرانیه: زعفرانیه – مقدس اردبیلی – جنب سفارت ژاپن – پلاک 158 – ساختمان مهر – طبقه پنجم جنوبی –  واحد 525

تلفن: 02122040180  –  02122040232

وب سایت: dr-zarnegar.ir

وب سایت: dr-zarnegar.ir
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ