چرا باید ارتودنسی کنیم؟

mousavi
دکتر هومن زرنگار متخصص ارتودنسی: در بسیاری از موارد به صورت ژنتیکی، ناهنجاری‌ها و نامرتبی دندانی از والدین به فرزندان به ارث می‌رسد. علاوه بر آن، بروز برخی مشکلات مانند ضربه به دندان‌ها و فکین، تکامل نادرست دندان‌های شیری، انگشت مکیدن، استفاده زیاد از شیشه شیر در نوزادان و عدم مراجعه در 7سالگی برای بررسی وضعیت فکی-دندانی، باعث بروز ناهنجاری دندانی می‌شوند.

دکتر هومن زرنگار متخصص ارتودنسی:

در بسیاری از موارد به صورت ژنتیکی، ناهنجاری‌ها و نامرتبی دندانی از والدین به فرزندان به ارث می‌رسد. علاوه بر آن، بروز برخی مشکلات مانند ضربه به دندان‌ها و فکین، تکامل نادرست دندان‌های شیری، انگشت مکیدن، استفاده زیاد از شیشه شیر در نوزادان و عدم مراجعه در 7سالگی برای بررسی وضعیت فکی-دندانی، باعث بروز ناهنجاری دندانی می‌شوند. اصلاح این مشکلات فقط با کمک ارتودنسی (و جراحی فک در برخی موارد) قابل انجام است.

چند درصد از نوجوانان به درمان ارتودنسی نیاز دارند؟

بالغ بر 70درصد نوجوانان دارای ناهنجاری‌های دندانی هستند که به‌صورت ناخواسته بر روش لبخند زدن تاثیر گذاشته، اعتماد به‌نفس آنها را پایین می‌آورد. درمان ارتودنسی در نوجوانان به‌صورت کاملا محسوس در سلامت فیزیکی و روانی نوجوان تاثیر می‌گذارد.

هزینه درمان ارتودنسی چقدر است؟

باتوجه به پیچیدگی درمان و طول دوره درمان آن، هزینه نیز متفاوت است. در برخی حالات انتخاب دستگاه‌های خاص هزینه را بالاتر می‌برد. دقت کنید درمان هر بیمار و هزینه مربوط به آن مختص همان بیمار است و از سایر بیماران متفاوت است. برای بررسی میزان هزینه لازم است توسط دکتر زرنگار معاینه شوید.

دکتر هومن زرنگار متخصص ارتودنسی:

دکتر هومن زرنگار، دارای دکترای دندانپزشکی عمومی و متخصص ارتودنسی و ناهنجاری‌های فکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دارای بورد تخصصی ارتودنسی و مدرک فلوشیپ (فوق تخصص) ارتودنسی- جراحی فک و ناهنجاری‌های شکاف لب و کام (سندروم‌های کرانیوفاسیال) است. و همچنین عضو هیات مدیره انجمن ارتودنتیست‌های ایران است.

شما می توانید جهت ارتباط با دکتر هومن زرنگار با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

کلینیک میرداماد: بلوار میرداماد – میدان مادر – خیابان بهروز – پلاک 17 – واحد 43 

تلفن:  02122907505   –   02122273280

کلینیک سعادت آباد: سعادت آباد – میدان کاج – ابتدای سرو شرقی – پلاک ۷۸ – واحد ۲۸

تلفن:  02122087354  –   02122084454

کلینیک زعفرانیه: زعفرانیه – مقدس اردبیلی – جنب سفارت ژاپن – پلاک 158 – ساختمان مهر – طبقه پنجم جنوبی –  واحد 525

تلفن: 02122040180  –  02122040232

وب سایت: dr-zarnegar.ir

وب سایت: dr-zarnegar.ir
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ